|𝗵𝘂𝘀𝘇𝗼𝗻𝗲𝗴𝘆𝗲𝗱𝗶𝗸 𝗳𝗲𝗷𝗲𝘇𝗲𝘁|

908 44 3
                                    


Párom azonnal lerakta a kontrollerjét és teljesen átadta magát a forró szeretetteljes ölelésemnek.

– elvetted a pólóm.. – döntötte hátra a fejét mellkasomnak így találkozhattam gyönyörű pillantásával. – kérem vissza. –

– mostmár az enyém. – pusziltam meg homlokát majd rámosolyogtam.

– gyönyörű vagy amikor mosolyogsz |Név|. – pirult el kissé ami engem csak még jobban zavarba hozott.

– K..Kenma-san.. – jöttem zavarba majd hirtelen lecsapott ajkaimra.

Hirtelen felindulásból jobban magamhoz szorítottam a fiút a csókja miatt, de a meglepettségtől jött hirtelen reflexnek nem tudtam parancsolni.
Kenma olyan hirtelen vált el ajkaimtól, hogy szinte a szívem is megállt egy pillanatra. Barátom fogta a tvt és a játékkal együtt kinyomta nem foglalkozva azzal, hogy éppen egy meccs közepén van. Villámgyorsasággal ragadta meg karom majd húzott magához újabb csókra, ez sokkalta hevesebb volt mint az előző, csordultig volt vággyal a fiú és nem tagadhatom, hogy énis, akartam a fiút, de nemtudtam mit is tehetnék.

– Kenma.. é-én még nem.. – akadozott meg hangom a zavartságtól mire a fiú elvált nyakamtól.

– én sem.. – pirult el – de mindennél jobban vigyázni fogok rád ígérem. – adott egy gyors puszit homlokomra majd újabb csókcsatába hívott.

Idő közben a fiú elhúzott az ágyáig majd óvatosan az ölébe rántott. Karjaimat ösztönösen nyaka köré fontam majd mélyen szemébe néztem, és ekkor vettem csak észre a tűzben égő aranybarna íriszeit.
Kenma egyik kezével combomat cirógatta ameddig a másikkal szorosan tartott derekamnál. Határozottan hajoltam szerelmem ajkaira csókot kezdeményezve aminek irányítását hamar átvette tőlem, percekig tartó csókunk Kenma szakította meg egy pillanatra, hogy mindketten levegőhöz jussunk de szinte azonnal vissza találtunk egymás érzékszervéhez. Ajkaim hirtelen egy nedves nyelvostromnak lehettek részesei ami kérlelően simított végig párnácskáimon, szinte azonnal nyitásra bírták ajkaim így Kenmának minden alkalma megvolt felfedezni mindegy egyes négyzetcentit. Heves csókcsatánk közben a fiú forró tenyere egyre feljebb simított lábamon, bár tenyere szinte tüzelt ujjai mégis hidegek voltak ahogy a vékony anyag alá csúsztatta őket. Hirtelen közelségébe beleremegett az egész testem és ezt ő is észrevette így az eddig derekamon pihenő karját pólóm alá vezetve simított végig gerincem mentén.
Hamar megnyugodtam az érintésének hála így nem tétovázva hamar fölém kerekedett majd apró puszikkal lepte el arcom ami előcsalta azt a kellemes bizsergető érzést a gyomromban. Egy pillanatra megállt majd kérdően rámtekintett.

– mostmár igazán vissza adhatnád a pólóm.. – húzta kaján mosolyra ajkait amitől akaratom ellenére elvörösödtem.

– h..hát vedd vissza. – szorítottam össze |szemszín| íriszeim a zavartságtól.

Kenma nem sokat várt szinte azonnal a vékony anyag aljáért nyúlt és óvatosan ki bújtatott belőle. Reflex szerűen nyúltam magam elé, hogy takarjam magam, de a fiú szinte azonnal karjaim után nyúlt és fejem fölé fogta azokat.

– ne takard el magad, gyönyörű vagy! – adott forró csókot szerelmem ami megtette a kellő hatását mivel sikerült kicsit ellazulnom.

