A.M.Ş.K || 24.Bölüm

365 48 15
                                    

İyi okumalar!✨

*

ALEDA 'DAN...

Flicka'nın bulunması üzerine, daha doğrusu ortaya çıkmasından iki gün geçmişti. Her ne kadar onun krallığı korumasını istesem de gözümün önünden de ayırmak istemiyordum. Beraber toplantı odasına ilerlerken ona bakıp gülümsedim. Bugün yeni üyemiz gelecekti ve tabi ki onu geri göndermeyi planlıyordum. Sebebi ise şehrin kötülüklerden arınmaya az kalmasıydı. Toplantı odasına girdiğimiz an tüm gözler bize dönmüştü.

"Selam millet, haydi şu kızı tanıyıp geri gönderelim ve bodruma gidelim." Dedim tek nefeste.

"Kızı göndermek mi?" Hepsi bir ağızdan söylemişti.

Birkaç dakika sonra Sam ve yanında adının Vanessa olduğunu bildiğim kız gelmişti. Takımım soğuk bir ifadeyle kıza bakarken kıza döndüm.

"Arkadaşlar bu Van-"

Sözünü kestim.

"Vanessa, Toprak Elementi'nden. Babası element annesi ise bir büyücü, annesi Vanessa'yı doğururken ölmüş." Dedim.

Kız bana şaşkınlıkla bakarken derin bir nefes aldım.

"Ben Aleda, takımın lideriyim."

Kız tebessüm ederek selam verirken yerime oturdum. Flicka yanı başımda ayakta beklemeye başladı.

"Ben Austyn, Aleda yokken ikinci lider."

Birbirimize bakıp gülümsedik.

"Ben Cerelia, Toprak Sarayı'nın prensesi."

"Ben Felix, Ateş sarayı 'nda savaşçıyım."

"Ben Lucky, Su elementi 'yim."

"Hepinizle tanıştığıma memnun oldum. Peki, sen... Sen kimsin?"

Flicka'ya yönelttiği soru ile gözlerimi kıstım. Flicka'ya baktığımda gözlerini kapatıp açtı. Konuşmak istemiyordu. O zaman onun yerine ben cevaplayabilirim değil mi?

"Flicka, takım dışında kimseyle konuşmaz."

"Aa, ama artık ben de bu takımdayım."

Prens ile göz göze geldik...

"Maalesef küçük kız, bu takım için fazla yetersizsin." Diyen Cer'e katılıyordum.

Bedeni stres ve korku bağırıyordu. Panik atak bir kız... Kesinlikle takımın başka bir üyeye ihtiyacı yoktu.

"Arkadaşlar, aşırı yoruldum."

Sam hızla bir sandalyeye otururken tekrar kıza döndüm.

"Üzgünüm ama beni konsey lideri gönderdi. " Dedi.

Derin bir nefes aldım.. konsey başkanı..

"Aaa, burada lider benim. Takım için yetersizsin."

"Büyülerim ve elementimi çok iyi kullanıyorum."

"Dövüşte iyi misin?" Diye sordu Cer.

"Yeteri kadar." Dedi kız kendinden emin bir şekilde.

Yaslandığım sandalyeden kalkıp gülümsedim. Güzel bir düello olacaktı.

***
Kardeşime ve Vanessa 'ya kılıç seçip ikisine uzattım.

"Kesinlikle büyü ya da element kullanmak yok."

Cer gülerek kılıcının ucunu yerde sürterek salonun ortasına ilerledi. Derin bir nefes alıp prense yaslandım.

"Sizce kim alır?" Diye soran Lucky 'e baktım.

ALEDA 2 || Mor Şehrin Koruyucuları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin