- Pihenj édesem ! Majd én megyek !- csókolt ajkamra szerelmem , minden este ez van amióta a kicsik velünk vannak minden este ő megy hozzájuk. Aztán egyenként ide hozza nekem őket , azt mondja nem akkarja hogy megerőltetesem magamat . Pedig egy hét telt el már Alice és Charlie születése óta , ő mégis ezt csinálja . Anya elmondása szerint Thor megijedt amikor születtek és éppen ezért félt még mindig.
- Charlie , nem kell sírni anya itt van éppségben. - nyújtotta óvatosan kezembe fiamat szerelmem. A nővére helyet is sír az én kicsikém , félek hogy hasfájos baba .. Nem akkarom hogy szenvedjen .
- Mi a baj kicsikém , fáj a pocid?- kezdtem el lágyan masszírozni hasacskáját hangja egyből csillapodott.
- Valószínűleg csak éhes . - sietett vissza hozzám Alice-l a kezében .
- Nem ismersz véletlenül valakit akinek ugyan ilyen feneketlen gyomra van ?! - néztem szerelmemre mosolyogva .- Fordulj el kérlek ami .. tudod ..- igen annyiszor szeretkeztünk de én még mindig zavarban vagyok ha szoptatásról van szó. A melleim.. szóval könnyebb így ha ilyenkor nőiesebbek.. Jobban hozzá férnek a babáim meghát nekem is könnyebb ..
- Vissza fordulatok végre ? - el is feledkezztem róla..
- Igen ..- szorítottam jobban ruhámra , tényleg nem bírom amikor így lát hiszen én férfi vagyok ...
- Olyan gyönyörű és kerek .. hadd fogjam meg.. Eddig nem engedted .- fordult rögtön felém persze ügyelt a lányunkra hogy ne legyen baja .
- Mint máskor most is azt mondom hogy nem .. Ez a gyerekek miatt van nem pedig miattad . Most kérlek add ide Alice-t .- szabadítottam meg másik keblem.
- Thor azt mondtam hogy ne ..- szorított mellkasomra .. nagyon érzékeny most .- Megcsúszttam .. ne engem szidj.. - persze megcsúszott akkor mégis miért szorítja még mindig ..
- Elengednél ?!- néztem rá öldöklő szemekkel.
- Jól van na te kis tüzes.. Hercegnőm , oda adlak anyának .- végre hogy ide adta.. perverz.
- Meg ne próbáld lenyalni ..- miért kell ennyire hülyének lennie.
- Most miért ők is ezt isszák..- nyalt végig kézen , én agyon fogom csapni.
- Ők gyerekek nekik szükségük van rá .. - húzódtam arébb .
- Charlie ne olyan erősen !- furcsa hasonlat de ebben is az apja . Olyan erősen szív hogy lassan már fáj .
- Az én fiam !- kúszott közelebb szerelmem.
- Még egy beszólás és a szádban fogod találni a lábam ..- néztem rá szikrázó szemekkel..
- Felség.. ve.. veszélyben vannak ..,- rontott be a szobába egy sérült őr..
- Thor..- remegett meg hangom .
- Nyugodj meg édesem semmi baj!- nyúlt Charlie-t .
BINABASA MO ANG
I love my brother, I die for it.
FantasyMintha nem is a testvérem lenne, gondolta magában Loki. Majd lassan végig tekintet az izmos izzadságban úszó testre. Nem tudta érzelmeit tovább türtőztetni, nem maradhatott tovább közelében. Loki a föld megtámadása után kap egy utolsó esélyt, mit fo...