~ALEDA'DAN~
Hızla ona sarıldım. Gerçekti. Dönüşmüştü. Dönüşmesi için elimden geleni yapmıştım ve olmuştu. Başarmıştım. Geri çekilip baktım.
"Başardık Flicka, artık istediğin bedende olabileceksin."
"Bu da kim?"
Hızla sesin geldiği yöne baktım. Takımdakilerin hepsi buradaydı. Austyn bize kötü kötü bakarken bakışlarının olduğu yere baktım. Flicka'nın ellerini sımsıkı tutmuştum.
"Bu, Flicka."
"NE?!"
Hepsi aynı anda söylemişti. Flicka 'ya baktım. O da bana bakarken gülümsedim.
***
Hepimiz bir masaya oturmuştuk, diğerleri Flicka' yı yiyecekmiş gibi bakarken fani de aramızda sürekli bana bakıyordu.
"Anlatacak mısın artık?" diyen prense baktım.
"Element krallığından gittiğim gün Flicka da benleydi. Bir ejderha bedeninde gözyüzünde özgürdü ama-"
"Ejderha mı?" diye sözümü kesen faniye baktım.
'Sustum' dermiş gibi ağzına fermuar çekti.
"Ben de bir Flicka 'nın bir bedende hapis olmasını istemedim ve onu nasıl bir insana çevirebileceğimi düşündüm. Geceler boyu araştırdım ve buldum. Başardım da. O artık hem insan olabilecek hem de ejderha. Austyn gibi." dedim
Austyn gibi derken ona bakmıştım.
" Bunun için mi beni terk ettin? " dedi direk.
Hala onu neden terk ettiğimi merak ediyordu. Oysaki onu terk etmemiştim. Tebessüm edip başımı iki yana salladım.
" Bunun için seni terk etmem."
"Bir dakika, bunun gibi" Austyn 'i gösterdi. "Bunun gibi kaba biriyle mi sevgiliydin?" dedi fani.
"Alex, susar mısın artık? Bunlar seni ilgilendirmez." dedi Cer.
Haklıydı. Kabaysa kaba, ne olmuş? Saçlarımı geriye attım.
"Hepinizi şaşkına uğrattığım için üzgünüm, ben hükümdarım nasıl isterse öyle oluyorum. Ama-" diyerek bana döndü.
"Ama hükümdarım izin verirseniz eski bedenime dönüp element krallığını siz yokken korumak istiyorum."
Gülümseyerek yanağından tuttum.
"Ejderim nasıl isterse öyle yapsın."
Ayağı kalkıp selam verdi.
"İzninizle element krallığına dönmek istiyorum."
Hızla ayağı kalktım.
"Orada dikkatli olmalısın Flicka, geri döndüğüm de karşımda ilk seni görmek istiyorum. Ve bir şey daha, kimseye insana dönüşebildiğini belli etmemelisin."
Sessizce selam verdi.
"Burada dönüşüp öyle git, sana kapı açacağım."
Başını salladı.
"Felix, onunla eşlik eder misin?"
Felix beni onaylarken Flicka ile beraber yanımızdan uzaklaştılar. Hızla gökyüzüne bir kapı açtım. Flicka anında ejderhaya dönüp gökyüzüne kanat çırptı. Kapıdan hızla geçerken ellerimi geri çekmemle kapı kapandı. Derin bir nefes verip bizimkilere döndüm. Fani kalbinden tutarken kaşlarımı çattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA 2 || Mor Şehrin Koruyucuları
FantasyALEDA ~HÜKÜMDAR~ Kitabının 2. Serisidir. Tüm telif hakları saklıdır.! ~~~ "Öncelikle hepinize merhaba. Yeni görevimiz diğer görevlere oranla çok değişik. Bu sefer gidip gelmeyeceğiz." "Daha açık olur musun?" dedi prens, Aleda'nın sözünü keserek. "Bu...