21. (18+)

716 24 0
                                    



- Thor !- szűrtem ki fogam közül a szerelmem nevét.
- Fáj valamid baj van ?!- kérdezte aggódó hangon, őszintén nem vártam választ . Hiszen mégis csak cukolni akartam az én drága testvérem. Most azért mégis a farka nyomja a seggemet és már egy ideje így van .. szóval kényelmetlen.
- Nincs semmi bajom , csak a farkad nyomja a seggem !- mondtam teljes hangon , nem szégyellem én ám .
- Hallkaban is közölheted, volna ! Na és mit szeretne király kisasszony mit csináljak?- kérdezte mély hangon a nyakamba.
- Nagyon jól tudod hogy mit akarok ! De hát nem csinálhatjuk néző közönség előtt ugye bár.. - mondtam és meg csókoltam.

..

- Maradjatok le !- mondta Thor hátra fordulva a katonáknak , sejtem hogy mit gondol ez az állat .
- Feleség , nekünk ...- kezdet volna vissza szólni a harcosok felé ..
- Azt mondtam maradjatok le !- mondta szerelmem mély hangon mire a férfi csak bólintott és le maradtak.
- Mit mondtál az előbb ? A farkam nyomja a segged ? Rendben segítsünk rajta . - mondta és meglepődve vettem észre hogy hátul hirtelen hideg érezteme lett . Majd az első újat meg is érztem magamban , felsziszentem .
- Thor ehh - próbáltam beszélni de a fájdalom bennem tartotta a szót .

- Fájh..- próbáltam jelezni neki hogy ez kényelmetlen és nem olyan jó ez a helyzet. Várt egy kicsit majd a második ujját ... Most ezt miért kell csinálnia, tényleg kényelmetlen ez így most .
- Lazulj el ! Tudod hogy akkor nekem is könnyebb dolgom van . - mondta és újra nyakamra csókolt ..majd meg is harapta..
- Thor !- szólítottam hátra fordulva mire számra hajolt . Mocorogtam és próbáltam elválni tőle de nem engedte. Szeretem én a perverz sze..et de ez már túlságosan perverz ... Mégis csak emberek előtt vagyunk..

Kérem szépen ez nem egy por...film , én nem akarok közönség előtt össze olvadni a párommal..
- Thor kérlek hagyd abba !- mondtam , próbáltam eltolni magamtól . Megint nem ment , utálom hogy ennyire izmos és nehéz.
- Édesem nyugodj le ! Most jön a harmadik ujj ! - mondta és már be is tolta az említett dolgot . Szám elé tette a kezét , hiszen egy kéjes nyögés hagyta volna el a számat... A keze megállás nélkül mozgott bennem , nem értem hogy tud ennyire figyelni mindenre . Úgy értem az útra az emberekre és még rám is .. A keze csak egyre gyorsult egyre mélyebbre hatoltak az ujjai ... Elérve azt a pontot amitől csillagokat látok magam előtt..

- Édesem ! Tudom hogy mindjárt elmész , hadd lássam azt az arcot !- mondta és maga felé fordított. Majd az ujját egyre mélyebbre tolta én pedig az arcomat nem tudtam elforditani .. Utálom hogyha látja az élvezetem közben az arcom ...
- Engedd ki!- mondta és fülembe harapott ami nálam ki ütötte a biztosítékot ..
- Na látod tudsz te !- mondta miközben az ujját kihúzta belőlem , ellöktem magamtól.
- Édes ! Na gyere ide !- mondta és akaratom ellenére magához húzott..
- Kinyirlak! - mondtam ..
- Mint mindig ! Most pihenj !- mondta és lágyan simogattni kezdett

I love my brother, I die for it.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang