Detention

483 5 0
                                    

J/N'S POV

Draco en ik waren aan het rondhangen in de leerlingenkamer van Huffelpuf. De Zwadderaars maakten er normaal gesproken veel van als ik in hun leerlingenkamer was, dus we kwamen hier altijd om te studeren.

'Denk eraan, we hebben vannacht detentie.' Ik zei.

'Ja, dat weet ik. We zullen tenminste samen zijn, zodat het beter is.' zei Draco, zijn ogen opheffend van zijn boek en een glimlach krakend.

Hij sloeg zijn boek dicht, stond op van de grond en ging naast me op de bank zitten.

"Eigenlijk denk ik dat het "heel leuk zal zijn." Zei hij en kuste mijn wang.

'Hoe kan detentie leuk zijn?' vroeg ik lachend.

'Omdat Potter er zal zijn. Ik zou hem kunnen toveren.'

"Niet doen. Ik heb al zoveel problemen met hem, als je dat deed, zou dat het einde van onze vriendschap betekenen.

"Nou, misschien is het beter."

"Wat bedoelt u?"

'Nou, hij heeft je als stront behandeld.'

'Hij is gewoon bezorgd om mij.'

"Waarom?"

"Denk eraan, jullie twee zijn vijanden, hij haat jullie duidelijk..."

"En ik ook." Hij sneed me.

Ik legde mijn hoofd in zijn schoot en zuchtte.

"Genoeg met Potter." zei ik en sloot mijn ogen.

"Je bent mooi." Zei hij tegen me.

'Zelfs zo?' zei ik en trok een grappig gezicht.

"Altijd." zei hij, terwijl hij zich over me heen boog om mijn lippen te kussen.

"Neem een ​​kamer, je houdt van vogels!" zei Cedric terwijl hij lachend de leerlingenkamer binnenkwam.

'We stonden toch op het punt om te vertrekken!' Zei ik een beetje lachend.

"Waren wij?" vroeg Draco me.

"Opsluiting mijn liefste." zei ik, terwijl ik zijn wang vastpakte en hem een ​​sarcastische glimlach toewierp.

Hij zuchtte voordat we opstonden. We liepen naar de klas van Sneep. Toen we aankwamen, zat Harry daar al aan een bureau.

"Zitten." zei professor Sneep toen we binnenkwamen.

We namen onze gebruikelijke plaatsen in, maar Sneep liet ons apart zitten. We moesten regels kopiëren en het was echt saai.

Ik keek naar Draco, hij glimlachte naar me, terwijl ik Potter naar hem zag staren alsof hij een moord wilde plegen.

"Ogen op je papieren, handen aan het werk." zei Sneep terwijl hij zijn ogen van zijn boek opsloeg.

DRACO'S POV

God, ze was zo perfect. Haar haar in een warrige knot, de blik van concentratie op haar gezicht. Ze was zo kostbaar.

Ik draaide me een beetje om en zag Potter me serieus aankijken.

"Wat wil je." Ik deed hem na.

"Je bent dood Malfidus." Zei hij terug.

"Stilte!" zei professor Sneep.

Ik draaide me om en ging terug naar mijn lijnen.

Een paar minuten later gooide Potter een kleine bal papier naar mijn hoofd.

"Fuck you Potter!" Ik zei.

'Meneer Malfidus, is er een probleem?'

"Ja professor, hij heeft net een papieren kogel naar me gegooid!"

'Meneer Potter dertig extra minuten hechtenis.'

"Het is niet eerlijk!" gilde Harry.

Toen de detentie eindelijk voorbij was, stonden Y/N en ik op. Ik keek Potter met een geamuseerde blik aan, aangezien hij langer moest blijven.

"Het is eindelijk voorbij!" zei ik in de gang.

"Ja! Dat was verschrikkelijk, mijn pols doet zo'n pijn."

Ik pakte haar hand en begon haar te masseren. Ze keek me aan en glimlachte. We passeerden de Grote Zaal en ik stopte. Ze keek me aan met vraagtekens in haar ogen.

"Volg mij!" zei ik en begon te rennen.

We renden hand in hand in het kasteel en het voelde magisch. We kwamen aan bij de deur van het gebouw en ik deed ze open.

"Wat doe je?" Zij vroeg.

"Kom op!" Ik zei naar buiten rennen.

"Maar het regent Draco!"

"Dat is wat het leuk maakt!"

Ze voegde zich bij me en we begonnen te dansen en te lachen onder de regen.

"Je bent gek!" schreeuwde ze tussen twee lachjes door.

"Ik weet het! Maar ik vind het geweldig!"

Ik til haar op en leg haar op mijn schouder. Ze lachte zo hard. Het was zo besmettelijk, licht en helder.

"Draco! Je moet me laten gaan!"

"Nooit!"

We lachten allebei terwijl ik met haar op mijn schouder aan het rennen was. Ik legde haar neer, we keken elkaar in de ogen. Hier was het. Dit nieuwe gevoel. Ik voelde me licht en mijn maag deed pijn, maar op een goede manier.

'Je begrijpt niet eens hoe vaak ik hiervan heb gedroomd.' zei ik terwijl ik naar haar keek.

'Wat? Dansen onder de regen?' Zei ze grinnikend.

"Nee, dansen onder de regen met jou. Jij bent het belangrijkste, de rest is onzin." zei ik terwijl ik haar wang vastpakte voordat ik haar zacht en hartstochtelijk kuste.

"Ik wil nooit dat dit stopt." Ze zei.

"Laten we er dan maar voor zorgen." Zei ik glimlachend naar haar

In love with a slytherin boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu