18.

504 24 0
                                    





- Ugye ezt csak viccnek szántad ?!- kérdezte anyám majd kezemért nyúlt, nem ezt teljesen komolyan gondolom..
- Nem anyám , komolyan mondtam .- mondtam szemébe nézve , mire a szemei már majdnem hogy szikrákat szóltak.
- Nem mehetsz el , tudod hogy hova megy az öcséd és miért? - igen teljesen tisztában vagyok vele , akkor se akkarom egyedül lenni ..
- Anyám , azért akkarok vele menni mert aggódok , másrészt azt akarom hogy mellettem legyen amikor a kicsik születnek. Tudom hogy mindenki aggódik értem de azért még megtudom védeni magamat. - mondtam majd kiszakitottam , kezemet a keze szorításából.
- Loki , megértem de nem akarom hogy bajotok esen . Azért megy oda tárgyalni az öcséd hogy ne legyen háború. - mondta anyám ,majd megéreztem Thor kezét a vállamon.

- Tudom , viszont már elődöntőttem  és amúgy is a jégóriások földjére megy. Tudod hogy én onnan származom , nem lesz semmi baj anyám. - mondtam majd rá mosolyogtam.
- Tudod anyám hogyha valamit a fejébe vesz azt meg is csinálja !- mondta szerelmem mellettem.
- Én akkor is ellenzem , már csak apátók van hátra. Viszont ha veled megy nagyon vigyázz rá !- mondta anyánk majd az öcsém szemébe nézett
- Az életem árán is vigyázok rájuk , ezt te is tudod !- mondta majd anyám bólintott és elment.

- Tehát velem jössz!?- mondta, hát igen azért ilyen könnyen nem fog lerázni.
- Ahogy mondod !- mondtam mire kezét megéreztem a honomon.
- Nehh kérhlek !- mondtam nevetve , tudja mi az érzékeny pontom.
- Már csak apa van hátra .- mondta majd elengedet ,így igaz hát ő őszintén a nehezebb eset..

I love my brother, I die for it.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن