44.

180 11 0
                                    






- Tehát vissza megyünk és minden rendben lesz ? - őszinte leszek se itt se ott nem érezem magamat biztonságban. Az emberek itt utálnak és a gyermekeimet nem akkarom ilyen környezetben felnevelni.. Asgard-ba pedig félek az ami ott történt újra megtörténhet. Tudom hogy a védelme sokban különbözik az itteniektől , mégis ...
- Amíg mellettem leszel minden rendben lesz . Biztosra nem mondhatok semmit mert akkor úgy is az ellenkezője fog történni. Azt viszont megígérem hogy soha többé nem hagylak egyedül titeket! Vissza megyünk mert az az otthonunk , mindannyiunk otthona. - simitott lágyan arcomra.
- Félek.. Nem akkarom hogy a családomnak baja esen az én hibámból kifolyólag.- tudom hogy ezt is tagadni fogja de ha nyitott szemmel végig gondolja a történéseket.. A probléma mindig is velem kezdődött..
- Megint idiótaságon gondolkozol.. Legyünk újra olyanok mint amikor fiatalok voltunk. - ezzel remélem nem azt akkarja mondani hogy idős vagyok..
- Ugyanolyanok gyönyörű és ártatlan vagy .- én ártatlan?? Ez nagyon bolond megint csak azt akarja ismerem már .
- Azt szeretnéd hogy ugyan olyan erős legyek , akkaratos és önfejű ?- hiszen a gyerekek a börtön előtt ilyen voltam .
- Nem. Azt szeretném hogy önmagad legyél. Félelem nélkül ahogy a hatalmas udvaron a gyermekekkel játszol.. Gyönyörű mosoly ami az arcodon van és ahogy a szemed csillog a boldogságtól . Minden egyes nap ezt akkarom látni !- szeretném ha ez megvalósulna ..

- Meddig maradunk itt ? Tudod hogy engem itt nem igazán néznek jó szemmel .. a múltat nem tudom megváltoztatni. - bután hangzik de nem akkarom hogy a gyerekeim erről bármikor is tudomást szerezzenek.
- Egy-két napig , szeretnék egy kicsit pihenni mielőtt vissza megyünk. Remélem nem baj .. Tony adott számunkra egy kisebb házat a közeli tónál. Tudom utálod ha a hátad mögött tevékenykedek, viszont az egy nyugodt környezet. A többiek éppen a gyerekeknek való cuccokat pakolják.. - a nagy bosszúállók gyerek szobát készítenek . Ez igazán vicces.
- Ezt most tényleg jól csináltad! Szeretnék a családommal lenni úgy hogy senki nem zavar be.. Hálás vagyok azért amit a többiek tettek értem.. úgy is hogy nem igazán csipnek. Ha nem lettek volna itt és állítottak volna meg amikor utánad akkartam menni .. mi most nem így lennénk egymás mellett . - bolondok de tényleg törődnek másokkal és nem hagyják hogy butaságot csináljanak .
- Örülj annak hogy ezt most nem hallották.. biztos hogy ettől a pillanattól csak ezzel cikiznének ..- valószínűleg tényleg ez történne.

I love my brother, I die for it.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