43.

207 13 0
                                    

Thor szemszöge:

- Mond.. látod már nem sírok..- veszem észre , mégis így is annyira gyönyörű azokkal a hatalmas könnyekkel a szemében.
- Itt vagyok már ! Semmi baj , Édesem . Nyugodj meg a végén még a gyerekek is sírni kezdenek. - egy gyönyörűség helyet ha három sír az már szívbe markoló..
- Azt.. azt hittem hogy meghaltál.. én.. - rogyott földre egyetlen szerelmem.
- Shh.. drágám.. jól vagyok ahogy a többiek is de nem tehetem mást. Értsd meg ennek az egésznek téged és a gyermekeim nem tehetem ki .. Nagyon nehéz volt mindkettőnknek de már melletted vagyok és nem hagylak el !- csókoltam hosszan homlokára.
- Ígéred?- istenem ez a nézés megfog ölni..
- Melletted leszek örökre!- öleltem erősen magamhoz. Teste egy pillanatra megfeszült majd elernyedt ..
- Loki ..? - aggódva arrébb toltam magamtól . Egyenletesen lélegzik azt hiszem elaludt.. óvatosan kezembe emeltem majd az ágyhoz vittem.
- Ez várható volt ..- ismerős hang.

- Natt..?- meglepő hogy éppen tőle hallom ezt.
- Valószínűleg azóta aggódott hogy itt hagytam és alig aludt meg evett.. - még a hülye is észre veszi a szembetűnő jeleket.
- Pontosan.. eléggé kegyetlen volt ez a tetted vele szemben de érthető is .. Mégis ha rá nézel most az arca sokkal több színnel van tele .. attól hogy tudja mellette vagy. - ő mindig is ilyen személyiségű volt . Tudom azt hiszi nem vettem észre de már gyerekkorában is ugyanígy cselekedett.
- Te voltál aki vigyázott rá amíg nem voltam itt, igaz?- apró bólintás.
- Köszönöm..- húztam szerelmemre a takarót.
-.. Tudod azok után ami történt nehezen hittem el azt hogy ő.. megváltozott.. viszont miután megérkezett és velünk volt mindenki látta hogy ő valójában milyen. Azt hiszem soha se volt rossz csak nem tudta az érzelmeit nyíltan közölni.- így igaz, mindig is ez volt a problémája másokkal.. kezdetekben még velem is sajnos..
- Feküdj le te is aludni valószínűleg te is eléggé fáradt vagy. Ne aggódj figyelünk arra hogy ne legyen semmi baj .- jól tudom de azzal tisztában van hogy ez nem ennyire egyszerű..

***

Basszus tegnap tényleg igaza lett Natt-nak amint szerelmem mellé feküdtem az álom rögtön magával ragadott.
- Loki..- simitottam az ágy másik oldalára semmi .. egyből kipattantak szemeim.
- Hallkabban!!- csak a hangra tudtam fókuszálni a hirtelen fény egy pillanatra vakságot okozott.
- Azt hittem..- mégis mitt hittem.. egyszerű megijedtem hogy eltűnt..
- Semmi baj a gyerekek éhesek voltak szóval megettetem őket . Annyira édes voltál amikor aludtál hogy képtelen voltam felébreszteni téged .- lágy mosoly jelent meg szája szélén.. hogy a fenében lehet ennyire gyönyörű.
- Annyira elképesztően szép vagy..- gondok lesznek a takaró alatt ezt már előre látom..
- Ne mondj ilyeneket..- félénken a mellén csüngő gyerekre nézet.. egyből sátor keletkezett a gatyámba.. baj lesz még ebből..

I love my brother, I die for it.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon