10

1.2K 69 43
                                    

..kapı zilinin sesi tüm evde yankılanmasıyla Ouzou'nun banyodan çıkması bir olmuştu.

Evine gelen pek kimse olmazdı. Annesi o an Japonya'da değildi, gelmesine de bir hafta vardı. Annesinin arkadaşlarından birisi olamazdı, okulundan onun evini bilen veya bilse de gelmek için bir sebebi olan kimse yoktu.

Hızla adımlarını odasına yöneltti. Belindeki havlunun yere düşmesine izin verirken eline geçen ilk iç çamaşırını ve pantolununu alıp giyindi. İnatla çalınan zile karşın duyulmayacağını bilse de "geldim!" diye seslenmiş, tişört giyinme zahmetine girmeden boynundaki kırmızı havluyu yatağın üzerine fırlatmıştı. Aynı hızla odasından çıkıp kapıya ilerlerken, zilin sesi kesilmiş, kapı tıklatılmaya başlamıştı.

Bu sabırsız ve davetsiz misafirin kim olduğunu merak etmiş, bu yüzden "kim o?" bile demeden kapıyı açmıştı.

Kapıyı açtığı anda gördüğü tanıdık yüzle şaşkınlığı ve merakı iyice artmıştı.

Karşısındaki düz saçlı, kahküllerinin altından görünen kırmızı gözlere sahip beyaz tenli genç, tıpatıp kendisine benziyordu.

"Sen Ouzou Furuya olmalısın. Ben Ryuuji Furuya. Memnun oldum."

Ouzou faltaşı gibi açılan gözleri ve "o" şeklini alan ağzıyla kendisinin kopyası olan genci süzüyordu.

"Merak etme, ben de aynı tepkiyi verdim seni ilk gördüğümde." Ryuuji kapıyı sağ eliyle itip ayakkabılarını çıkartmış ve içeri girmişti.

Ouzou açık kalan ağzını ve kapıyı kapatırken Ryuuji kan kırmızısı gözleri ile evi inceliyordu.

"Hmph. Evin güzelmiş. Yalnız mı yaşıyorsun?"

Yönelttiği soruya herhangi bir cevap gelmeyince bakışlarını evin duvarlarından çekip Ouzou'ya kilitlemişti.

"Sen kimsin?" Ouzou'nun yönelttiği soruyla Ryuuji'nin dudakları hafifçe yukarı kıvrılmıştı.

"Ben de aynı soruyu sana sormak için gelmiştim." Ouzou anlamsız bakışlar göndermeye devam edince Ryuuji de ciddileşip konuşmasına eklemişti.

"Bunca zaman bizden bir şeyler saklanmış olmalı. Konuşmamız gerektiğini düşünüyorum."

Ouzou, Ryuuji'yi başıyla onayladıktan sonra salona ilerledi. Beyaz renkli tekli koltuğa oturup Ryuuji'nin de karşısına oturmasını izledi.

"Kendimle konuşuyormuşum gibi geliyor. Fazla garip..." Ouzou kendi kendine mırıldandığında Ryuuji anlamamış olduğu için duymazlıktan gelmeyi tercih etmişti.

"Pekala, her şeyi en başa alalım. Ben Ryuuji Furuya. 23 Mayıs 2000 doğumluyum. Annemi 1 yaşındayken kaybettiğim söylendi. Babamla yaşıyorum fakat şu an yurt dışında. Lise son sınıftayım." Sözleri bitince, Ouzou da kendini tanıtması gerektiğini fark edip boğazını temizlemişti.

"Adım Ouzou. Ouzou Furuya. 23 Mayıs 2000 doğumluyum.. babamı fotoğraflar haricinde hiç görmedim. Annemle yaşıyorum ama şu an burada değil. Lise son sınıftayım..." ikisinin de birbirine benzeyen yüzleri gibi cümleleri neredeyse aynı olunca, şaşkınlıkları artmıştı.

Ryuuji hemen arka cebinden telefonunu çıkartıp ekranı açtı. 4 haneli şifreyi girdikten sonra parmakları galeriyi bulup açmış, fotoğraflar arasında gezinmeye başlamıştı.

"Ne yapıyorsun?.." Ouzou soru yönelttiğinde, Ryuuji işaret parmağını kaldırıp elini ona çevirerek 1 dakika istemişti.

En sonunda bir fotoğrafın üzerine tıklayıp telefonu Ouzou'nun burnunun dibine götürmüştü.

"Baban bu adam mı?!"

"Telefonu gözümün önünden çekersen bakacağım!" Telefonu Ryuuji'nin elinden çekip almış ve fotoğrafa uygun bir mesafeden bakmıştı.

"Hayır?" Ryuuji'ye telefonu geri uzattığında, düz saçlı genç telefona bakmış ve fotoğrafın değiştiğini fark etmişti.

Sağ işaret parmağını sola kaydırıp Rin Furuya'nın resmini açıp bu sefer düzgünce Ouzou'ya yeniden göstermişti.

Ouzou yukarı kalkan kaşları ve fal taşı gibi açılan gözleriyle ekrana bakmayı sürdürüyorken mırıldanmıştı.

"Bu benim babam... bu fotoğrafın sende ne işi var..?"

Ryuuji telefonu Ouzou'ya vermiş, ardından derin bir nefes alıp vererek sorusunu yanıtlamıştı.

"Çünkü o, Rin Furuya benim de babam"

Her Şeyin Başladığı Yer / Victory Kickoff Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin