37.

284 21 1
                                    










A napon:

















Reggel óta furcsán érzem magam ami igazából nem lenne meglepő az elmúlt pár napban mindig ez van . Egyre jobban közedik a kicsik érkezése a hasam már annyira nagy, hogy az ágyról is segítség kell a felálláshoz. Anya szerint sétálnom kell minden nap egy kicsit , nem tudom miért.. Persze nem bánom mert sokkal jobb kint lenni a levegőn mint bent a szobában. Csak hogy a hasamtól már a járás is nehéz , arról nem is beszélve hogy az ikrek milyen csatákat vivnakt..
- Szomjas vagyok édesem ..- dőltem Thor vállának aki erősen fogott hogy semmi felé képen ne rogyjak össze ..
- Ülj le ! Mindjárt hozok neked vizet , baba !- segített a padhoz , majd egy gyors csók után elszálladt.
- Be nőt a feje lágya apátoknak .- simitottam hasamra, elég kellemetlen helyen küzdenek éppen.
- Nyugalom édeseim , apa mindjárt itt van . - tényleg meg nyugodtak . Gondoltam én , egyik pillanatban küzdelem másikban elfolyik a magzatvíz.
Időzíteni azt tudnak ám..
- Hoztam egy kis gyümölcs.. Édesem , te ..- idióta ha azt hiszi hogy magam alá vizeltem meg folytom .. ilyet gondolni egy terhes személytről..
- Elfolyt a magzatvíz .. Kérlek vigyél az orvosiba és szólj anyának ..- vettem nehézkesen a levegőt. Nem tudom mennyire normális de nyomnom kell.









...













- Loki , édesem . Nyugodj meg , mindjárt itt lesz anya ..- végre be értünk az orvosiba de ez nem mintha segítene .
- Nyomnom kell ... Félek ..- sírtam el magamat , a gyógyító is mégis hol a fenében van..
- Kicsikém .. siettem ahogy tudtam . Apátok mint van , Thor menj ki hozzá. - nem szeretném hogy elmenjen , megváltozott a meglátásom szeretném hogy itt legyen mellettem .
- Anya .. maradhat mellettem..- fogtam meg egy pillanatra anya kezét.
- Rendben , csak ne legyen láb alatt..- igen hátránya egy kicsit ..
- Mit érzel most édesem, kell pár pillanatt mire ide ér a szülész ..- csak lenne már itt ..
- Anya .. nyomnom kell .. - egy pillanatra anya arca olyan furcsává vált .
- Lepedőt , Thor hozz ide lepedőt . Tudom hogy ez az utolsó amit szeretnél kincsem de meg kell néznem .. Nem normális a te esetedben a nyomás érzése..- azt akkarom hogy minden rendben legyen .. viszont nem akarom hogy anya lásson odalent ez .. szégyen .. a felnőtt fiát így látni..
- Anya én ..- Thor sincs jelenleg mellettem ez annyira ..
- Loki ! Nyugodj meg egy pillanat és kész lesz de tudnom kell hogy baj e hogy így érzel .- sietett mellém majd homlokomra csókolt . Aprót bólintottam .
- Hol van már az a bolond kellene a lepedő ..- sietett az ajtó elé anya , ez a jelenet kicsit meg mosolyogtatott.

















- Végre .. Mi tartott annyi ideig .. A szerelmed nemsokára szülni fog te pedig ..- csapata enyhén tarkón Thor-t anya .
- Segíts rá téríteni a lepedőt majd menj mellé , elég lesz ha csak én nézem.. Szegény ne legyen még jobban zavarban .- azt meg köszönöném.
- Mit nézz?! Ki lesz zavarban ?!- lépet mellém Thor majd kezemért nyúlt , majd mindjárt megtudja.
- Anya te mégis mi a fenét csinálsz ?!- lépet volna el mellőlem szerelmem mire enyhén vissza rántottam.
- Semmi baj , maradj mellettem !- néztem szemébe.
- Még jó hogy az utóbbi időben nem viseltél nadrágot ..- kuncogta el magát anya majd hirtelen elhallgatott.
- Mindig csodáltam az alakváltói képességedet , drágám . A tested önmagát készítette elő a szülésre . Így merőben könnyebb lesz a szülés.. Nyomnod kell még , igaz ?!- bólintottam , szóval most az egyszer az én oldalamra állt a testem .
- Nyomj , Loki!..

I love my brother, I die for it.Where stories live. Discover now