33.

305 19 1
                                    















- Még is hogy a fenében lehet ilyen hülye.. képes lenne itt hagyni engem amikor tudja hogy ő a mindenem.. anya ezt nem tudod ki magyarázni.. elmodmta mit akkar ..- dühöngöttem a kertben , itt legalább nem hallja senki.
- Édesem értsd meg hogy mit érez most Loki , két gyermekel várandós.. ha a gyermekei élete a tét ő feláldozza magát. Ilyen egy anya ..- próbált nyugtatni anya , nem igazán sikerült neki mit mondjak ..
- Anya ez egyáltalán nem segít félek , jobban szeretem mindenél. Az életemet adnám érte.. a gyermekeimet is szeretem .. Nem fogom engedni hogy anya nélkül nőjenek fel.- ki találk valamit ..
- Ahogyan mi is ! Nem engedjük hogy bajuk legyen . Rendben Loki és a babák is szóval ezen ne aggódjunk . Most viszont irány vissza , így is sírva alidt el . Menj és vigasztald meg ,tudod hogy a stressz nem jó !- ütőgete meg vállamat anya .










....









Azt hiszem elaludtam , sírtam fájt hogy Thor csak úgy elrohant és amiket mondott nekem . Akkor se fogok mást tenni ha meg történe a legrosszabb , erről még ő sem fog tudni le beszélni. Tudom hogy most minden rendben van a kicsikel és csakis ez számít . Reménykedem hogy minden zökkenőmentesen fog menni a szülés alatt. Viszont a félelem az ugyanúgy bennem él.. egy nő is fél szóval akkor én is hadd tegyem férfi létemre..
- Édesem este van ébredj fel !- Thor hangja az szemeimet rögtön kinyitottam.
Egy dolog van aminek örülök hogy mostanában többet tudok aludni , tudom hogy ez nemsokára megfog változni.

















- Ne haragudj kérlek ! Nagyon aggódom érted egyetlenem ,a tudat hogy elveszítelek.. - könnyes a szeme.. őt nagyon ritkán lehet ennyire meggyötörten látni...és ez miattam van ..
-Shh , semmi baj ! Mellettem vagy addig minden rendben ! Kérlek vigyázz rám és a gyermekeinkre !- húztam fel fejét magamhoz.
- Olyan buta vagy ezt nem kell kérned!!

I love my brother, I die for it.Where stories live. Discover now