18.rész...

322 26 2
                                    

Már csak pár óra és anyám beszédet fog mondani. Az egész világon menni fog a tv-ben. Rengeteg rossz akaró és velünk együtt érző ember társaink lesznek jelen. Ahogy apám régi barátja mondta, ott lesznek anyám mellett a bázisról is. Több őr is körülötte lesz.

Én meg? Nem tudom mit tegyek. Megkéne jelennem, de nem tehetem. Veszélyes lenne pláne így, hogy a bázisról is ott lesz néhány tábornok. Pláne így, hogy a múltkori vacsora vendégünk, a férfinek a lánya a bázison van. Ez csak nehezíti a titkom megtartását. De vajon ki lehet ő? Tegnap anyám hallani se akart a bázisról.

-Én megyek kislányom.- szakít ki anyám hangja a tv elől.

-Sok sikert! - furdúltam felé.

Egy lágy mosolyt engedett, majd az egyik őrrel a háta mögött ki lépett a bejárat ajtón. Fordulok vissza a képernyő elé, amin már a bejelentések zajlanak. Kb. fél óra eltelésével, meghallom az ismert zenét. Minden nagy beszéd elején megszólal országunk himnusza pár percben. Ez jelenti azt, hogy hamarosan fontos hírek fognak elhangzani.

-Mr. Scott! -

-Igen kisasszony? - áll meg egy pillanatra.

-Ön szerint mi lesz az egésznek a vége? -

-A vége még kilátástalan. - mondja, mire bólintok egyet.

-De az anyja igen céltudatos, és vezér alak. Akár csak ön is. -

-Tudom..- ejtem ki a szót a számon, mikor is elkezdődik az elnöki beszéd.

Hatalmas taps viharral köszöntik az elnöknőt az őrök közt. 1 órás beszéde után jönnek a kérdések. Az elavúlt és betanúlt szó csaták, amiben van meleg is és hideg is. A választásokra is rá kerűl a sor. Elmondják a választottak is a betanúlt szövegüket. A sok szép igérgetéssel csak követőket akarnak szerezni, de kitudja ki mit tart be belőlük, ha ők kerűlnének a "trónra". A kamera néha rá pillant a bázisról érkező katonákra is. A veterán férfi is a kamera elé kerűl pár pillanatra. De aztán egyből vissza adják anyának a szereplést. Mindenkit az elnök érdekel.

-A lányához lenne pár kérdésem. - mondja egy férfi a tömegből anyának szegezve.

-Ahogy látja a kislányom nincsen itt. - közli vele, majd menne tovább a következő emberre, mikor újra be kiabálnak.

-A kislánya az évek alatt nagyko... -

- A családi életem nem publikus! Kérem tartsák ezt tiszteletbe! - mondja anyám, mire páran elkezdenek tapsolni. Családcentrikus.

-Következő. Igen? - folytatják a kérdéseket.

Bambulásomból Mr. Scott zökkent ki, hogy telefonon keresnek engem. Lejjebb veszem a hangerőt a tv-n, majd a telefonhoz megyek.

-Igen, tessék? - szólok bele, mikor meghallok egy női hangot.

-Jó napot Miss. Scott! A bázisról jelentkezem. Sikeresen felvették önt a Bázis katonai szövetségbe! -

Ahogy ezeket a szavakat meghallottam le dermedten. Egyszerre örűltem és egyszerre volt hihetetlen is ez a dolog. Pláne az a fő kérdés, hogy ezek után mi is lesz?

-Itt van még Miss. Scott? - szakított ki gondolataimból újra a nő hangja.

-Igen! Köszönöm, hogy szólt! - hadarom el a szavakat.

-Holnapra van a be költözés, aho.. -

-Holnap? - vágok szavába.

-Igen, holnap. 16:30-kor lesz a számlálás és egy rövid megbeszélés. Azután, majd a tábornokok intézkednek, én ennyit tudtam csak mondani önnek. -

VégzetemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang