14. BÖLÜM - SEVGİNİN GÜCÜ

4.8K 571 151
                                    

Anladım ki bu yaz bana hiç iyi gelmedi :) bir an önce kış gelsin :) telafili uzun bir bölüm sizlerle :) Deniz & Sahra ağırlıklı bir bölüm oldu :)
(Konuk Kahramanlar: Rojda & Erdem – Serseri Benim)

-*-

Akşam kızları yataklarına yatırdıktan sonra Sahra yanlarına telefonunu bıraktı, “Bir şey olursa ararsınız tamam mı kızlar? Çok uzakta olmayacağız zaten, geliriz hemen,” dedi.
“Tamam anne.”
“Tamam Sahra teyze.”
Sahra ikisini de öptükten sonra odadan çıktı. Deniz de giyinmiş diğer odadan çıkmıştı. “Hazır mısın sen?” diye sordu Sahra.
Deniz kemerini takarken “Hazırım,” diye yanıtladı onu. Sonra işi bitince kadını kollarına aldı, “Hala bu geceyi sabaha kadar yatakta geçirme taraftarıyım.”

“Ah... Çok güzel tekliflerle geliyorsunuz Deniz bey,” dedi ellerini adamın göğsüne koyup, gömleğinin üzerinden onu okşarken.
Deniz gözlerini yummuştu, “Sahra burada kalalım, lütfen.”
“Hadi ama, azıcık sosyal olalım Deniz bey, sonra tüm gece seninim. Söz mızmız değil, ateşli bir partner olacağım.”
“Her zamanki sen ol yeter bana.”
“Edepsiz.” Birlikte elele çıktılar odadan ve fazla uzak olmayan bara geçtiklerinde Deniz hızlı bir şekilde barda göz gezdirdi ve arkadaşı ile eşini köşede bir masada yine didişirken buldu.

“Yine kavga ediyorlar,” dedi Sahra’ya bakarak.
“Bunlar da aşık mı düşman mı evli mi ayrı mı belli değil ha, garipler.”
“Aynen. Herkes biz değil.”
Masaya geldiklerinde Erdem ile Rojda tartışmalarına ara verip ayaklandılar, “Hoşgeldiniz,” dedi Erdem arkadaşına ve Sahra’ya sarılarak. Rojda da selam verdikten sonra hep birlikte masaya oturdular.
“Ne içersin?” diye sordu Deniz Sahra’ya.
“Alkolsüz meyve kokteyli olabilir.”

“Emredersiniz hanımefendi,” deyip elini havaya kaldırdı ve kendisi ile eşinin siparişini verdi. Sonra onu kollarına alıp karşısındaki ikiliye baktı, “Ee Erdem nasıl gidiyor?”
Erdem dudağını ısırıp yanında oturan karısına baktı, “İkna aşamaları sürüyor, henüz kandıramadım. Sende, diyeceğim ama eşin hamile olduğuna göre bir sorununuz yok gibi?”
“Ben işi kastetmiştim ama...” dedi kahkaha atarak. “Bir ara İstanbul’a yerleşeceğini söylüyordun da.”

“Ya evet, işte aslında o yoğunluktan bunalıp tatile geldim, bu da peşime takıldı. Çok yoğunduk, Rojda’nın işleri, benim işler... Bayağı karışıktık yani, ama bitti. Haftaya evi taşıyoruz. Sık sık görüşürüz,” derken içeceğinden büyük bir yudum aldı.
“Aynen ya görüşelim. Semih de yarın öbür gün evleniyor. Serdar’la Sinem’i de hatırlıyorsundur. Onlar da nişanlandılar, hep birlikte takılırız.”
“Öyle mi? Onun da mı başını yaktınız, vah yazık?”

“Biz ona aşkıyla bir yastıkta kocayacak diyoruz,” dedi Deniz gülerek.
Rojda ile Erdem aynı anda yüzlerini buruştururken, Erdem “Ne sıkıcı,” demişti ki Rojda “Kesinlikle katılıyorum,” diye onu destekledi.
“Gerçi biz aynı yastığı geçtim, aynı odada bile zor kalıyoruz.”
Rojda hemen ekledi, “Ama ateşle barut değiliz tabi, bizdeki durum tam olarak Tom ve Jerry.”
“Senden de ne Jerry olur ama, kemirgen,” dedi Erdem yüzünü buruşturarak.

“He Erdem, kemirgenim. Sikini kemirmeden sus diyeceğim ama, dişimin kavuğuna yetmez oncacık şeyin!”
Sahra “Ooo...” diye dudağını yuvarlatırken, Deniz “Uff!” dedi. “On ikiye çaktı.”
“İstersen odaya gidip deneyelim, yetecek mi yetmeyecek mi, haa karıcığım? Yok yani hayatıma giren yüzlerce kıza yetti de, sana fazla gelebilir.”
“İkinci el mal sevmiyorum ben sevgili kullanılmış kocacığım. Benim olayım ‘sıfır kilometre’!”

Deniz elini salladı, “Ooo... Süper.”
“Öyle mi hayatım? Bugüne kadar karımı memnun etmek için staj yaptım diyelim ve şimdi size hazırım. Yani onlar tamamen seni memnun etmek için deneme çalışmalarımdı.”
Sahra “İyi toparladı,” dedi fısıltı ile.
“Kesinlikle.”
“İstemez. Stajın da hazırlığın da o çok kullanılmaktan aşınmış sikin de sana kalsın.”
Erdem kahkaha attı, “Ya kullanılması neden sana bu kadar girdi anlamadım.”
“Lan şimdi sana bir girerim-”
“Tamam!” diye araya girdi Deniz. “Bence eğlenmemize bakalım,” diyerek onları sakinleştirdi.

SAHRA ÇÖLÜ * İKİNCİ ŞANS SERİSİ IV  - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin