Zoé szemszöge...
Lassan több mint két napja sétálunk. Ahogy haladunk kintebb, egyre hűvösebb van. A szél rettentően lehűti az időt. Éjjelente mindenki szorosan összebújik valakivel vagy jól felöltözik a készletből. Eddig csak egyszer táboroztunk le, de ez a mai este hidegebb lesz mint az előző. Fáradt vagyok. Simogatom a karomat, hogy felmelegedjek. Megállás nélkül megyünk több kilométert fel és le járkálva. Már több mint a fél utat megtettük. Nem gondoltam volna, hogy ennyi energia kell egy felderítéshez.
-Kezd sötétedni! - hallom meg Sara hangját.
-Még ne álljunk meg! Pár kilomé... -
-Trix! - szól rá Tom.
-Mindenki kimerült és éhes. - mondja, mire a lány szét néz rajtunk.
-Igaza van Tomnak.- néz rá Sara.
Nem szólal meg, csak pár pillanat múlva bólint.
-Itt éjszakázunk! Pakoljatok le! - mondja eréjesen.
Minden oldalba fák vesznek körül. Egy kisebb hegység mellett vagyunk, ami felfogja nagyjából a hideg szelet. Indulok el annak a táska irányába, amibe a ruhák vannak. Leguggolok elé, majd a cipzárt elhúzva kutatok, melegebb ruháért.
-Mit csinálsz? - hallom meg mögülem a hangot.
-Csak melegebb ruhát keresek. Kezd lehűlni az idő. - nézek magam mögé.
-Ez jó ötlet. - jön mellém és elkezdi a ruhákat nézni.
-Amúgy Rose vagyok. - nyújtja felém a kezét.
-Én Zoé. - fogadom el.
-Ő meg ott a vöröske a legjobb barátom, Will. - nézek a fiúra, aki a konzerv kibontásával küzd.
-Megyek segítek neki. Ezt a kettőt elviszem. - vesz ki két ruha neműt, és mosolyogva a fiúhoz siet.
-Üljünk össze egy tábortűzre és beszélgessünk! - kezd el tapsolni a szőke hajú lány, pár perc elteltével.
-Mindenkinek a mocskos titkára kíváncsi vagyok. - jön közelebb az a fiú, aki a táborban rám támadt.
-Én benne vagyok. Legalább melegednénk kicsit. - ül le Rose.
-A tüzet legkésőbb a második csillagig el kell oltani. -
-Miért? -
-Közel vagyunk már a táborhoz, ha mindenigaz. A fény távolról is észre vehető. - segíti ki Sara, Tomot.
A fiúk hoznak tűzre valót, majd pár perc múlva elkezdenek tüzet rakni. Hirtelen elkezd füstölni a rakás, ami hatására tűz keletkezik. Mindenki elkezd köré gyűlni. Én is közelebb megyek. A testemet egy pillanat alatt átjárja egy jó eső borzongás.
-Játszhatnánk valamit. - szól közbe Rob.
Mindenkit megfigyel, majd a végén rám néz. De mikor észre veszem, egyből elkapja a figyelmét másra.
-Kérdez- felelek! - újong mellettem Hanna.
-Trix te beszálsz? - néz rá a társa.
-Talán később. - ül le velem szembe a tűz másik oldalára.
-Kezdem én. Will! - mondja határozottan Hanna, mire mindenki rá figyel.
-Miért jelentkeztél a bázisra? -
- Ez könnyű! A fegyverek miatt. -
-Rendben, te kérdezel. - mondja a fiúnak.
Pár pillanat múlva a mellette lévő lányra néz.
YOU ARE READING
Végzetem
RomanceEgy ország vezetőjének a lánya. Az apja halott katona. Szabadságot vár, de csak bezártságot kap. Vajon segít valaki ki mozdítani komforzónájából? Lesz aki megmutatja neki mit is jelent a bizalom és a szeretet? Tartsatok velem és mindent megtudtok! J...