Friendly

648 8 0
                                    

J/N'S POV

Er waren twee weken verstreken sinds de mondelinge presentatie. Malfidus, was aardiger tegen me geweest voor de mondelinge behandeling, maar nu begonnen we elkaar weer te haten. Elke keer dat hij de kans had, zou hij me beledigen of duwen.

Cedric en ik waren bijna elke avond bij elkaar en verrassend genoeg waren Ginny en ik een hechtere band geworden. Na de meidenavond bleven we in de weekenden samen hangen en zaten we samen in de Grote Zaal.

"Wanneer komen jij en Cedric eindelijk samen?!" vroeg Ginny me midden in de Grote Zaal.

"Ginnie stop!" fluisterde ik tegen haar.

'Wat! Ik bedoel, het is duidelijk dat jullie verliefd op elkaar zijn.'

"Stop, laten we het daar niet midden in de zaal over hebben!"

"Ugh fijn."

"Je weet dat Halloween eraan komt!" zei ik.

"Ja, hoe zit het?"

'Nou... Vieren jullie het niet?'

'Ja, maar niet veel. Wat doe jij in de dreuzelwereld?'

"Nou, meestal verkleden we ons en gaan kinderen van deur tot deur om te trick or treaten."

"Wacht. Verkleed je als wat? En wat is trick or treat?"

"Verdomme, doe je dat hier niet? Oké, verkleed je in grappige of enge kostuums en trick or treat is in feite van deur tot deur gaan in je buurt om snoep te halen."

"Oké, maar als wat gaan jullie verkleed?"

"Hm... Heksen?"

We keken elkaar allebei aan en begonnen te lachen.

'Betekent dat dat ik me voor Halloween mag verkleden als dreuzel?' zei Ginny, nog steeds lachend.

We gingen voor het avondeten naar haar slaapzaal. We gingen op haar bed zitten en begonnen ons huiswerk te maken.

"Ginnyyyy."

"Ja?"

"Wie vind je leuk?"

"Hermelien en jij zijn zoooo irritant met deze vraag! Ik zal het je niet vertellen."

"Alsjeblieft."

"Nee!"

"Ugh... Prima."

'Aan de andere kant... Wat is er met jou en Cedric aan de hand?'

"Ginny-"

'We zijn niet meer in de Grote Zaal, dus we kunnen erover praten.'

'Prima. Oké, ik denk dat ik hem leuk vind, maar ik weet niets van zijn gevoelens. We hebben veel met elkaar omgegaan en soms doen we meer dan alleen vriendelijk.

"Ouhhhh. Jullie gaan zeker knallen."

"Stop!"

We begonnen te lachen en ik gooide een kussen naar haar.

"Begin daar niet aan, want dan verlies je! Iedereen weet dat ik de koningin van de kussengevechten ben!"

"Probeer mij!"

We begonnen te lachen en met kussens naar elkaar te gooien.

"Verdomde hel!" zei Ron, terwijl hij Ginny's slaapzaal binnenging.

"Ron! Dat is een meisjesslaapzaal en het laatste nieuws dat je een jongen bent!"

"Wat maakt het uit? Ik ben je broer. Ik ben ook gekomen om jullie te vertellen dat je moet stoppen met zoveel lawaai maken!"

"Uh, ik had kunnen veranderen! Klop op de deur de volgende keer dat je gek wordt!"

"Prima, maar stop met zo luid te doen!"

"Of wat? Zeg je het tegen mama?" Zei ze imiterend met een droevig gezicht.

"Je bent zo irritant." Zei hij terwijl hij met zijn ogen rolde.

"O, je houdt van me!" Zij schreeuwde.

"Ik wou dat ik broers en zussen had."

"Nee, dat doe je niet."

"Nou, ik ben helemaal alleen, dus ja dat doe ik."

"Ik heb zes broers en ik zeg je, ik wou dat ik enig kind was."

"Nou, je had mensen om mee te spelen toen ik opgroeide, ik moest alleen spelen."

"Ik denk dat dat waar is. Ik heb veel gesport met mijn broers, maar afgezien daarvan is het behoorlijk vervelend.

In love with a slytherin boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu