17

1K 53 28
                                    

Not: bu bölüm KoRei ve smut ağırlıklı olacaktır. Rahatsız olacakların okumasını istemiyorum. :)

"Bu film çok sıkıcı.." Kota homurdanarak konuştuğunda, Reika burnunu çekmekle meşguldü.

"Hastayım ve benim dediğim olacak. Benimle ilgilenmen gerek, homurdanıp keyfimi kaçırman değil." 

"Hadi ama! Neden bu film?! Çok saçma!" Gıcık bir ses tonu ile cırladığında, Reika'nın sinirli bakışları ile karşılaşmıştı.

"Aşk ne zaman saçma oldu acaba?! Biz insanların varoluşundaki en önemli şeylerden birisi Aşk!"

"Ben aşka mı saçma dedim?! Bu film ve aşkı basit bir oluşummuş gibi gösteren diğer filmlerin hepsi saçma!" Kota tıpkı sevgilisi gibi yeniden sinirle cırladığında, Reika birden sakinleşmişti.

Kız "o" şeklini alan dudakları ve şaşkın bakışları ile Kota'ya bakmış, bu sözleri ondan beklemediğini belirtmişti. Fakat, şaşkınlığı'nın yerini kısa sürede sinir almıştı.  Çünkü kızıl gözlü çocuk sadece omuz silkmiş, sağ tarafında duran kumandayı alıp televizyonu kapatmıştı.

"İyi, bay huysuz. Televizyonu kapattın, şimdi napıyoruz? Boş boş oturmak istemiyorum-" kız bıkkınca konuşurken,  Oğlan da onun bu hallerinden sıkılmış,  ellerini kızın ince beline yerleştirmiş ve hiç zorluk çekmeden kaldırmıştı.

Reika daha ne olduğunu anlayamadan, kendini Kota'nın kucağında bulunca, siniri yine ve yine yerini şaşkınlığa bırakmıştı. Narin bedeni sevgilisinin yapılı kolları arasında kaybolurken ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu, fakat bacaklarının arasında hissettiği sertliğin ona farklı ve hoş olmayan şeyler hissettiriyor oluşunun pek de doğru olmadığını düşünüyordu.

Kota ellerini yavaşça kızın belinden aşağılara doğru indirmiş, kalçalarını okşamaya başlamıştı. Sevgilisine dokunmayı ve onunla fiziksel temasta bulunmayı seviyordu. Bu sevgisi bazen yatakta, bazen banyoda bitiyordu ve bu durumdan memnundu. Yaşadığı o dakikaların zevkli olduğunu düşünüyordu ve öyleydi de. Sexin bir ihtiyaç olduğuna inanıyor, bunu söylemekten de çekinmiyordu.

Fakat, bu sefer hisleri farklıydı. Son 6 gün 6 gecelik bir zamanı kalmıştı ve o, bu zamanı Sevgilisi ile, aşık olduğu kadın ile, dolu dolu geçirmek istiyordu. Sıradan şeyler hissetmek, yaşamak yada duymak istemiyordu. Hayatının kalan son saatlerini, en ilginç ve en güzel şekilde geçirmeyi planlıyordu. 

"Ne mi yapıyoruz?" Sevgilisinden onay almak ister gibi bir soru sormuş, saçlarını çekip çıplak kalan boynuna sıcak nefesini üflemişti. Fakat, onay almayı beklememiş, kendi sorusunu kızın kulağına doğru fısıldayarak başka bir soru ile yanıtlamıştı.

"Oyun oynamaya ne dersin..?"

Kota kutu oyunları yada saklambaç oynayacak birisi değildi. Çocuk gibi davranmayı sevmiyordu, kursağında kalmıştı çocukluk ve oyunlar. Ve o an bahsettiği "oyunun" ne olduğunu Reika çok iyi biliyordu.

"Ne oyunu?" Fakat yine de sormuştu.

Kızın anlamsız bakışlarına karşılık Kota'nın yüzündeki sırıtış genişlemiş, kızıl gözleri açık kalan omuzlarını köprücük kemiklerini  ve narin boynunu en ince detayına kadar incelemişti.

Elleri yavaşça uzun tişörtün içine girip belini okşamaya başlamış, dudakları kızın boynunda gezintiye çıkmıştı. Tişörtü yavaş hareketle kızdan kurtarmış, dudaklarını aşağılara doğru indirip sütyenin dışında kalan kısımlara narin öpücükler bırakmıştı.

"Çok hoşuna gidecek bir oyun..." başını kaldırmadan kızın duyabileceği bir fısıltı ile konuşmuş, sütyenin kopçasını parmakları arasına alırken yeniden fısıldamıştı.

"Adına Sex deniyor..." kopçayı yavaşça açmış, sütyen gevşemiş fakat kızın omuzlarından düşmemişti. Askıları indirmek üzere eli omzuna giderken, aynı ses tonunda kulağına fısıldamıştı.

"Oynamak istersin, değil mi?"

Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin