28.

314 17 1
                                    












Thor szemszöge:














- Apám! Ezt mégis mire véljem...- álltam meg a terem közepén , addig el nem mozdulok amíg meg nem tudom az okát..
- Ne merj velem így beszélni édes fiam ..- mordult fel az öreg .. Ne beszéljek vele így ..ha én elzárnám anyától meg nézném ő hogyan reagálna rá .
- Miért költöztetted el mellőlem , Loki-t ?- kérdeztem közelebb menve apámhoz.
- Azért mert baja eshet melletted !- mondta mélyen szemembe nézve. . Még hogy baja eshet mellettem én vagyok az egyetlen aki képes megvédeni..
- Én vagyok az egyetlen aki meg tudja védeni... Amúgy meg ha nem tudnátok egyedül is képes megvédeni magát..
- Jane , megszökött!- morogta mérgesen apám , mégis hogy a fenében tudott megszökni...
- Mégis hogyan ?!- morogtam már én is ..ha a közelébe megy.. én kinyirom.













- Nem tudjuk ..ezt az egyet nem tudjuk viszont Loki a célpontja. - dörzsölte apám a fejét ,vagyis nem amiatt volt ez az egész mint amire gondoltam.
- Akkor feletébb nem értem hogy miért költöztetitek át Loki-t egy másik szobába . Apám enged hogy hagy vigyázzak rájuk én , szeretnék mellette lenni !- mondtam , remélem hogy engedni fogja .
- Szeretném ha te keresnéd meg , Loki pedig 24 órás megfigyelés alatt lesz...- ja mellettem senki más mellett . Jól tudom hogy apám arra kérne hogy erről az egészről ne mondjak semmit .. Ismerem én annyira már a szerelmemet hogy tudom hogy rá fog jönni az egészre. Aztán utánam jön ...ezt apa is tudja ..
- Apa te is tudod hogy, Loki milyen . Ha nem mondjuk el neki valahogy akkor majd kideríti magától.. és utánam jön ..- fontam keresztebe a kezemet.












- Éppen ezért lesz addig varázslat alatt !- na még mit nem , hagyjam hogy a szerelmemet aki így is a gyermekeinkel állapotos még varázslat alatt legyen . Még mit nem , komolyan nem gondol arra apánk hogy ezzel árt Loki-nak .
- Nem .- jelentettem ki .
- Azt hiszem ezt most nem hallottam jól !- állt fel a trónról .
- Igaz hogy az utóbbi időben problémák vannak a hallásodal viszont ezt tisztán hallottad . Nem fogom hagyni hogy varázslatot végeztek el a szerelmemen. - huh nyitlan most először neveztem a szerelmemnek, apám pedig szerintem most fog felrobbani.
- Anya tudja hogy mit tervezel?!- kérdeztem mire egy pillanatra le fagyott majd a másik irányba fordult . Aha szóval innen fúj a szél , nem mondott neki semmit mert tudj hogy ugyan úgy ellene lenne ..















Hirtelen csapódott ki az ajtó egy szolga szaladt a terem közepére , alig kap levegőt . Mégis mi a fene történhetett ha képes volt éppen egy " megbeszélés" közben be lépni..
- Mit akkarsz ? Nem látod hogy éppen beszélünk..- mordult apám a szolgálora.
- Uram a herceg ...- mi van Lokival , rögtön a szolgához léptem majd meg ragatma a vállát ..
- Mi van Lokival ???!- kérdeztem villamokat szórva a szememel inkább mellette lennék mint hogy itt szárítsam a számat .
- A herceg rosszul lett , görcsölni és vérezni kezdet . A királynő és az orvosok vele vannak a gyengélkedőn !- mondta nehezen , arrébb löktem. Nem érdemelte meg de most semmi más nem számít csak hogy Loki mellett legyek ..

I love my brother, I die for it.Where stories live. Discover now