- Thor ! Hagyj ne ott ..!- mondtam a szerelmemnek aki a bejáratomnál csinált valamit ami nem evilági...
- Édesem , te akartad szóval fogd be ! Vagy ha akarod én fogom be azt a húsos ajkat !- mondta mire bennem ragadt a szó , bocsánat de nem most akarok megtudni hogy mivel is akarja .
- Látod sikerült neked , szívem !- mondta és száját rózsámhoz nyomta .. mégis mi a fenét csinál ez az idióta ..
- Thor! Mégis mi a fenét csinálsz? - próbáltam eltolni a fejét magamtól de nem sikerül .. lábamat is elkezdtem használni . Persze most már eltávolodott tőlem, nem sokáig élvezhettem a nyereséget. Elkapta a lábaim majd össze kötötte de hogy mivel azt nem tudom..
-Maradj nyugton! - mondta , még hogy maradjak nyugton .. ez az idióta olyat csinál ami Gusztustalan..- Thor hagyd abba ez ez gusztustalan !!- mondtam furcsa hangon .
- Gusztustalan??! Mégis mi hogy a szerelmemet kényeztetem ? - kérdezte vissza dühösen miközben felemelkedett és szemembe nézett.
- Thor , én én nem úgy értettem !- mondtam és már a könnyeimel küszködtem .. Miért sirok pedig nem történt semmi baj .
- Édesem !! Miért sírsz! Nem akartalak megbántani!- mondta szerelmem majd rögtön felém kerekedett, nem csókolt meg . Ennek örülök nem akarok a saját ... Érezni..
- Folytatom rendben ?!- kérdezte szerelmem mire bólintottam....
- Tényleg nem kímélted a fenekemet !- mondtam és a sajgó tagomra vezetem a kezemet.
- Magadat okolhatod csak !- mondta az öcsém és magához akart ölelni amit persze nem engedtem .
- Elmegyek fürdni , ha egyáltalán itt van lehetőség rá !- mondtam és nehezen kikeltem ágyból.
- Megyek veled édesem!- mondta Thor és rögtön mellém lépett. Majd oldalamra vezete a kezét .
- Nem kell segítened , amúgy se akarok még egy menetet a zuhany alatt !- mondtam de kezét nem tudtam ellökni magamtól.
- Ne aggódj nem lesz ! Figyelni akkarok rátok!- mondta és lágyan hasamra simitott.- Hallod itt nagyon hideg van ! Nem akarunk inkább az ágyba vissza bújni?- kérdezte az öcsém vaccogva .
- Ha nem bírod akkor menj vissza , én meg akkarok fürdeni .- mondtam és be léptem a hideg víz alá .. majd éreztem ahogy az öcsém erős meleg mellkasa a hátamnak noymodott.
- Ahh - szakadt fel belőlem .
- Édesem , hadd halljam a hangod !- mondta és keze a hasamról áttért merevedő tagomra .
- Mondtam hogy nem akkarok zuhany alatt ! Így is olyan luk van bennem !!- mondtam de kezét el nem vette tőlem.
- Te talán nem akarod , de a merevedő férfiaságod igen..
VOCÊ ESTÁ LENDO
I love my brother, I die for it.
FantasiaMintha nem is a testvérem lenne, gondolta magában Loki. Majd lassan végig tekintet az izmos izzadságban úszó testre. Nem tudta érzelmeit tovább türtőztetni, nem maradhatott tovább közelében. Loki a föld megtámadása után kap egy utolsó esélyt, mit fo...