- Azt mondtam hogy edd meg !- nyomot egy kanalat a számnak szerelmem . Nem fogok többet enni így is tele vagyok , hasamra simitottam a kezemet . Eléggé hatalmas lett az elmúlt két hétben óriásit nőtek a kicsik . Aggódok őszintén egyre gyengébnek érzem magam , ha eszek akkor is . Az még jobban aggaszt hogy a minap vért köhögtem fel ,félek elmondani , bárkinek . Tudom hogy ez egyáltalán nem jó jel de nem tudom hogy, kellene elmondom. " Jaj bocsánat hogy ezt az idili hangulatot meg zavarom , de el kezdtem vért köhögni . Nem kell aggódni miattam ." Yep , ez biztosan jó lenne az egyik reggelinél.
- Nem kérek többet .- fordultam el , tessék már csak emlegetni kellett . Érzem azt a furcsa kaparást megint kell ..
- Egy pohár víz jó lenne !- ki használtam az időt amíg nem törik rám a köhögö roham . Bólintott az öcsém , fel állt az ágyról majd a kis asztalhoz sétált ahol a víz volt . A lábamnál lévő tálcáról el vettem gyorsan a szalvétát és köhögni kezdtem..Fáj , eddig még nem fájt érzem hogy a tüdőmbe alig jut el a levegő... Félek , nagyon félek ..
- Loki ,édesem ! Minden rendben !?- hallottam ahogy a pohár össze tört ahogy földet ért.. Meg fogta a vállalat majd annál fogva maga felé fordított . Nem tudtam ellenkezni , nem kapok levegőt.
- Mégis mi a fene ...- nézet rám aggódik , látom a szemében . Próbáltam kezemet ki nyújtani felé de nem sikerült ..
- Shh , édesem ! Semmi baj nyugodj meg , az orrodon próbálj meg levegőt venni !!- gyönyörű szép óceán szemeibe néztem , istenem hogy mennyire szeretem ezeket a szemeket.
- Őrség!!- fordult el egy pillanatra én pedig megint el felejtettem lélegezni , aggódva tekintet vissza rám . Majd mosollyával próbált biztatni engem, kicsit sikerült neki ..
- Igen feleség?!- lépet be a szobába az egyik szolgáló , hang alapján szerintem .. kezd halványodni a világ körülöttem .
- Szóljon anyáméknak és az orvosnak !- adta ki a parancsot Thor , mennyire jó vezér lesz belőle . Újból rám nézet ...
- Ne merj elaludni!!- késő bánat..***
- Semmi komoly ne aggódjanak ! Étel mérgezés okozta a vér köhögést . Nem jutott annyi a szervezetébe hogy neki vagy a gyermekeknek maradandó kárt okozott volna ..- hallottam magam mellett a már jól ismert hangot . Szemem eddig csukva volt , bár igaz csak most ébredtem fel. Valószínűleg elájultam , de legalább aludtam egy jót most olyan kipihentnek érzem magamat . Lassan kinyitottam szemem , meg kellett szoknom a fényeséget . Vagyis inkább a lámpák fényét hiszen odakint már sötét van . Nem is csoda hogy ennyire " kipihent vagyok " . Körbe néztem , a szobánkba anya apa a testvérem és az orvos van . Egyből észre vette mindenki hogy magamnál vagyok .
- Mi-mi történt ?! A kicsik rendben vannak?!- kérdeztem hasamra simitva . Egyszerre rúgtak egy hatalmasat tehát jól vannak az édeseim.
- Loki! Jól vagy , nem érzed rosszul magad !- sietett mellém anya majd segített fel ülni.- Rendben vagyok és úgy érzem a picik is ! Mi történt pontosan ?!- kérdeztem értetlenül hiszem az amit el csíptem nem azt jelenti hogy velem van a probléma.
- Étel mérgezést kaptál amit nem értek hogy hogyan hiszen minden ételt meg kóstolnak mielőtt meg kapjuk !- gondolkodott el anyu , hát igen ezt én is furcsállom .. Az a szolgáló lány aki szokta hozza a reggelit..Gerda .. múlthét óta nem is látam ..
- Thor !!- szólalt meg anya nem egyszer de az öcsém még mindig nem figyelt ránk.. mi van vele ..
- Thor.. - szólaltam meg hallkan mire rögtön ránk pillantott ..
- Te tudod mi történt !- mondta anya mire csak pislogtam , bólintott.
- Sejtjük hogy ki tette ..
VOCÊ ESTÁ LENDO
I love my brother, I die for it.
FantasiaMintha nem is a testvérem lenne, gondolta magában Loki. Majd lassan végig tekintet az izmos izzadságban úszó testre. Nem tudta érzelmeit tovább türtőztetni, nem maradhatott tovább közelében. Loki a föld megtámadása után kap egy utolsó esélyt, mit fo...