Be Friend And More : 4

935 89 1
                                    

Unicode

"Tae..Taehyung!!ငါနင့်ကိုသဘောကျတယ် စာလေးလက်ခံနိုင်မလား!!"

       မျက်စိစုံမှိတ်ကာ အော်ပြောလိုက်တဲ့ ဆံပင်ဂုတ်တိုလေးနဲ့ချစ်စရာကောင်မလေးကြောင့် Taehyung ရော jungguk ပါအူတူတူလေးကြည့်နေမိတယ်...jungguk နဲ့အတူရှိတိုင်း သူဘယ်တုန်းကများ အခုလိုဖွင့်ပြောခံရဖူးလို့လဲ jungguk ကိုသာသူ့ရှေ့မှာတင် ရည်စားစကားပြောတဲ့ကောင်မလေးတွေကတောင်လိုပုံနေတာမလား...

"ဟို..စာလေးတော့လက်ခံပေးပါ"

        ပြောချင်ရာပြောပြီး လက်ထဲအပန်းရောင်စာအိတ်လေးကိုထည့်ကာ အရှက်သည်းစွာ ထွက်ပြေးသွားတဲ့ကောင်မလေးကိုကြည့်ရင်း taehyung နဲ့ jungguk တစ်ယောက်မျက်နှာတစ်ယောက်ကြည့်မိတယ်...ရှေ့မှာလည်း taehyung ဆက်တိုက်ငြင်းဖူးတာမို့ jungguk ထွေထွေထူးထူးတွေးတောမနေမိ... taehyung ကတကယ်ချစ်တဲ့သူကိုပဲတွဲမှာဖြစ်ပြီး ကစားရတာကိုမကြိုက်ဘူးဆိုတာ ဒီလိုလာပြောတဲ့မိန်းကလေးတွေကိုငြင်းတုန်းကသိခဲ့ရတယ်....

      စာအိတ်အပန်းရောင်လေးကိုတွေတွေလေးကြည့်နေတဲ့ taehyung ကြောင့် jungguk စိတ်ထင့်သွားတယ်....

"အိမ်မပြန်ဘဲဘာလို့ရပ်လုပ်နေတာလဲ"

      သူ့အမေးကြောင့် taehyung ကစာအိတ်ပန်းရောင်လေးဆီမှသူ့ဆီကိုအကြည့်ပို့လာသည်....

"ငါတွဲကြည့်ရင်ကောင်းမလားလို့"

"ဘာ!!"

        jungguk လက်ကိုဦးခေါင်းနောက်သို့ပို့ကာလမ်းလျှောက်နေတုန်းပြောချလာတဲ့စကားကြောင့် အံ့သြသွားရသည်...အခု Kim taehyung ကဘာပြောလိုက်တာ!!!အလယ်တန်းအရွယ်သာရှိသေး၍ စာကြိုးစားရမည်ဟုအမြဲပြောကာ ငြင်းထုတ်နေတဲ့ kim taehyung ကအခုဘာစိတ်ကူးပေါက်သွားရတာလဲ!!!ခုဏကကောင်မလေးကချစ်စရာကောင်းပေမဲ့ အရင်ကောင်မလေးတွေဆို ထိုကောင်မလေးထက်ပင်ချစ်ဖို့ကောင်းခဲ့သည်မဟုတ်လား....

"မှန်မှန်ပြော မင်းဘာစိတ်ကူးပေါက်နေတာလဲ"

"အမ်!ဟို..ဒီလိုပါပဲ ငါစမ်းကြည့်ချင်လို့"

"!!!!!"

"ခွေးကောင်!!ငါပြောတာတွဲကြည့်မယ်လို့ပြောတာကွ နှာဘူးအတွေးမတွေးနဲ့!!!"

Be Friend And More...(Complete )Where stories live. Discover now