Jenna sözünü tutup 5 bölümü yazıyor ve şimdiden 2. Bölümü yayınladı bile.
Herkes demek "aylar oldu yeni bölümü at artık orospu"
Ama kimse dememek "Jenna nasılsın?"
Her neyse. Trip atmayı kesiyorum ve sizi bir diğer şaheserim ile baş başa bırakıyorum~
Oy vermeyip yorum yapmayanın evine misafir geliyormuş ^^
***
Sirius Dünyanın, Güneşin içindeki patlamalardan biri yüzünden kopup bir kaya parçası olarak Güneşin etrafında dönmeye başlamasından, dinazorların yok olmasına; ilk insanın dünyaya gönderilişinden, uzaya uydular gönderilişine kadar her şeyi izlemişti.
Hemen hemen her insan hakkında bilgisi vardı. Her insanın hayatını biliyordu, her türlü hikayeyi dinlemiş hatta canlı canlı izlemişti.
Cennette ki kusursuz melekler, cehennemde ki öfke, kibir, bencillik, yalancılık gibi en pislik özelliklere sahip, siriusa olan kıskançlığı yüzünden kuduran şeytan, bir başka boyutta yaşayan fakat sürekli insanlar ile konuşup uğraşan cinler yerine, insanları tercih etmişti Sirius.
"Onlar," diyordu, "onlar çok değişiklikler."
"Hem meleklerden daha kusursuz, aynı anda şeytan kadar iğrençler. Cinlere gücü yetirecek kadar cesur, ama iş savaşa gelince arkalarına bakmayacak kadar korkaklar."
"Bildiklerini sandıklarından daha fazlasını biliyorlar. Ama nasıldır ki, bilmek istediklerinin yüzde birini bile bilmiyorlar."
"Gökkuşağı çizmek istiyorlar fakat elindeki kalemlerini hep siyah seçiyorlar."
"Kendilerini hep güçlü sanıyorlar, ama yine de sonunda odalarına çekilip acizlik ve çaresizlik içinde bana, diğer yıldızlara ve bulunduğumuz gökyüzüne bakarak dua ediyorlar."
"Onların dilinde, saklı bir kutu gibiler. Ve ben, bu kutuyu açacağım."
Yıl 2023.
Sopdetin kurduğu düzeni bozan insanlar, acı içinde kıvranıyordu.
Dünyanın ve Sopdet'in onlara verdiği tüm nimetleri hunharca tüketen insanlar, yine Sopdet'in vermiş olduğu, cezanın bedelini ödüyordu.
Kendisine inanmayan, istemediklerini yapan, cehennemden kaçıp gelen şeytanın tüm fısıltılarını dinleyip harfiyen yerine getiren insanlar, Sopdetin onlara da bahsettiği duygulardan sadece birisi olan öfkeyi, Sopdetin öfkesini, iliklerine kadar hissedecekti.
Çünkü hepsi günahkârdı.
Ve bunu kimse engelleyemezdi. Hiç bir yaratılan varlığın buna gücü yetmezdi.
Tek bir kişi hariç diyerek durumu diğer wattpad kitaplarına cevirmeyeceğim. Tanrıdan bahsediyoruz. Zaten, birinin ona gücü yetiyorsa o tanrıça değildir.
Melekler iç çekti ve Sopdete kendilerini de cezalandırmaması için dua ve ibadet etti.
Şeytan kahkaha attı.
"En üstün olan ve seni yenip tanrı yerine geçecek olan benim. Tıpkı senin kendinden önce yendiğin ama hic bir yaratılana söylemeye cesaret edemediğin o tanrıyı yendiğin gibi."
Şeytanın cahilliği, Meleklerin korkusu, cinlerin "bize bişey olmaz" diye rahatça omuz silkmesi, Sopdeti öfkelendiren bir başka unsurdu.
Onları özenerek yaratmıştı. Onlara zeka vermişti. Onlara merhamet etmişti. Evet yapacakları ibadetler ve dualar ona fayda sağlamayacaktı. Hiç kimse ona iyilik yapamazdı çünkü iyiliği yaratan oydu.
Ama, onlara verdiklerinin olması gereken gibi kullanılmasını istiyordu.
Meleklerin cenneti keşfedip, onu daha iyi hale getirmesi için dua, kendilerine bahşedilen güzellikler için şükür etmesini istiyordu.
Şeytanın kibirli olmamasını, yok etmek yerine Sopdetin ona verdiği yeteneği kullanıp iyi şeyler oluşturmasını istiyordu.
Cinlerin umursamazlığı bırakıp biraz ondan korkmasını istiyordu. Geleceği iyi amaçlar için öğrenip bildiklerini iyi niyetle kullanmalarını istiyordu.
Ve insanların...
İnsanların kendisini fark etmesini istiyordu. İnsanlardan şükür istiyordu, dua istiyordu, çaba istiyordu. Fakat onların tek yaptığı yıldızlara eğlence olmaktı.
İşte, o zaman Sopdet tüm yaratılanları cezalandırmaya karar verdi.
Dedim ya, kimse ona engel olamazdı ve güç yetiremezdi.
Herkes haberli ya da habersiz, sonunu beklerken Sirius çıktı ortaya.
Geçti Sopdetin karşısına. Ve dedi ki,
"Yapamazsın."
Ve bu, Tanrıçayı daha da sinirlendirdi. Ama durdu.
O, aciz bir varlık değildi. O öfkesine yenik düşmezdi.
İlk yarattığını, en sevdiğini dinlemeye karar verdi.
Ve Sirius, o an sonunun geleceğini bile bile konuştu Annesine.
"İzin vermiyorum" dedi, "diğer insanlar umurumda değil fakat, ona, Ryuuji'ye zarar vermene izin vermiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff
FanfictionHer şey, Kota'nın "Death Game" isimli bir oyunu oynaması ile başladı. Her şey, Ouzou'nun sokakta gördüğü bir kızı takip etmesi ile başladı. Her şey, Ryuuji'nin geceleri konuştuğu yıldızını kaybetmesi ile başladı. Aslında her şey, üç kardeşin aşık...