Hepinize merhaba, ben Jenna.
Buraya kadar okuduğunuz, bu kitabı ben yazarken ya da ben yazdıktan sonra bana verdiğiniz destek icin sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum.
Bu biraz cringe gelebilir belki, ama emin olun bu kitap benim icin yazdıklarım arasinda en özel olanlardan sadece birisiydi.
O kadar güzel yorumlar ve dönüşler aldım ki... İnanın, bunlar basit yorumlar basit kelimelerden daha fazlasıydı.
Yazar kimliğime, yazılarıma ettiğiniz iltifatlar benim icin eşsiz duygular demekti. Bunlar icin yeniden teşekkür ederim. Sonsuza kadar tesekkur etmeye devam edeceğim.Fakat ne kadar acı, ne kadar güzel de olsa insanlar değişir. Ben de değiştim. 2 yıl önce bu kitabı yazan Jenna ve ben, aynı degiliz. Aynı stile sahip değiliz, hayata aynı yerden bakmıyoruz, aynı şeyleri düşünmüyoruz ve her ne kadar ikimiz aynı kişi gibi gözüksek de bazen ona baktığımda, bir yabancıya bakar gibi hissediyorum. Bunu size anlatmam biraz zor.
Bir okurum zamanında, "bu kitabın yazarı değişirse, değiştiği gün benim için biter." dedi. Bunun üzerine o kadar kafa yprdum, o kadar düşündüm ki.
Ve onunla aynı fikirde olduğumu anladım. Onu anladım, diğer okurların da onunla aynı fikirde olabileceğini anladım.
Bu kitabı, 2 yıl önceki Jenna bitirmeliydi. Bugünkü Jenna devam ederse, emin olun daha da kötü olacak buradan sonrası. Yazar değişecek çünkü.
Ve düzenlemek, değiştirmek istemeyeceğim kadar anılarım var bu kitapta. Gelişimim, 2 yıl önceki Jenna'nın en büyük mirası ve hatırası var.
O yüzden, bu kitabın bundan sonra devam etmeyeceğini bilmelisiniz.
Ama, bu kadar büyük bir anlam ifade eden bu kitap, hem sizin hem de benim için önemli olan bu kitap, bir finali sonuna kadar hak ediyor.
Bir gün, kendimi buna hazır hissettiğim yakın zamandaki bir gün, bu kitabı yeniden en baştan yazıyor olacağım. Bugünkü Jen'in sözleri, Bugünkü Jen'in düşünceleriyle.
Bu kitabı asla silmeyeceğim. Yeniden yazdığımda bile. Bizim için çok özel olacak.
Yazarlık ve yazar kimliğim benim için çok önemli, çok özel. O yüzden, Yazar Jen ile daha çok tanışmanızı istiyorum.
Ve eminim, siz de bugünkü Jen'e bir şans vermeyi isteyeceksinizdir. Bu kitabın yeniden yazılmasını beklerken, hadi biraz daha tanışıp yakınlaşalım.
Hepinizi Galaksi Gardiyanları'na davet ediyorum~
Sizi sıcak gülümsemesi, sonsuz merhameti ile Isabell karşılayacak. Kucaklamasına karşılık vermeyi unutmayın~
Yol, profilimden geçiyor kkkkk
Jenna'yı sevin, çünkü o sizi sandığınızdan da çok seviyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff
FanfictionHer şey, Kota'nın "Death Game" isimli bir oyunu oynaması ile başladı. Her şey, Ouzou'nun sokakta gördüğü bir kızı takip etmesi ile başladı. Her şey, Ryuuji'nin geceleri konuştuğu yıldızını kaybetmesi ile başladı. Aslında her şey, üç kardeşin aşık...