~...BİR HAFTA SONRA...~
Yaklaşık bir hafta önce kendimizce adını zombi koyduğumuz tüm lanetli yaratıkları yok etmiştik. Şuana kadar hiçbir anormallik olmadı. Ah Freya'nın buraya gelmesi dışında... Austyn 'in onu annelikten reddettiğinden beri bana karşı daha da kinlenmişti. Derin bir nefes alıp verdim. Tanıdık koku burnuma çoktan dolarken kolları belimi sarmıştı bile. Boynumda baskı hissedince gülümsedim. Ona dönüp ellerimi boynuna doladım.
"Neden yemeğe inmedin..?"
"Aç değildim ve yemek kokusu midemi bulandırmıştı."
Gülümseyerek dudaklarını yanağıma bastırınca, gözlerimi kapatıp sarıldım. Hızla beni kucağına alırken "Ne yapıyorsun prens?" dedim. Cevap vermeyincr göz devirdim. Sırtım yatağın başlığı ile buluşurken hızla elini belime dolayıp başını karnıma koymuştu. Gülümseyerek saçlarıyla oynamaya başladım. Tişörtümü sıyırıp kafasını içine koyarken güldüm.
"Tenin çok sıcak."
"Bilmem."
Başını hızla kaldırıp bana baktı.
"Söndürmeye ne dersin? "
Şeytani bakışlarını bana gönderirken bir tane kafasına vurdum.
"Uyumayacaksan kalk!"
" Sadece şaka yapmıştım! " diyerek tekrar eski pozisyonunu aldı. Göbeğimi ısırınca hızla onu itekledim.
" Ya napıyorsun prens?! "
" Az önce kafama vurduğun içindi." diyerek kendini savundu. Hızla onu itekleyip uzandım. O yanıma uzanınca başımı göğsüne koyup bacağımı, bacağının üzerine attım. Saçımla oynarken mayışıyordum. Kollarımı daha çok beline dolarken omuzundan ısırdım. Alnıma vururken başımı kaldırıp ona baktım.
"Çok kötüsün!"
"Biliyorum!" diyerek dudağıma kapandı. Öpüşüne karşılık vermediğim için alt dudağımı ısırmıştı. Ağzıma kan tadı gelirken geri çekilip dudağıma dokundum.
"Bu kadar çok bastırmak zorunda mıydın?"
"Evet!" diyerek bir kere daha dudağıma kapandı. Öpüşleri sertleşirken karşılık vermemek için kendimi zor tutuyordum ama galiba dayanamayacaktım. Elini tişörtümün içine koyup karnımın üzerinde gezdirdi. Avuçlarımı sıkıp geri çekildim.
"Prens...
" Efendim? "
" Yapma... "
" Neyi? "
" Bunu. "
" İstiyor musun? "
Sustum... İstemiyordum ama o beni istemeye zorluyordu. Dudaklarını boynumda gezdirince yutkundum. Birden üzerime çıkınca öylece kalıp baktım. Vücudum alev alev yanarken durduramıyordum kendimi...
" Pren-"
Hızla başparmağını dudağıma koyup, dudaklarını kulağıma değdiirerek fısıldadı.
"Şşş bu gece içimizdeki ateş konuşacak..."
🖇️🖇️🖇️
Yanağımdaki baskı ile gözlerimi açtım. Karşımda Austyn 'i görünce gülümsedim. Üstümdeki pikeyi üzerime tam çekip yataktan doğruldım.
"Günaydın efendim." dedi
"Günaydın... Sevgilim." dedim gülerek.
"Ne zaman uyandın da üstünü giydin böyle?" diye devamını getirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA 2 || Mor Şehrin Koruyucuları
FantasyALEDA ~HÜKÜMDAR~ Kitabının 2. Serisidir. Tüm telif hakları saklıdır.! ~~~ "Öncelikle hepinize merhaba. Yeni görevimiz diğer görevlere oranla çok değişik. Bu sefer gidip gelmeyeceğiz." "Daha açık olur musun?" dedi prens, Aleda'nın sözünü keserek. "Bu...