Be Friend And More : 3

965 90 1
                                    

Unicode

Taehyung အိမ်ကိုဘယ်လိုပြန်ရောက်လို့ရောက်မှန်းပင်မသိတော့ချေ...သူတစ်လမ်းလုံးဒီအကြောင်းပဲစဥ်းစားမိနေတာ...တော်ရုံသူခေါင်းထဲမထည့်တက်ပေမဲ့ စဥ်းစားမိတိုင်း ကောင်လေးရဲ့ဆံပင်လေးကိုဖွလိုက်ချင်စိုက်ကတဖွားဖွားပေါ်လာပြန်သည်...

"အာ..ငါဘာလို့နာမည်မေးဖို့မေ့ခဲ့ပါလိမ့်...ဟင်းးးး"

တိတိ!တိတိ!

"Hello"

"ဟိတ်ကောင်!!မင်းဘယ်တွေရောက်နေတာလား ငါဒီမှာ supermarket ရှေ့ရောက်နေပြီ!!"

ခပ်စူးစူး jungguk ရဲ့အော်သံကြောင့် သူအခုမှသတိရသည်..ဟုတ်သားပဲ သူ jungguk ကိုအဲ့မှာစောင့်နေရမှာကို....

"Sorry ငါမေ့သွားလို့..ငါ.."

"ဘာ!မေ့တယ် မင်းဘယ်တုန်းကမေ့ဖူးလို့လဲ"

"Sorry ဆိုကွာငါအိမ်ရောက်နေပြီ ဒါပဲ"

တိခနဲပြတ်ကျသွားတဲ့ဖုန်းကိုကြည့်ရင်း jungguk စိတ်ထဲတစ်မျိုးဖြစ်သွားတယ်...တစ်ခါမှမမေ့ဖူးတဲ့သူကမေ့တယ်တဲ့လား ထူးဆန်းလိုက်တာ...jungguk စိတ်ဆိုးကာဖုန်းကိုအိတ်ကပ်ထဲထည့်လိုက်ရင်း မိမိအိမ်သို့သာပြန်လာလိုက်တော့သည်...အိမ်ကိုရောက်တော့ ဦး​လေး joon က sofa မှာအခန့်သားထိုင်နေတယ်...နှုတ်ဆက်ချင်စိတ်လည်းမရှိတာမို့ တက်လာမိတော့ သူ့ကိုတားတယ်...

"Jungguk taehyung တောင်အိမ်ရောက်တာ ၅ မိနစ်ရှိပြီ မင်းဘယ်တွေသွားနေတာလဲ"

"ဆရာကခေါ်တွေ့နေလို့!"

ခပ်ပြတ်ပြတ်သာပြောပြီးအပေါ်ထပ်တက်လာမိတယ်...အိမ်ကဘေးချင်းကပ်ရပ် ငယ်ငယ်တည်းကအတူတူပြန်လာနေကျကို မေ့တယ်တဲ့...ငါ့ကိုလာနောက်နေတာလား..နေ့စဥ်လုပ်နေကျအလုပ်ကိုမေ့ရအောင် ဘယ်ကောင်မကဆွဲဆောင်သွားလို့လဲ...မနက်ဖြန်ကျမှစိတ်ဆိုးပစ်မယ်...စိတ်တိုတိုနဲ့အိပ်ရာပေါ် ဘုတ်ခနဲ မြည်အောင်အိပ်ချလိုက်တယ်....

Taehyung ဖုန်းကို တိခနဲ ချကာအိမ်ထဲဝင်လာလိုက်သည်...အမေနဲ့အမက အိမ်ရှေ့မှာ TV ကြည့်နေရာမှ သူ့ကိုကြည့်လာပေမဲ့ သူဘာမှမပြောဘဲအခန်းထဲသို့သာဝင်သွားမိသည်...jungguk နဲ့လောလောဆယ်စကားမများချင်သေးသည်မို့ သူဖုန်းကိုချလိုက်တာ jungguk သူ့ကိုစိတ်ဆိုးသွားမှာသေချာတယ်...ဒါပေမဲ့ သူအခုထိ ဟိုကောင်လေးအကြောင်းတွေးမိနေတုန်းပဲ...ဧကန္တသူအဲ့ကောင်လေးကိုမြင်မြင်ချင်းသဘောကျသွားတာတော့မဟုတ်ဘူးမလား...မြင်မြင်ချင်းလေ...ဘယ်လိုလုပ်ဖြစ်နိုင်မှာလဲ ဟင့်အင်း...

Be Friend And More...(Complete )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora