9.rész...

465 31 2
                                    

Trix szemsz...

-De még a neved sem tudom.-

-Zoé.- mondja halkan, tétovázás után. Majd ki sétál az ajtón. Mikor meghallom a nevem én is ki megyek a helyiségből.

-Trix! -

-Trix hol vagy?-

-Hallod Trix? -

Hallottam a társaim hangját, mire sóhajtottam. A folyosón már csak ők voltak.

-Az étkezőbe gyűlés van. Ma van a választás. - mondja Nora.

-Annyira feleslegesnek érzem azt is. -

-Tudom, de ezt nem mi döntjük el. - karolja át a vállam.

Ahogy mondtam minden csoportból kiválasztunk egy vezért. Ezen a gyűlésen csak a csoportok jelennek meg, se tábornokok se századosok, se senki más. Itt mi döntünk ki érdemli meg és ki legyen a vezér egyes csoportoknak. Ezt azt a cél szolgálja, hogy ne legyenek csoportok közti viszályok és egyébb kialakulások. Tartani kell a rendet! Nem lehetnek besúgok se ellenségek köztünk, se pedig lázadók. Ha ez véletlen kialakulna, egyből lefokozzák és eltanácsólják.

A, B és C csoportok. Az A - sok az újoncok. B - sek pedig akik már egy éve legalább itt szolgálnak, de nagyobb és veszélyes feladatba nem részesítik őket. Az ránk marad a C-sekre. A C csoport a bátrak csoportja, hisz olyan küldetéseket kell teljesítenünk amiket mások még gondolni se mernek. Nekik a vezetője én vagyok. A B-seké pedig Tobi. Ő az egyik tábornok unokája. Elég sok mindent megtehet, de neki is megvannak húzva a határok. Úgy ahogy nekem is. Az A-sokét pedig most választják. Ezen a gyűlésen minden csoportnak meg kell jelennie. De csak úgy kapja meg a kitüntetést, ha a többi csoport is egyet ért velük.

Zoé szemsz..

Mari mellé álltam, majd vártam jogy elkezdődjön a megbeszélés. Körbe néztem a terembe, de csak a csoport tagok voltak jelen.

-Mi lesz most? -

-Azt hittem már sosem érsz ide. - néz rám a lány.

-Lányok és fiúk! - hallottunk meg egy hangot a tömegből.

-Ma döntjük el ki legyen az A-sok vezetője! - mondta mire páran újongtak.

-Ezt nem az után kéne eldönteni miután megnézzük ki esik ki és ki nem? - kérdeztem Marit mire vállat vont.

-Lehet ezzel ösztönzik azt az embert? Vagy a hiúságát nézik megtudja e tartani? Nem tudom. - mondta mire most én bólintottam, hisz ez egy elég nagy megbízás gondolom és probára teszik az illetőt.

-Ez nem végleges lesz! Ugye bár tudjátok, hogy a csík felett kell lenni, vagy ki esik az íllető aki alatta van. Ez a megbízás változhat! - tette hozzá, mire Mari megbökött és elégedetten bólogatott, hogy igaza volt. Elmosolyodtam, majd újra a beszédet hallgattam.

-5 perc az újoncoknak beszéljék meg ki legyen az idéglenes vezetőtök. - mondta a fiú a tömeg tetején.

-Ki legyen? -

-Legyen ő? -

-legyél te! -

Hallottam a susmorgást a csoportunkba.

-Zoé? Ő segített már. - hallottam meg a nevem.

-Zoé. - mondta Mari mire megütöttem.

-Nem! Ez nem jó ötlet, legyen más. - mondtam megrázva a fejem.

-Biztos? - kérdezte Mari, mire bólintottam.

-Ha ő nem akar lenni, leszek én! - mondta az a fiú aki követett minket.

-Legyen! - mondták mire a többiek kiabálták, hogy megvan az emberük.

-Miért nem mentél bele? - kérdezte a mellettem álló lány.

-Idéngleges csak a kitüntetése, nem ő fog maradni szerintem. - mondtam neki, de nem mondott rá semmit.

-Na fiatal ember, akinek elég szépen elintézték az arcát. - mondta a srác ahogy meglátta a fiú arcát.

Nem mondott semmit, csak a kezét nyújtotta.

-Mi a neved? -

-Josh Math. - mondta a fiú.

-Josh ez bármikor megváltozhat! Sok sikert! - mondták neki, majd a kezébe nyomtak egy piros kendőt.

Páran tapsoltak, majd a többi csoportból bolintottak egyet, de nem meggyözően.

Másnap....

-Lendületből! - mondta egy férfi érces hangjával.

Párban dolgozunk mi ütünk a párunk meg kivédi. Én Marival vagyok és én védek, de elég gyatrán megy.

-Ahh - mondtam ahogy Mari bordán vágott.

-Ne haragudj, jól vagy? - kérdezte aggodóan mire bólintottam.

-Igen folytassuk! - hirtelen más fele tereledett a fantáziám.. Egyszerűen nem tudtam ki verni azt a zöld szempárt..

-Ihh.. - nyögtem fel ahogy megint bordán talált.

-Hol vagy Zoé? - kérdezte Mari megálva.

-Itt vagyok. - mondtam mire megrázta a fejét.

-Agyilag nem, tán szerelmes vagy? - kérdezte kis gyerek vigyorával.

-Képtelenség. - mondtam felvéve a támadó álást.

Párat ütöttem, majd újabb érdes hang zavarta meg a csendet.

-Az öngyilkos és a vezér a ringbe! - adta ki parancsba, mire a velem szembe állő lányra néztem.

-Menni fog! - mondta mire elindúltam.

Ahogy mendtem a ring felé hirtelen megszünt minden.
Nem hallottam semmit, a púlzusom az egekbe.. Éreztem, ahogy az izzadság cseppek le folynak a homlokomon ezzel hűtve testem.

Oldalra fordúltam, hogy figyeljek a tisztre aki a szabályt mondta és észre vettem egy ismerős alakot mögötte az ajtónál.. A zöld szempár..

-Figyelem! Addig küzdünk míg a másik harcképtelenné nem válik! Aki feladja kiesik!- mondta mire lefagytam.. Még az egyik harcképtelenné nem vállik? Ez új szabály?

Hirtelen egy ütést éreztem meg az arcomon, és hallottam ahogy páran éjeneznek vagy épp sikítoznak. Kitisztúlt minden és szembe néztem a fiúval.

-Na mi van öngyilkoska, ki akarod nyiratni magad? - kérdezte gúnyosan, majd felvettem a támadó álást.

Hirtelen előrébb lépet, mire én egyet hátra.

-Ne félj, csak kicsit játszunk.. - mondta elégedetten, ezzel nem figyelve.

Meglendítettem a karom és egyenesen az arcába ment, mire hátrált egyet.

-fifti. - mondtam mire megragadta a kezem és a földre dobott.

-Ahh.. - nyögtem fel a földön ahogy a hátamra érkeztem.

Felakartam állni, de akkor egy rugást éreztem meg és újra vissza estem.

A földön mégegyet belém rugott, majd hallottam az oktató hangját..

-Fejezze be!-mondta mire a hang irányába néztem.

A távólba egy elmosódott alak ment ki..

Egy hatalmas rugás amitől a ring padlóján megkoccant a fejem és hirtelen elsötétedett minden...

VégzetemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora