Trix szemszöge..
Értetlenül ülök az étkezőbe és az elmúlt egy órán gondolkodom. Mi volt ez? Mitcsinált, hogy menekülnie kellett? Sok kérdés kanyarog a fejemben mire oldalba böknek.
-Figyelsz Trix? - kérdezi Nora.
-Persze, tudunk már valamit Zoéról? - kérdezem mire az asztalnál mindenki meglepetten néz rám.
-Mivan? - kérdezem mire Nora megszólal.
-Tudod a nevét. - mondja az asztalra téve a könyökét a fejét támasztva.
-Én ennyit tudtam meg, lapozzunk.- mondom mire Tom le űl az asztalhoz.
-A neve Zoé Scott és 21 éves. Ennyi volt az aktájába a többi ismeretlen. Ezt is nehezen szereztem meg. -
-Akkor nem tudtunk meg semmi újat.- dől hátra Nora a széken.
-Azt, hogy fiatalabb nálunk jó pár évvel. Amúgy Fin hol van? - kérdezem mire az asztalnál lévők körbe néznek.
Rá nézek Tomra aki megrántja a vállát.
-Ne nézz rám, azt mondta dolga van, azt nem, hogy mi. - mondja mire bólintok.
-Szerintetek kik maradnak bent? - kérdezi Nora.
-Mindjárt itt az első hét vége. Aki ezt nem bírja ki az többet se fog. A pluszok és a minuszokat meg kapják szépen az újoncok. - mondja Tom.
-Jobban is mint mi kaptuk. Szigorúbbak. -
-Mellesleg azt hallottam, hogy valaki az újoncok közűl doppingólja magát.- hajol közelebb hozzánk Tom.
-Ez biztos? - kérdezi Nora.
-Így már értem. - gondolkodtam hangosan mire rám néznek.
-Zoé mondta, hogy valami Josh a csoportukból nem szabályos. - mondtam nekik.
-Te beszélgetsz az öngyilkossal? - néz rám Tom meglepődve.
-Néha összefutunk, de most nem ez a fontos!-
-Akkor miért nem köpte be a srácot? Ha ezt megtudják egyből haza küldik. - mondja Nora.
-És akkor vezérük sem lesz az A soknak.-
-Keresnének újat az nem nagy dolog Tom. - mondja Nora mire a fiú bólint.
-Mi ez a kupak tanács? - hallom meg Fin hangját.
-Éppen arról besz.. - kezdené el Tom, mire rá nézek.
-Hogy hova tüntél? - szólal meg Nora.
-Edzettem picit. - mondja.
-Mi van az arcoddal haver? - kérdi Tom
-Megyek letusolok. - mondja Fin és elmegy.
-Mi volt ez? - kérdi Nora
-Furcsább az eddiginél is most. -
-És kerüli a szemkontaktust velem. - mondom, majd Tom felé fordulok.
-Derítsd ki mi van. - utasítom Tomnak mire bólint, majd fel áll.
- Doppingosról deríts ki mindent. Nézd át az újoncokat. - utasítom Norát mire rám néz.
-Alexet vihetem? -
-Akit akarsz, de ne piszkáljátok őket! Nem akarok miattatok újabb figyelmeztetőt, mert ugye bár én vagyok a csapat vezetője! - mondom kicsit indulatosabban, vissza emlékezve mi volt.
Nora bólint, majd egyedül hagy ő is.
Én meg Fin után eredek. Ahogy megyek a fűrdő felé, megcsap a gőz.
YOU ARE READING
Végzetem
RomanceEgy ország vezetőjének a lánya. Az apja halott katona. Szabadságot vár, de csak bezártságot kap. Vajon segít valaki ki mozdítani komforzónájából? Lesz aki megmutatja neki mit is jelent a bizalom és a szeretet? Tartsatok velem és mindent megtudtok! J...