Trix szemszöge....
Az éjszaka többször is felébredtem. Csak forgolódtam az ágyon.
Már voltam többször bevetésen, ez azonban más lesz. Eddig az összes pontosan megvolt tervezve. Tudtam mi a feladatom és azt is kikkel megyek. Most azonban minden az utolsó pillanatban fog kidedülni. Lefokoztak. Ezt csak a múltkori bevetésnek köszönhetem. Annak a fiúnak, akit azóta sem láttam. Nem tudom mi folyik, de ha még egyet hibázok, nem lesz több beleszólásom semmibe. Így mindennek tökeletesen kell mennie.Lassan ki keltem, és az ablakhoz menve körül néztem. Odakint az égen még látszódott a hold halvány fénye. Egy ideig még ott álltam és nem gondoltam semmire. Jól esett a csend. Később már felöltözve álltam a szobába. A többieket is felkeltettem. Akik nem velem jönnek, ők a pályán csinálják a feladatukat.
-Mit nézel Tom? - nézek rá. A szemeivel folyamatosan az arcom nézi.
-Lefeküdtél egyáltalán az este? -
-Ne aggódj értem. - fogom meg a holmiaimat.
-Menj inkább és Saraval intézzétek a helikoptert. - utasítom, mire elindul.
-Nora, ezeket segíts ki vinni.- mutatok még két táskára, amibe az élelem van.
A vállamra veszem, majd én is elindulok a felszálló helyre.
-Több hónapra pakoltál? Piszok nehezek a táskák. -
-Nem lehet tudni meddig leszünk oda. Remélni tudom csak, hogy nem sokáig. -
Mikor oda értünk, mindent feltettünk a gépre. Már minden felszállásra kész volt. Körül néztem, de az újoncok közül senkit nem láttam.
-Nem hiszem el. A névsort kérem! - utasítottam egy tisztet.
-A névsor... A csoport vezetője Tri...- kezdi el mondani egy fiatal tiszt. Biztos új itt még.
-Én is tudok olvasni. - veszem el tőle a lapot. Nem mond semmit, csak bólint és elmegy.
Megrázom a fejem, majd elkezdem olvasni a B-csoportból és az újoncok közül neveket.
-Rose Dos! - kiáltom, mire elém áll egy fekete rövid hajú lány.
-Jelen! - húzza ki magát, mire bólintok.
-Will Wilson! - áll elém ő is. Vörös rövidre nyírt haját megsimítja.
-Oldalra a többiekhez! - adom ki neki a parancsot.
-A B-csoportból ketten jönnek. - suttogom Noranak.
-De még ott vannak az újoncok. - mutat a lapon lévő nevekre.
Az órámra nézek, majd elkezdem sorolni a neveket.
-Hanna Wood!-
-Itt vagyok. - mondja halkan.
-Rendben. Rob Kent! -
-Jelen! - áll vigyázba. Bólintok mire tovább megy.
Újra a lapra nézek, majd felolvasom az utolsó nevet a papíron.
-Zoé Scott! - a nevet elolvasva egyből felnézek.
-Jelen! - hangzik el a szájából.
Fekete felsője az egyen nadrágba gyűrve. Haja összekötve lóg a hátára. Szemei ragyognak, mikor a napfény rá süt. Egy ideig még nézem, majd a mellettem lévőkre nézek.
-Felszállásra készen vagyunk, pilóta a helyén? - nyomom a papírt a tiszt kezébe.
-Igen! -
YOU ARE READING
Végzetem
RomanceEgy ország vezetőjének a lánya. Az apja halott katona. Szabadságot vár, de csak bezártságot kap. Vajon segít valaki ki mozdítani komforzónájából? Lesz aki megmutatja neki mit is jelent a bizalom és a szeretet? Tartsatok velem és mindent megtudtok! J...