A fiú egy édes mosollyal ajándékozott meg majd szorosan magához ölelve ismét ülőhelyzetbe helyezte magunk. Kezeit óvatosan melltartóm csatjához vezette majd kisebb bénázást követően elhajította a lenge anyagot a szoba másik oldalára, egyik kezével szorosan tartott magához míg másikkal óvatosan simított végig belső combomon. A szobában lévő levegő valahogy egyre forróbbnak tűnt, ahogy óvatosan simogatott a csipkés anyagon keresztül.
Szoros tartásán egy percre nem enyhített amitől kisebb-nagyobb sóhajokat ugyan de sikerült előcsalnia belőlem amiket csókjaival tompított.
Barátom kiéhezve pillantott rám mire aprót bolintottam neki így szinte pillanatok alatt alatta találtam magam. Lábaim között térdelt, alkarjain támaszkodva hívott egy forró és érzelmes csókba, miután ezt megtörte nyakamnak szentelte minden figyelmét és igyekezett, hogy teljesen eltudjak lazulni. Jóleső sóhajok hagyták el a szám csókunk közben amit a fiú önelégült mosollyal díjazott, de képtelen voltam egy nagyobb nyögést elengedni ajkaim közül mikor megéreztem Kenma keményedő férfiasságát a köztünk lévő vékony anyagokon át.
Kínzó lassúsággal simogatott amit a tudtára szerettem volna adni így kezeim szőkés hajkoronájába vezettem és a köztünk lévő apró távolságot pillanatok alatt szüntettem meg, a fiú csókunkba mosolyogva tolt a hátamra majd szintén kínzó lassúsággal kezdte kényeztetni nyakam és mellkasom, egy két helyen erősebben megszívva nyakam nyomott hagyott megmutatva ezzel a világnak, hogy senki másé nem lehetek.
Kenma mikor már százszázalékosan biztos volt abban, hogy kellően ellazultam óvatosan és lassan végig simítva oldalamon a vékony anyaghoz nyúlt majd mielőtt még cselekedett volna beleegyezésem várta, aprót bolintottam majd hagytam, hogy fiú megszabadítson a vékony anyagtól. Nem tétovázott Kenma se hamar levette az őt szorító anyagot és hanyagul az ágy mellé dobta, majd ismét mély csókba hívott. Forró csupasz érintése szinte égette a testem minden egyes részét szinte hangosan kiáltott a testem, hogy végre érezni akarom.

– |név| szeretlek. – nézett mélyen a szemembe, – kibaszottul szerelmes vagyok beléd.. – mordult fel mire nem hagyott válaszolni, letámadta ajkaim ami miatt a fedetlen testünk érintkezésétől keletkezett mély sóhajokat elnyomta.

– én is téged Kozume Kenma! – ziháltam ajkaira mire a szekrényéhez nyúlt.

Hamar kiszedte az óvszert a dobozból és lassan fel is aplikálta magára majd ismét fölém hajolt.

– biztosan szeretnéd? – nézett rám kedvesen.

– igen, biztosan! – leheltem egy gyors puszit ajkaira.

Mikor elhelyezkedett a kezdeti félelem, a fájdalom és a rosszérzés miatt előjött, de amint szemeibe pillantottam elmúlt. Kenma hirtelen hajolt ajkaimra miközben belém vezette magát, a váratlanul ért fájdalom miatt kicsordult egy könnycsepp amit szerelmem észrevétele után lecsókolt és egy mély férfias sóhaj mellett bocsánatot kért.

–  neharagudj kincsem.. nemakarok fájdalmat okozni, szólj ha minden rendben van és akkor elkezdek mozogni. – adta tudtomra a fejében cikázó gondolatokat.

– s..shemmi baj, mostmár jobb. – szorítottam meg hátát jelezve, hogy nyugodtan mozoghat ám még mielőtt bármit is tett volna óvatos csókot adott ajkaimra majd nyakamra ezzel is elterelve a figyelmem a lent érzett fájdalomról.

A kezdeti extázist hamar megtörte amint hevesebben kezdte el mozgatni csípőjét ezzel minden lökésével mélyebbre hatolva. Testemet kellemes bizsergés járta át ahogy a fiúval a testünk egymáshoz ért, szinte az egész lényünk lángba borult de olyan kellemes forróságba. A kezdeti euforikus bizsergést hamar átváltotta egy fájdalmasabb lüktető érzés így Kenma felé egy kérlelő tekintetet küldtem ő pedig vette mit szeretnék, így lassított. Miután megnyugodtam és már éreztem, hogy nincs sok hátra egyikünknek se szorítottam egyet Kenma hátán aki ismételtem felgyorsította a tempóját majd közel húzva magához lökött rajtam párat ameddig el nem ért mindkettőnk az euforikus érzés.
Levegőért kapkodva borultam az ágyra, ameddig Kenma leszedte magáról a védekező anyagot majd egy zsepibe csomagolva kidobja azt.
Hamar vissza sietett majd felvette a hanyagul elhajított alsónadrágját és vissza feküdt mellém.
Percekkel később én is visszakaptam magamra a bugyit és a Kenmától lopott pólót és vissza is bújtam a meleg ágyba ahol szerelmem azonnal karjai közé zárt.

Sziasztook!!Hát igen ismét megcsúsztam a résszel de kárpótlásul próbáltam hosszabbra csinálni ezt a részt és remelem tetszett, sokszor megkellett, hogy álljak írás közben mivel zavarba jöttem így az esetleges helyesírási hibákért elnézést😅Remélem...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Sziasztook!!
Hát igen ismét megcsúsztam a résszel de kárpótlásul próbáltam hosszabbra csinálni ezt a részt és remelem tetszett, sokszor megkellett, hogy álljak írás közben mivel zavarba jöttem így az esetleges helyesírási hibákért elnézést😅
Remélem várjátok a mai másik részt is!
Puszillak benneteket kicsi supporterek!
-Lexi❤️

|| 𝗞𝗲𝗻𝗺𝗮𝘅𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿 || 𝗞𝗼𝘇𝘂𝗺𝗲 𝗞𝗲𝗻𝗺𝗮 𝗳𝗳.Onde histórias criam vida. Descubra agora