~CERELİA'DAN~
Hep birlikte Aleda'nın odasına ilerlerken birden durdum. Alex neredeydi?
"Şey arkadaşlar bir sorunumuz var."
Hepsi durup bana döndü.
"Ne oldu Cer?"
"Şey, sanırım Alex yok."
~ALEDA'DAN~
Derin bir nefes alıp oynattığım ellerimi durdurup gözümü açtım. Bizimkilerin sesi geliyordu. Hızla yerimden kalkıp odanın kapısını açtım. Lucky'in ellerini havada görünce kollarımı birbirine doladım.
" Burada ne arıyorsunuz? "
" Aa, Aleda sanırım bir sorunumuz var." dedi Austyn.
Kaşlarımı çattım.
"Sanırım Alex yok."
"Evet arkadaşlar biri bana burada ne olduğunu anlatabilir mi?" dedim.
"Sen gittikten sonra Alex hava alacağını söyledi ve gidiş o gidiş kendisini henüz görmedik." dedi Cer
Birleştirdiğim kollarımı serbest bırakıp geri çıktım ve hepsinin içeri girmesini bekledim. Lucky ve Felix birbirini iterek içeri girerken kapıyı kapattım.
" Aleda açıkçası bir tepki vermeni bekliyoruz. Hani Alex ortadan kayıp. "
Austyn 'e baktım. Derin bir nefes verip masanın üzerindeki kağıdı alıp durdum, bunu ben halletmeliydim. Onları tehlikeye atamazdım. Kağıdı buruşturup onlara döndüm.
"Alex için fazla endişelenmeyin. O evine döndü."
Hepsi derin bir nefes verirken Austyn kaşını kaldırmış inanmamışcasına bana bakıyordu.
"Alex'i boşverin şimdi. Sarsalar bitkisine dönün. O bitkiyi hemen bulmamız lazım."
"Aleda haklı çocuklar, haydi hemen görev başına."
Hepsi odadan çıkacakken Cer'in kolundan tutup beklemesi için işaret yaptım. O dururken Felix arkasına döndü.
"Cerelia sen gelmiyor musun?"
"Hayır Felix gelmiyor.!" dedim gülerek.
Hızla odadan çıkıp kapıyı kapatırken buruşturduğum kağıdı düzeltip Cer'e uzattım. Elimden alıp okurken yüz ifadesi şaşkına döndü.
"Alex evine dönmedi mi yani? Neden yalan söyledin ki?"
"Cer onları tehlikeye atamam. Benim için yeterince çok şey yaptılar. Bunu ben kendim halledeceğim."
"Seninle geleceğim Aleda."
"İtiraz etmeyeceğim Cer, bunu ancak ikimiz beraber halledebiliriz."
Başını salladı. Derin bir nefes verip balkona çıktım. Sarı ve mor çiğdemler gözüme çarpınca ne kadar büyüdüklerini gördüm. Bakışlarımı ayaklarımızın altındaki şehre çevirirken havanın gittikçe karardığını gördüm. Şehrin mor aurası şuan göz alıcıydı. Yanımda bir hareketlilik olunca gelen Cer'e döndüm.
"Alex'i aldıktan sonra hemen Sarsalar bitkisi için harekete geçmemiz lazım."
"Peki Alex şuan nerede ve bizimkilerden gizli nasıl gideceğiz?"
"Alex lider vampirin yanında. Onu esir almasının sebebi benim. Bizimkileri ancak uyutursak gidebiliriz."
"Uyutmak mı? Bu iyi bir fikir değil sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA 2 || Mor Şehrin Koruyucuları
FantasíaALEDA ~HÜKÜMDAR~ Kitabının 2. Serisidir. Tüm telif hakları saklıdır.! ~~~ "Öncelikle hepinize merhaba. Yeni görevimiz diğer görevlere oranla çok değişik. Bu sefer gidip gelmeyeceğiz." "Daha açık olur musun?" dedi prens, Aleda'nın sözünü keserek. "Bu...