..sete girdiği anda, gözler ona çevrilmişti. Kapşonu çıkarmasıyla, yukarıya doğru diktiği saçları Kota Furuya olduğunu belli etse de, gözlüğünü ve yüzündeki siyah maskeyi de çıkartma ihtiyacı hissetmişti.
"Saionji Reika! Nerede?!" Sinirle bağırarak sorduğu soruya makyöz olan genç kız onun aksine kısık sayılabilecek bir ses tonu ile konuşmuştu.
"Üstünü değiştiriyordu, efendim. İsterseniz ben size yardımcı olabil-"
"Sana sevgilimin yerini sordum. Yardım eder misin diye bir cümle çıkmadı ağzımdan." Sinirle genç kızı terslediğinde kaba olduğunu bilse de o an için umursamamıştı.
Rol gereği giyindiği mini siyah elbisesi ile Reika görünür olduğunda, Kota hızla yanına gitmişti.
Kızın yanına varması bir dakika bile sürmemişti fakat konuşmalarının uzun süreceği belliydi.
Narin bedeni herhangi bir şey demeden kolundan tutup sürüklediğinde, Reika buna bir anlam vermeye çalışmıyordu.
Kota, insanların çoğunlukta olmadığından ve kimsenin onları görmeyeceğinden emin olunca kızı hızla duvara fırlatmıştı resmen.
Reika sırtının duvara çarpması nedeniyle acı bir inleme sunmuştu. Fiziksel anlamda kendisinden güçlü olan kol başının hizasına konulduğunda, sevgilisinin kendisine herhangi bir zarar vermeyeceğini bilse de, tırsmıştı.
"Reika." Kız adının kulaklarında çınlaması ile gözlerini kapatmayı tercih etmişti.
Kota'nın da, sevgilisinin ürkmesine sebep olduğunu kısa sürede anlamıştı. Duvara yasladığı elini yavaşça çekip kızın beline yerleştirmiş, öteki elini ise aynı şekilde sırtına koyup kızı kendine çekmişti.
Kızın başını yavaşça kendi göğsüne yaslayıp kolları ile narin bedeni sarmıştı. Eli beline uzanan mor saçları okşuyorken, dudaklarından özür dilediğine dair mırıltılar çıkıyordu.
Bir süre, öyle kalıp birbirlerine huzur verdikten sonra, Kota yavaşça narin bedeni kendinden uzaklaştırıp kızın yüzüne baktı.
Derin bir nefes alıp verdikten sonra doğru kelimeleri seçerek, derin bir ses tonu ile konuştu.
"Sen... Death Game mi oynuyorsun?" Sorduğu soruyla kız eflatun gözlerindeki şaşkınlık ifadesi ile ona bakmıştı.
"Death Game..?" Kota sinirle karışık güldüğünde, akıl hastası gibi görünüyordu, Reika merakla ona bakmayı sürdürmüştü.
"Reika seninle dün konuştuk, bana fotoğrafını attın, Death Game de numaramı verdim. "Model olmam sorun mu" dedin. Senle iş arkadaşıyız dedim, sadece görüldü attın."
"Numaranı verdiysen, benimle konuşuyor olsaydın kullanıcı adımdan anlayabilirdin."
Kızın kurduğu cümleye karşılık Kota önce öylece kalmış, sonra aptallığı nedeniyle eliyle kendi alnına vurmuştu.
"Aish... cidden aptalın tekiyim!"
"Kendine hakaret etme, lütfen.." duyduğu ince ses ile önce kıza bakmış, sonra kendi yapılı vücuduna göre minik olan bedene sıkıca sarılmıştı.
Reika, sevgilisinin dengesiz davrandığını düşünüyor olsa da, sesini çıkartmadan öylece durmuştu.
Kota'ya Reika'nın yerini söyleyen ve yardım teklif ettiği için azar işiten genç kız ikisinin yanına gelip öksürerek kendini belli ettiğinde, Kota istemeyerek de olsa Reika'nın kendisinden uzaklaşmasına izin vermişti.
"Çekimler başlayacak, sizi çağırmam söylendi.. Bay Hanashima geç kalmanız halinde 3. bölümün çekimleri bitene kadar kimseyi göndermeyeceğini söyledi." Kota ve Reika kızı başıyla onayladıktan sonra genç kız peşinde ikisi ile çekimlerin yapılacağı bölüme ilerlemişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff
FanfictionHer şey, Kota'nın "Death Game" isimli bir oyunu oynaması ile başladı. Her şey, Ouzou'nun sokakta gördüğü bir kızı takip etmesi ile başladı. Her şey, Ryuuji'nin geceleri konuştuğu yıldızını kaybetmesi ile başladı. Aslında her şey, üç kardeşin aşık...