36

1.1K 33 66
                                    

Upuzuuuuuun bir aradan sonra, her zaman olduğu gibi, hepinize yeniden ve yeniden merhaba :3

En nefret ettiğiniz, ayda bir bölüm atıp onu da kısa tutarak hepinizi kudurtan yazar yine geldi KS ZIDNXKNKDNXKSKKJSJX

Bir açıklama yapmak zorunda değilim, size ne amk benim kitabım ister kısa ister uzun bölüm atarım da diyebilirim ama bunu yapmayacağım KDXKDJXKSKZKDJ

Şu son 1 ay içinde başıma gelmeyen kalmadı amk.

Ne kadar klişe, ne kadar aşkı memnumsu, ne kadar saçma sapan şey varsa hepsini yaşadım ve yaşamaz olaydım diyorum.

Buraya yazmayacağım ne yaşadığımı, çünkü 6 sezonluk dizi ve bir wattpad kitabı çıkar bu konudan KAZKDJDSKZKEKNZSMJXKSJDJ

O yüzden, yazarı seven ve öğrenmek isteyen varsa, Jela888 hesabını takip edip yayınlanacak olan kitabı okuyabilir.

***

"Yıldızlar çok güzel, değil mi?"

Gecenin ilerleyen saatlerinde, Tokyo'ya çökmüş olan karanlık ve sessizlik, yıldızlar tarafından biraz olsun aydınlanıyor, Lenka tüm şehrin olmasa da, Ryuuji'nin balkonundaki sessizliği bozuyordu.

Ryuuji, genç kızın sözlerine karşın gülümseyip, onu başıyla onayladı.

"İnsana huzur veriyorlar..."

Bakışlarını gökyüzünden ayırmadan konuşmasına devam etti Lenka.

"Bazen, yıldızların evrendeki en güzel varlıklar olduğunu düşünüyorum."

Her ne kadar söylediğinin gerçek olduğunu bilse de, gerçekten böyle düşünüyordu.

Yıldızlar, dünyadan çok daha güzel görünüyordu.

"Ve geceyi sevmemdeki en büyük sebep de yıldızlar olabilir."

"Onlara bu kadar ilgili olduğunu bilmiyordum."

"İlgili sayılmam, sadece beni rahatlatıyor ve huzur veriyorlar."

Genç kızın parmakları fincanı sıkıca kavrayıp, dudaklarına götürürken, gözleri karşısındaki adamdaydı.

Aralarında tuhaf bir bağ vardı.

Lenka bu hissettiklerinin ne olduğuna adı kadar emindi. Ryuuji'ye deli gibi aşık olduğunu biliyordu.

Onun için her şeyi feda edebileceğini de.

Fakat Ryuuji, hissettiklerinden emin olmak bir yana, ona karşı bir şey hissedip hissetmediğinden bile şüphe ediyordu.

Karşısındaki bu Tanrıça güzelliğine sahip olan kız, ona bambaşka duygular yaşatıyor, hiç kimseye karşı böyle hissettiğini de hatırlamıyordu.

"Bir sır duymak ister misin?"

Ryuuji'nin sorusu üzerine, Lenka sadece sakin bir şekilde kahvesini yudumladı.

"Neden olmasın?"

"Yıldızlarla konuşuyorum."

Dışardan bakınca pek de itiraf, ya da önemli bir şey gibi görünmese de, Ryuuji için bu özeldi.

Ne de olsa, tüm hayatını yanlız başına, sadece yıldızları ile geçirmişti.

Lenka bunu en başından beri biliyordu.

Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin