A hűs szellő és a nap halvány sugarai kellemes borzongást varázsoltak bőrömön.
Vajon jól fog elsűlni ez az egész? Egy munkának amúgy nem is rossz választás a katonaság, hisz apa is ezt csinálta..és folytatni akarom munkáját, még úgy is, hogy anyám kézzel - lábbal tiltakozik ellene, hisz ő azt szeretné, hogy őt kövessem és a "vezér" lánya ként vannak kötelességeim.
Az ajtó nyikorgó hangja zökkentett ki gondolataimból, ahogy a kávézóba léptem. Hirtelenjébe megcsapott a finomra őrölt kávé illata. Nagyot szippantottam a levegőbe, majd azt ki fújva megpillantottam Amandát, ahogy integett az egyik hátsó asztalnál.
-Na végre, hogy itt vagy sok mindent kell megbeszélnünk! - mondta ahogy megölelt, majd vissza ült a helyére.
-Én is örülök neked! - mondtam mire mindketten felnevettünk.
-Én is neked! Bocsi, csak huu izgulok érted! - mondta elhadarva mire egy fél mosolyt engedtem felé.
-Mondd a terved. -
-Az őrjeid hol vannak? - kérdezte az ablakon ki kukucskálva.
-Egy őrrel vagyok, ő meg oda kint vár. - vettem le a sapkám, amit az asztalra tettem.
-És nem is rossz! - mondta elégedetten vissza fordúlva felém.
-Hihetetlen vagy! - ráztam meg a fejem mosolyogva.
-Jó reggelt hölgyeim! Mit hozhatok? - jött oda egy fiatal pincér srác hozzánk.
-Én egy fekete kávét kérek! - mondta barátnőm, majd rám nézett.
-Én egy cappuccinot szeretnék! - adtuk le a rendelésünket, majd újra ketten maradtunk.
-Nem félsz, hogy tudják ki vagy? - kérdezte barátnőm hunyorítva, mire lejjebb húztam napszemüvegem, hogy vissza hunyorítsak rá.
-Elötted lebuktam? - kérdeztem játékosan.
-Hát a sarkon már hiányolnak minden bizonnyal. - hallottam meg amit mondott, mire válaszul, csak bokán rugtam.
-Szemtelen! - nevettünk fel egyszerre.
-Amúgy nem nagyon félek, hisz nem szoktam tv be szerepelni és akik láttak is eddig azok még kis koromba.. Azóta sokat változtam! Mellesleg beasbol és napszemüveg eléggé elrejti az arcom. - mondtam vissza tolva az elöbb említett eszközt.
-A nevem alapján tudnának csak rá jönni, de nem mindenki asszociáll erre elsőnek szerintem. -
-Értem! - mondta, majd mikor megkaptuk a kávénkat neki kezdett a tervének.
-Szóval! A felmérésed tart kb 1 óráig, majd ha sikerűl és sikerűlni fog! Bent vagy a seregbe, ami azt jelenti, hogy elég sokáig ott leszel.. - mondta egy szuszra, mire elmosolyodtam.
-Mi olyan vicces? - nézett értetlenűl barátnőm.
-Te ezt már ilyen jól el is rendezted magadba? - kérdeztem a bögrém mögűl.
-Paraszt ész gyermekem ezt annak hívják. -
-Ohh értem, csak gondolkodni kellene ugye. - mondtam nevetve
-És mi van azzal, hogy sokáig vagyok bent? Azt hogy oldjuk meg? - kérdeztem a nagy kérdést.
-Hmm mivel anyudnak úgy adtad be, hogy elmentem pár napra, így úgy, hogy jösz velünk és anyud úgy fogja tudni, hogy kirándúlni vagyunk.. kis szieszta. - mondta komolyan mire csak néztem egyet.
-Mi van? -
-Ugye tudod, hogy anya az utcára alig mer kiengedni? - kérdeztem tőle, mire letette a csészét a tartalmával együtt.
-B terv! -
-És mi lenne az drága barinőm? - kérdeztem kicsit szívva a vérét, mire bokán rugodt.
-Auu!-mondtam lehet kicsit hangosabban, mert páran ránk néztek.
-Na semmi látni való itt, biztos hallottak már nyögdécselő hangot.- kalimpált a kezével elfele tőlünk, mire mindenki vissza fordúlt és folytatták tovább a dolgukat.
-Te néha nem vagy normális. - mondtam mosolyogva.
-De te sem! Ki az aki katonának menne, pláne úgy, hogy az ország legnagyobb politikusa megtíltotta neki? Aki az anyád.- mondta a végét már suttogva felém.
-Ritkán van otthon és csak este fele tudunk pár szót váltani és akkor is néha a vita megy, hogy ne álmodozzak és makacs vagyok. - mondtam fintorogva a végét, mire a velem szembe ülő lány is elfintorgott utánozva engem.
-Ez igaz! - mondta mosolyogva mire én a szájam sarkába relytegettem egy száj húzást.
-Hogy legyen tovább? - kérdeztem tőle mire újra ki nézett az ablakon, de az őr sehol.
-Hova tűnt? - kérdezte Amanda mire körbe néztem.
A pultnál találtam meg épp a pultos nővel beszélgetett felénk fordúlva.
-A pultnál van. - mondtam mire barátnőm hátra fordúlt.
- 2 perced van kisúranni addig elterelem az őr figyelmét.. Ahogy látom új szóval nem tudja ki vagyok. - mondta már felállva mire vissza rántottam.
-És a maradék 1 óra? - kérdeztem félve.
-Elterelem a figyelmét, te meg próbálsz sietni. - mondta mire lehajtottam fejem és vettem pár mély levegőt.
-Hé! Figyi! Én szurkolok neked és menni fog! Csak nyugi, nem lesz semmi baj. Ha végeztél gyere vissza a kávézóba. - mondta mire bólintottam egyet.
A lány megfogta a csészéjét és elkezdett a pulthoz sétálni.
-Te meg mitcsinálsz? - hallottam meg a csörömpölés után egy mély hangot.
-Ohh elnézést a mai nap olyan ügyetlen vagyok! - hallottam meg barátnőmet aki játszik a hangjával, hogy kislányos legyen..
-Hu most vagy soha! - mormogtam az orrom alatt, majd felvettem a sapkát és ki sétáltam mögöttük a kávézóból..
YOU ARE READING
Végzetem
RomanceEgy ország vezetőjének a lánya. Az apja halott katona. Szabadságot vár, de csak bezártságot kap. Vajon segít valaki ki mozdítani komforzónájából? Lesz aki megmutatja neki mit is jelent a bizalom és a szeretet? Tartsatok velem és mindent megtudtok! J...