#21 Kdo tahá za nitky?

152 20 2
                                    

„Teď dej ty ruce zase pomalu dolů a žádné hlouposti, myslím to smrtelně vážně," pohrozil Loki Scarlet Witch a jeho tón hlasu napovídal, že opravdu nežertuje.

„Prosím... nedělej to..." ozval se Strange a stál v takové pozici, že dával najevo, že se nechystá zaútočit ani na jednoho z nich.

Scarlet Witch ho za to zpražila nenávistným pohledem a na vteřinu zvážila své možnosti a blízkost čepele na jejím krku. Nakonec dala ruce pomalu dolů, až z nich přestala vycházet červená záře, „budeš toho litovat!" Sykla a nebylo úplně jasné, jestli ta výhružka patřila Lokimu nebo Strangovi.

Loki ji jednu ruku chytil a držel jí za jejími zády, „ani se nehni, pokud nechceš otestovat, kdo z nás dvou je rychlejší!"

Sylvie celou scénu sledovala, upřeně hleděla na Lokiho, který se na ní na krátký moment podíval, jejich pohledy se setkaly, i když jen na pár vteřin. Loki vypadal naštvaně, ale v tom pohledu bylo i něco jiného. Okamžitě jí polilo horko.

Loki se podíval na Strange. Poznal na něm, že mu na Wandě záleží, bylo na něm znát, že má o ni obavy, „je to vaše volba, jak tohle naše setkání dopadne! Chci vědět, co se to taky k čertu děje!? Jak jsem se sem vůbec dostal a co má tohle celé znamenat? A už opravdu nemám chuť hrát tyhle vaše hry!" Vykřikl Loki nahlas.

„Už to celé začalo a nemůžete to zastavit!" Ozvala se Scarlet Witch a spokojeně se usmála.

„Aaaa, mám těch hádanek už opravdu plné zuby! Doporučuju, abys byla konkrétní!" Přitlačil čepel na její krk, až cítila, drobné pořezání.

Scarlet Witch se ani nepohnula, ale i přesto změnila podobu na Sylvii a zeptala se jejím hlasem, „vážně bys mě teď a tady chladnokrevně zabil?" Lokimu se jen potvrdilo to, co už tušil, ale slyšet hlas Sylvie a držet někoho jí i jen podobného bylo velmi nepříjemné.

„To si snad děláš legraci!?" Vykřikla na ni Sylvie a stačilo jí jen pár kroků, aby se k ní přiblížila. Nenávist z jejich očí jen sršela, když znovu stály tváří v tvář.

Scarlet Witch se na ni usmála, „no tak, řekni svému drahému, aby mě zabil! Stejně sis to tak moc přála!" Provokovala ji. Sylvie měla sto chutí to opravdu říct, ale nechtěla dát znovu přednost pomstě a nenávisti. To co se dělo se zdálo být komplikovanější a i ona chtěla znát odpovědi.

Strange se k nim začal přibližovat, ale Loki se na něj podíval stylem, aby se o to ani nepokoušel, „tohle všechno se dá vysvětlit a šlo by to i v klidu!" Pronesl Strange vážně.

„Buď zticha, ty zatracený zrádce!" Vyštěkla po něm Scarlet Witch, „stejně už nic nezmění!"

„Nechte si vaše hádky na později!" Okřikl Loki oba dva.

„Taky už vás mám tak akorát po krk," ozvala se Sylvie a místo dalších slov se přiblížila k Scarlet Witch ještě o krok blíž, bleskově jí položila ruce na krk, těsně pod čepel dýky a snažila se ji očarovat. Hleděla jí tak upřeně do očí a viděla v nich vzdor, cítila ho. Ale když viděla, jak u ní problikává její vlastní podoba a ta Sylviina, cítila, že se jí pomalu začíná dostávat do hlavy. Nedokázala si to vysvětlit, ale cítila, že i její síla je teď jiná a mnohem větší.

„Tohle nebude fungovat," sykla na ni Scarlet Witch a bránila se jejímu očarování.

Sylvie se na ni jen usmála, byla si jistá, že je jen kousek od toho, aby jí dokázala naplno ovládnout, především, když se podoba Scarlet Witch vrátila na její vlastní, bylo jasné, že se na obranu proti kouzlu musí soustředit veškerou svou silou. Scarlet Witch jí chtěla od sebe odstrčit, ale měla pocit, že jí něco brání, jako by jí nemohla udělat vůbec nic.

Potrestaní bohové [CZE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat