"Ayy rezile bak, yazık kıza yaa. Nasıl da aldatıyor?!"
Kıkırdadım. Cer ile film izliyorduk. Nasıl bir filmse artık anladığım tek şey çocuğun kızı sürekli aldatması... Kesinlikle bir dahakine Cerelia 'ya uymayacaktım. Sıkıcı bir filmdi.
"Aman beee, yazıklar olsun siz erkeklere. Tanrım lütfen hepsi ölsün."
"Aaa Cer, Felix' te bir erkek... O da mı ölsün.?"
Beni duymuyordu bile. Nasıl filme odaklanmışsa artık... Yatağımda daha fazla yayılıp atıştırmalıklardan yemeye başladım. Cer hiçbirine dokunmamıştı bile. Parmaklarımı şığlatıp filmi kapattım.
"Yaaaa. Aleda, en güzel yerinde kapatılır mı? Tanrım! Sen bir Katya iki sizinle asla film izlenmiyor."
"Çok sıkıcıydı Cerelia, neresini sevdin anlamadım.?"
"Tamam, hadi biraz sohbet edelim."
Uzandığım yerden doğrulup Cerelia 'nın yüzünü görecek şekilde döndüm.
"Keşke Katya da burada olsaydı."
"Kararlarına saygı duymak zorundayız... Neyse, eee anlat bakalım?" dedim.
"Neyi?"
"Sen, Felix, mor şehir, her şeyden biraz..." dedim gülerek.
"Felix ile aramızda bir sorun yok şimdilik. Onu sevmesine seviyorum ama bazen aşırı sinirimi bozuyor. Fazla korumacı. Benim bir prenses olduğumu unutuyor bazen. Ahh tabi bir de yeni gelecek üye var. Tanrım... Umarım dişi değildir... Neyse, mor şehri de seviyorum. Ama sarayı da çok özledim. Annemi babamı. "
" İnanır mısın bilmiyorum ama konsey başkanının teklifini kabul ettiğim için pişmanım. Keşke hiç etmeseydim. En azından eskiden olduğu gibi saray da o eğlenceli günlerimiz olurdu. "
Cerelia tam konuşacaktı kii odamın kapısı pat diye açıldı. Gelene baktığımızda tabi kii Austyn, Luck ve Felix 'ten başka kimse değildi.
" Ooo kardeşlerim, bensiz nasıl dedikodu yaparsınız. "
Luck kendini direk yatağımın üstüne atınca atıştırmalıklar döküldü.
"Odama pat diye girme hakkını kim verdi size.?" dedim.
"Tabi ki sevgilin olaraktan." deyince Austyn gözlerimi kıstım. Yataktan kalkıp karşısına dikildim.
"Çıkar mısınız odamdan.! Sizi görmek istemiyoruz."
Cer yanıma geldi.
"Evet, siz "dişi" üye ile ilgili planlar yapın. " dedi.
Dişi kelimesini biraz bastırmıştı.
" Beyler, kızlar haklı. Hadi benim sevgilim yok diye sordum. Ya siz.? " deyince Luck daha çok sinirlendim.
" Lan, sen değil miydin az önce dişi dişidir hangisi denk gelirse artık. " dedi Felix.
Cerelia şaşkın bir şekilde bakarken derin bir nefes aldım.
" Siz mi odadan çıkarsınız, yoksa ben mi çıkarayım.? " dedim.
" Ale, Ateş Sarayı 'nın müstakbel kraliçesi... Lütfen. Ben senin yanında kalayım. "
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Konuşmadan kapıyı gösterdim. Felix ve Austyn odadan yavaş yavaş çıkarken Luck keyifle ağzına üzüm atıyordu. Omuzlarından tutup kapıya kadar götürdüm. El sallayıp kapıyı üçünün suratına kapattım. "Ah! Lan vurmazsanıza! ALEDA!" Luck'un bağırma sesleri gelince gülümsedim. Cerelia'ya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA 2 || Mor Şehrin Koruyucuları
FantasyALEDA ~HÜKÜMDAR~ Kitabının 2. Serisidir. Tüm telif hakları saklıdır.! ~~~ "Öncelikle hepinize merhaba. Yeni görevimiz diğer görevlere oranla çok değişik. Bu sefer gidip gelmeyeceğiz." "Daha açık olur musun?" dedi prens, Aleda'nın sözünü keserek. "Bu...