- Tudom hogy félsz !- simitotta fülem mögé hajamat.
- Nem félek .. veled akkarok maradni . Thor könyörgöm gyere velem ..- fogtam karjára .
- Loki , nem mehetek veled a szüleink a népünk.. Védelemre van szükségük . Üzenem a bosszúállóknak ott menedékre találsz . - nem fogok nélküle elmenni ezt nem teheti velem ..
- Ztyei , kérlek vidd a gyermekeinket a földre ! - az egyetlen szolgáló akire a gyermekeimet bíznám.
- Igen is fel..- ..
- Loki! Te mész és kész .. Mégis mi történik szerinted velük az anyjuk nélkül? Mi van ha mindketten oda veszünk? Nem akkarok hogy a gyermekeink árvák legyenek .. - ezt én sem szeretném de azt se akkarom hogy apa nélkül kelljen felnőnijük..
- Könyörgöm gyere velünk!!- hajoltam mellkasára ..
- Nem lehet de elkísérlek az átjáróig ..- nem fogom bírni nélküle ez. .Földön:
- Loki örülünk hogy...- intettem le egyből.. nem szükséges így fogadniuk jól tudom hogy utálnak engem és Thor -t se nagyon bírják..
- Gyere segítek!- húzott fel a földről Natasha , nem akkarok itt lenni vissza akkarok menni hozzá.
- A gyermekeim .. vigyázatok rájuk kérlek ..- csókoltam fejükre .
- Ígérem hogy vissza jövünk hozzátok . - fáj de ..tudom hogy jobb lesz nekik itt.
- Kérelek vigyazza..- csak vegyék el tőlem én ..ennyit tegyenek meg értem .
- Nem mész sehova . Meg ígértük Thor-nak hogy nem engedünk vissza , értsd meg . - nem értem meg a szerelmem és szüksége van rám..
- Vissza kell mennem .. ti nem értitek .. Tudom hogy engem utáltok de a gyermekeim nem tettek semmi rosszat.. - nem akkarok őket kitenni annak ami otthon folyik .. Több sikerünk lesz ha Thor mellett harcolok.
- Loki . Amit tettél már a múlté .. A gyermekeidnek nagyon szükségük van rád most mint bármikor.. Gondolj bele hogy mi történik ha vissza mész. Újszülöttek az anyjuk nélkül nem fogják túlélni . - lépet közelebb Tony.- Ti.. ti tudtok vigyázni rájuk . Könyörgöm ..- roskadtam a földre. Thor mellett akkarok lenni szükségem van rá ..
- Loki . Nyugodj meg és beszéljük át , több lehetőségünk is van ..- húzott fel újból nehezen Tony .
- Natasha , add oda neki a gyermekeket . Szükségük van az apjukra . - nem akkarom hogy gyengének tűnjek de az egész annyira .. Nem tudom hogy mi fog történni és utálom amikor nem tudom irányítani a dolgokat.
DU LIEST GERADE
I love my brother, I die for it.
FantasyMintha nem is a testvérem lenne, gondolta magában Loki. Majd lassan végig tekintet az izmos izzadságban úszó testre. Nem tudta érzelmeit tovább türtőztetni, nem maradhatott tovább közelében. Loki a föld megtámadása után kap egy utolsó esélyt, mit fo...