- Anya !! Mi történt miért nem vagy bent Loki mellett ?- ordítottam, rögtön elhallgatam amikor anyám könny áztata arcát meglátam . Valami nagyon nem stimmel..
- Az orvos ki küldött ...istenem remélem hogy nincsen semmi baja ..és a kicsiknek se ..- hajtotta le a fejét anya , apa mellé sietett majd át ölelte.
- Shh .. semmi baj ! Mi történt , édesem ?!- simitotta ki anyám haját arcából. Ennyi idősen én is ilyen szeretnék majd lenni Lokival..
- Aggódott nagyon hogy miért kellett eljönni , próbáltam nyugtatni de nem igazán tudtam . Egyik pillanatról a másikra lett rosszul , hatalmas fájdalmai voltak . A hasa fájt aztán vérezni kezdet , az egyik szolgáló segítségével ide hozzatam . Út közben elájult , engem az orvos pár perce küldött ki.. istenem csak ne legyen semmi bajuk ..- borult apára anya , utálom így látni őt .. remélem hogy minden rendben van a szerelmemel..Eltelt negyed óra de semmi nem történt senki nem jött ki az orvosiból én mondom ha öt perc múlva se jelenik meg senki ..én be töröm.. Fel alá járkálok anyám próbált nyugtatni de nem igazán sikerült neki . Aggódok mi van ha a babáknak baja eset , mi van ha az én egyetlen szerelmemnek baja eset.. biztos hogy nem élném túl ..
Nyílt az ajtó kilépett az öreg gyógyító , arca szomorú és fáradt volt . Ha olyat közöl ami nem tetszik esküszöm hogy végzek vele ..
- Királyom , királyőm , hercegem. - sietett élénk majd meghajolt .
- Hogy van Loki ?!- léptem előrébb .
- Be lehet menni hozzá ?- kérdezte anya rögtön utánam .
- A herceg jelenleg alszik , a vérzést el állítottuk. A gyerekek jól vannak erősek mint a szüleik. A sok stressztől történt , kérem mostantól jobban figyeljenek rá . Óvják minden stressztől figyeljenek arra hogy rendesen étkezen . - mindentől és mindenkitől.- A magzatok rohámos tempóban növekednek ezzel veszélyeztetve az anya életét. Minden bevitt táplálék a gyermekeknek jut , keveset eszik a herceg már a tartalékokból él. Figyeljenek nagyon rá , ha nem éhes akkor is ettesék . Félek ha tovább így marad ha továbbra is kevés táplálékot visz be az anya és a gyermekei is megfognak hallani . -hajtota le a fejét az orvos . Pedig amikor mellette vagyok rendesen esszik , mégis mi a fene van vele ..
- De hiszen azt mondta hogy a gyerekek erősek !?- ölelte át anya apát .
- Igen királynőm , viszont ha ez így fog haladni hogy csak annyi ételt juttat be a herceg mint amennyi a kicsiknek szükséglet.. az anya fog meghalni a szülés közben , nagyon fontos hogy erős legyen .. ebben az állapotban képtelen egy gyermeknek életét adni .. kettő gyermek van . - majd én figyelni fogom ha pedig nem eszik akkor büntetést kap ..- Most menjenek be hozzá , ezt kérem ne említsék neki ahogyan ismerem és ahogy maguk is ismerik ellenünk lenne . Próbálják és vezetni arra hogy most nem egy személyre étkezik . Az én munkámnak itt vége szóljanak ha bármi történik . Engedelmükel . - majd elsétált mellettem. Haragszom , haragszom most Lokira.. persze nem adhatok szót ennek .. Az ajtóhoz léptem majd lassan kinyitottam . Bent egy felettébb gyönyörű pillanatot kaptam el . Az én gyönyörű szerelmem ott ül az ágyban és a gömbölyű pocakját simogatja mosolyogva . Meg fogom védeni.
VOUS LISEZ
I love my brother, I die for it.
FantasyMintha nem is a testvérem lenne, gondolta magában Loki. Majd lassan végig tekintet az izmos izzadságban úszó testre. Nem tudta érzelmeit tovább türtőztetni, nem maradhatott tovább közelében. Loki a föld megtámadása után kap egy utolsó esélyt, mit fo...