Herkese Merhaba. Ben Jenna.
VK fandomu arasinda fazlasiyla populer olmus, bazilarindan basyapit, saheser gibi iltifatlar almis bu ózel kitabin yazariyim. Jenna.
Bu kitap, benim yaklasik 3 yil once yazdigim bir kitap. Guncelleme tarihlerine aldanmayín.
Teknik acidan kusurlu ve maalesef pek de iyi bir yazar tarafindan kaleme alinmadi..
Ama, bu kitap yazdigim kitaplar icinde en ozel olanlardan birisi oldugu icin, benim icin bu kadar onemli olan bu kitabi silmek istemedim.
Okurlarimin da benim de fazlasiyla hatiram bulunmakta. 3 yil onceki Jenna'nin mirasi..
3 yíl once yazmis oldugum icin, bu kitabin finalini bugun yazmak istemedim. 3 yil onceki Jenna bitirmeliydi ve bitirmedi maalesef. Yine de, bu ózel kitap ve siz okurlarim bir finali ve sorularinizin cevaplarini hak ediyorsunuz.
O yuzden!! Dilerseniz bu kitabí okumaya devam edebilir, ya da QueenofBetrayals hesabini takibe alarak ayni kurguyu daha profesyonelden bir kalemden okuyabilirsiniz!!!
Kendinize iyi davranin, ailenizi sevin!
...Derin bir nefes aldı ve linke tıkladı. Oyun kurallarının yazılı olduğu uzun metini okuma ihtiyacı duymamıştı çünkü oyunu biliyordu.
"Kabul ediyorum"u işaretledi. Gerekli e-mail ve şifre gibi unsurları da halledip oyuna giriş yaptı.
Elleri heyecandan titriyor, avuç içleri terliyordu.
Yaklaşık yarım saat içinde gelen mesaja tıkladı anında. Oyundan geldiğini biliyordu.
Bu oyunun ismi "Death Game".
Ya rakibin ölür ya da sen...
Oyun gayet basittir. Oyuncular oyun kurucuları tarafından ikişerli olarak eşleştirilir.
Eşleşen kişilerin iletişim kurabilmeleri için Death Game kurucularının da görebileceği bir platform oluşturulur.
Belirli olmamakla birlikte, Death Game kurucuları tarafından görevler verilir. Görevlerin tamamlandığına dair kanıt olarak ise fotoğraf gönderilir.
Rakip oyuncu da görevi tamamladığı takdirde, seviyeler yükselir. Seviyenin ne kadar yükseleceği Death Game kurucuları tarafından belirlenir.
Seviye numaraları veya kademeler hakkında tam bir bilgi bulunmamakla birlikte, seviyenin bir sonu gelmediğine dair dedikodular da dönmekte.
Eğer pes ederseniz ölürsünüz.
Rakibinin hayatını bağışlayıp kendini feda edebileceği gibi, inatla devam edip onu öldürmek gibi bir seçenek de vardır. Seçim ise tamamen oyuncuya aittir...
Kota, işin ciddiyetinin farkındaydı fakat yaşamak veya ölmemek için hiçbir sebebi yoktu. O yaşayan bir ölüydü.
Eşleştirme tamamladı ve rakibiyle konuşabileceği kısma girme hakkını kazandı.
SaionjiReika adlı kullanıcıdan gelen 3 yeni mesajınız var.
SaionjiReika; sanırım yeni
rakibim sensin.SaionjiReika; memnun oldum Kota.
SaionjiReika; öldüğünde mezarını ziyaret edebilirim.
KotaFuruya; bende memnun oldum
KotaFuruya; Saionji.
KotaFuruya; fakat, ölüler
mezar ziyaret edemez.SaionjiReika; hah, hangi ölünün
hangi mezarı ziyaret edemeyeceğini
Hep birlikte göreceğiz.KotaFuruya; o halde,
bol şanslar.SaionjiReika; buna ihtiyaç duyacak
kişi sensin.Death Game kurucularından
gelen bir yeni e-posta;Kabul et / Reddet
KotaFuruya; ilk görevi sen aç.
KotaFuruya; bayanlara öncelik.
SaionjiReika; Bu çok cinsiyetçiydi.
Kotafuruya; şu lanet olasıca
mesajı açacak mısın artık?
E-posta SaionjiReika adlı kullanıcı
tarafından kabul edildiMerhaba Sevgili Death Game oyuncuları!
Death Game kurucuları tarafından belirlenen ilk görevinizde, fazla zorlanmama kararı alınmış olunsa da, yerine getirmeniz için tanınan süre daha kısadır.
Kanıt olarak fotoğraf göndermek zorunludur.
2 gün içinde halledilmediği takdirde ölüm cezası verilmekten çekinilmez.
1. göreviniz; vücudun herhangi bir bölgesine jilet ile 7 çizik atmak. Kan gelmesi zorunludur. Süreniz başladı.
SaionjiReika; bu fazla kolay olacak gibi duruyor..
KotaFuruya; ilk görevden ortak fikirlerimizin olması çok güzel.
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff
FanficHer şey, Kota'nın "Death Game" isimli bir oyunu oynaması ile başladı. Her şey, Ouzou'nun sokakta gördüğü bir kızı takip etmesi ile başladı. Her şey, Ryuuji'nin geceleri konuştuğu yıldızını kaybetmesi ile başladı. Aslında her şey, üç kardeşin aşık...