..."ulaşılmıyor..."
"Babama da."
Ryuuji derin bir iç çekmiş, Ouzou da saçlarını karıştırmıştı.
"Şey, şu an baya garip bir durumun içindeyiz ve bana 'bunu mu düşünüyorsun cidden?' gibi bir tepki vermen olası bir durum-"
"Uzatma da söyle işte." Ryuuji'nin kesin bir şekilde konuşmasına karşın Ouzou hafifçe sırıtarak konuşmasına devam etmişti.
"Film izlemek ister misin?"
Ryuuji önce kardeşine sonra sekreterin sesinin duyulduğu telefona bakmıştı. Aramayı sonlandırıp iç çektikten sonra gülümseyerek kardeşine döndü.
"Bilim kurgu filmi var mı?" Ouzou'nun sırıtışı gülümsemeye dönmüş, sonra televizyon sehpasının çekmecesinden DVD seçmek üzere oturduğu yerden kalkmıştı.
"Patlamış mısır ister misin?" Ryuuji kendisine yöneltilen soruya olumlu bir cevap verdiğinde Ouzou yine o mahçup gülümsemesini sunmuştu.
"Pek beceremem ama.. halledebiliri-"
"Ben patlatabilirim. Yerini söylemen yeterli."
"En üstte ki dolaplarda. Sağdan ikinci kapağı açtığında göreceksin" kafasını anladığını belirtmek için sallayıp mutfağa yöneldiğinde, Ouzou da DVDlerdeki filmlerin iyi olmadığına karar verip internetten açmanın daha iyi olacağını düşünmüştü.
Ryuuji elinde bir kase patlamış mısır ile döndüğünde, Ouzou da filmi ayarlamış elinde kumanda ile koltukta oturuyordu. Ryuuji'nin patlamış mısırları ortaya koyup koltuğun sağ tarafına yerleşmesi ile Ouzou da filmi başlatmıştı.
"Filmi önceden izlemiş miydin?"
"Hayır, film değil dizi zaten. Kısa bir süre önce yayına girdi ama izleme şansım olmadı. 2 bölümü var, 3. bölüm ya yarın ya da perşembe günü yayınlanacak." Ouzou'nun yaptığı açıklamaya sadece başını sallamak ile yetinip televizyona dönmüştü.
Diziyi izleyeli 20 dakika bile olmamasına rağmen Ouzou gittikçe sıkıldığını fark etti. Bakışlarını yanında oturan kardeşine çevirdiğinde, Ryuuji'nin de boş boş televizyona baktığını gördü.
"Lise son sınıftayım demiştin, üniversite için bir hayalin var mı? Veya bir hedefin?" Ryuuji de kardeşi gibi televizyonu boş verip ona bakmış, sonra sorduğu sorunun yanıtını düşünmek üzere kendine bir kaç saniye tanımıştı.
"Bilmiyorum, belirlediğim herhangi bir şey yok. Sınavda aldığım puana bağlı. Sen?"
"İnanır mısın ben de ne olmak istediğimi bilmiyorum.. üniversite okumak istediğimden bile emin değilim."
Bir süre ikisi de sessiz kalıp televizyonu izlemişti. Dizi pek de umurlarında değildi ve içinde bulundukları durumla ilgili konuşmaya tercih ediyorlardı.
"Annem" dedi Ryuuji titreyen bir sesle.
"Daha doğrusu annen-"
"Çok mükemmel bir kadın.. güçlü, azimli, başarılı, herkesin örnek aldığı, onun gibi olmak istediği birisi..." Ouzou kardeşinin sözünü keserek konuştuğunda, Ryuuji ilk defa buna sinirlenmemişti. Sözünün kesilmesini sevmezdi sonuçta.
"Bana hem anne hem baba oldu. Babamın veya hiç tanımadığım kardeşimin, senin, boşluğunu asla hissettirmedi. Hep yanımda oldu. İyiyken, kötüyken, ağladığımda, güldüğümde... hani filmlerde mükemmel bir anne olur ya, işte. Onlar gibi birisi."
"Anneni çok seviyorsun, değil mi?" Başıyla onaylayıp bir başka soru yöneltmişti.
"Peki, baban- yani babamız nasıl birisi?"
"Babadan çok biraz ağabey gibi." Ouzou anlamsız bakışlar gönderirken, Ryuuji kendi kendine omuz silkip patlamış mısırlardan bir kaç tanesini ağzına tıkmıştı.
"Benimle çok ilgilenmez. Derslerime çalışmamı, ödevlerimi zamanında yapmamı, ev işlerine yardım etmemi söylüyordu o kadar. Babamla pek konuşmayız. Zaten, babam uzun zamandır Japonya'da değil."
"Anlıyorum..." Belli belirsiz mırıldanıp Televizyona döndüğünde sex sahnelerinden birinin oynadığını görmüş, düşünmeden televizyonu kapatmıştı.
"Bu gece burada kalmak ister misin? Sabah annemi yeniden ararız.." Ouzou mırıldanarak konuştuğunda Ryuuji sadece başıyla onaylamış, kardeşinin ayaklanıp odayı terk edişini izlemişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff
FanfictionHer şey, Kota'nın "Death Game" isimli bir oyunu oynaması ile başladı. Her şey, Ouzou'nun sokakta gördüğü bir kızı takip etmesi ile başladı. Her şey, Ryuuji'nin geceleri konuştuğu yıldızını kaybetmesi ile başladı. Aslında her şey, üç kardeşin aşık...