35.

306 19 0
                                    













- Nem látok semmit .- a végén még kitörőm a nyakam ami ebben a helyzetben nem lenne a legalkalmasabb.
- Pont azért van a kezem a szemed előtt édes . A meglepetés éppen azért meglepetés !- imádom a hangját , olyan szinten képes megnyugtatni , mintha a mennybe lennék .
- Tudod hogy én nem vagyok oda a meglepetésért ! Na vedd el a kezedet te mamlasz ..- tudom hogy nem fogja de az utolsó szónak akkor is az enyémnek kell lennie .
- Egy pillanat édes . Gyere itt most lépj egy kicsit nagyobbat .- adta ki az utasítást én pedig tettem amit mondott . Erős barack illat csapta meg orromat, imádom a barackot.
- Thor mi ez a barack illat?! - éhes vagyok , hogy tudok egy pillanat alatt ennyire éhes lenni .. Kezeit el vette szemem elől végre ,meg akkarom nézni minek van ennyire jó illata.
- Nyisd ki a szemedet , szívem!!- nem is kell mondanod már nyitva is vannak .
- Ezt .. ezt ti csináltátok?!!- fordultam hátra .
- Ki más édes ?!- ölelt erősen magához szerelmem.
- Ez.. olyan gyönyörű..- sírtam el magam.




















Igen képes volt egy egyszerű gyerekszoba meg síratattni, annyira gyönyörű és mesébe illő. Nehéz elhinni hogy ezt Thor hozta össze , inkább anyu .  Szerelmem csak valószínűleg itt volt és elhelyezte a szekrényeket kiságyakat.. persze anya parancsára. Őszintén azért akkor megnéztem volna az arcát amikor anyu parancsokat osztogatott..
- Tetszik ?!- kérdezte szerelmem számra hajolva.
- Édesem szerintem nem sírna ha nem tetszene neki ..- nevetett fel anyu , kicsit élveztem még Thor közelségét majd eltolva magamtól anyához léptem.
- Köszönöm anya , annyira gyönyörű ennél szebb szobát nem is tudtam volna elképzelni. Főleg a hatalmas ablakok amik a folyóra néznek.- hatalmas a szoba két gyönyörű kiságy nem kevés szekrény , nekem akkor is az ablakok és a kilátás a kedvencem.
- Még nincs kész teljesen az ajtó mellé fog kerülni a ti részetek , tudom hogy szeretnél velük lenni .- simitott hatalmas hasamra anya . Mi lőn csoda éppen most ébredtek fel a drágák és ezt nem kicsi rúgásokkal jelzik.
- Eléggé elevenek , próbáld ki a fotelt !!- tényleg még egy fotel is van ..





















- Nagyon kényelmes , egyébként minek van ennyire barack illata ?!- komolyan mondom lassan már a nyál is kifolyik a számból.
- A baracknak . Egy - két napja már az álmaidból is azt hallom vissza hogy barackot akkarsz .  Szóval hoztam neked egy kosáral!- húzta elő háta mögül a hatalmas kosarat . Ha tehetem volna rögtön felugrok és a kosárért vettem magamat ..
- Lassan édesem , visszem már !!- ne nevess mert nem kapsz barackot.
- Loki , szívem . Nemsokára itt lesz az idő.  Arra gondoltam hogy felkészítenélek a szülésre . El tudnám mondani hogy én hogyan éltem meg .. Mit gondolsz  ?!- erre hülye lennék nemet mondani .
- Igen anya szeretném. Szeretem volna beszélni veled erről .. vagyis hogy a szülésnél te legyél bent nem Thor ..- néztem szerelmemre , meglepődve nézet rám .
- Nem akkarod hogy ott legyek ?!- nem erről van szó csak azt nem akkarom hogy úgy lásson ..
- Szeretném hogy mellettem legyél , csak nem szeretném hogy olyan állapotban láss ..- szorítottam kezére.
- Mindenképpen én is melletted akkarok lenni !

I love my brother, I die for it.Where stories live. Discover now