Korán reggel keltem hogy indulás előtt
legyen időm egy gyors futásra és edzésre. Elkezdtem kikászálódni az ágyból amin nem igazán segített hogy Angyal a kutyám azonnal letámadott amint felültem. Amúgy Angyalt akkor találtam mikor az egyik akció után tartottam vissza a bázisra. Nagyon kicsike volt csak pár hetes. Furynak sokat
kellett győzködnie a fejeseket hogy megtarthassam. Azzal érveltek neki hogy nem elég hogy engedélyezték a kiképzésem a korom ellenére de meg kutyát is kapjak? Vagy a másik hogy már kapott egy kölyköt minek neki még egy kutya is. De végül belementek. Angyal egy slate merle border collie. Segítő, mentő, drog és bomba kereső kutya. Miután sikerünt felkelnem elővettem az edzőcuccom és előhalásztam Angyal nyakkörvét és pórázát gondoltam megpróbálok normális lenni ezért elmegyek a legközelebbi parkba futni.
-Gyere kislány megyünk futni-mondta
mután rádtam a nyakkörvet. Az ajtón kilépve nem láttam sok embert. Angyal szorosan a lábam mellett jött mint mindig.
-Taylor ügynök hova tart?-kérdezett rá a
portás a földszinten.
-Gondoltam megnézem azt a parkot ami
itt van nem messze-feleltem. A válaszom után nyílt is az ajtó. Kilepve azonnal megcsapott a hajnali hideg levegő és visszagondolva tényleg jó ötlet volt a kapucnis pulóvet választani baseball sapka mellé. Hamar a parkba értem ahol a korai időponthoz képest sokan voltak.
-Bocsásd meg tudom hogy nem szereted de
muszály vagyok-suttogtam Angyal fülébe és rácsatoltam a pórázt-Tudod jól mi a szabály egy baklövés és elaltatnak-suttogtam neki mellette térdelve. Felálltam és elkezdtünk futni. Laza huszonöt kör után elindultunk vissza. Amint beléptünk a SHIELD területére levettem a pórázt. A szobámba érve eldöntöttem hogy kihagyom a reggeli extra edzést és inkább veszek egy kellemes zuhanyt. Mielőtt beléptem volna a zuhanyzóba Angyal megelőzött. Igen lehet hogy menő ügynökök laknak itt de mégsem engednek be egy büdös kutyát. Ugyhogy a reggeli rutin része az hogy Angyal velem zuhanyzik. Imádja a vizet. Amint végeztünk és megszárítottam Angyalt felöltöztem és összeszedtem a kellékeket amiknek a listáját ma rakták az asztalomra a beépülésem sztoryjával együtt. A történet egyszerű volt legyek önmagam csak hagyjam ki azt a részt hogy ügynök vagyok. Amúgy egy egyszerű fehér hátizsákot kaptam hozzáillő toltartóval, két szürke sima spirálfüzetet, tollakat, szövegkiemelőt, laptopot, bluetooth fejhalgatót és egy egyszerű telefontokot. A táskát jobban átnéztem miközben belepakolásztam és talátam benne egy két relytett rekeszt a fegyvereimnek. Az asztalon ott volt még a motorom kulcsa és Angyalra Natasha fog vigyázni. Ez egy picit elszomorított mivel alig voltam távol a kiskutyámtól. Ezek szerint lesz egy kitérőm a Bosszuállók bázisához.
-Hé gyere kislány megnézzük a
Bosszuállókat-gugoltam mellé miközben simogattam és visszacsatoltam a nyakkörvét. Amugy ma eleg egyszerű cuccokat válogattam össze fehér szakítottnadrág bő fekete pólóval fehér farmerdzsekivel és fekete hosszúszárú conversel. A szőke hosszú hajamat kiengedve hagytam hamár egyszer megengeték hogy a vége hófehér legyen kiélvezem. Felvettem egy egyszerű fekete sapkát. És indulásra készen álltam. Angyal már türelmetlenül ült az ajtóban. Motorral 10 perc alatt a bázishoz értem ahol leparkoltam és gyorsan beszaladtam a liftig Angyallal a nyomomban. A liftben megstólítottam Péntek.
-Péntek hol vannak a bosszuállók és mit
csinálnak?-kérdeztem.
-Üdvözlöm Miss Taylor Romanoff ügynök a
lift ajtajában várja önt Mr. Stark a laborban van. Rogers kapitány az edzőteremben tartózkodik Mr Wilsonnal Miss Maximoff a szobájában található Barton ügynök pedig a konyhában van-mondta a mesterséges inteligencia. Amint kinyílt a liftajtó Nat ugrott a nyakamba és miután magamhoz tértem viszonoztam az ölelését.
-Örülök hogy látlak Nat de megfolytasz-
üdvözöltem.
-Nagyon hiányoztál Lexi-mondta mikor
befejezte a megfolytásom-Nagyon ritkán látlak mióta itt lakom. Fury mondta hogy Angyal itt tölti a mai napot ahogy azt is hogy te is itt fogsz lakni a küldetésed alatt-ért a mondandója végére.
-Akkor ezek szerint itt leszek egy darabig-
mondtam.
-Aminek nagyon örülök. A többiek is látni
szeretnének majd. De most tünés vagy elkésel-mondta és belépett velem a liftbe.
-Akkor délután találkozunk-kezdtem
búcsúzni.
-Nem elviszlek kocsival meg amúgy is a
kutyád amióta ideértél gyilkos szemmel méreget-mondta suttogva a végét.
-Szerintem csak paranoiás vagy-nondtam
nevetve.
-Szerinted az paranoia ha parának tartom
hogy egy SHIELDnél képzett kutyát ami ölt már embert és gyilkosan méreget?-kérdezte.
-Igen ez pont az-világosítottam fel.
-Na mindegy akkor is elviszlek-jelentette ki ellentmondást nem tűrően. Az iskola felé vezető úton sok dologról beszélgettünk körülbelül mindenről ami eszünkbe jutott. Az út hamar eltelt szine észre sem vettem hogy odaértünk. Amint kiszálltam furcsa érzés kerített hatalmába amit Angyal is megértett mert a hátsó ülésről átmászott a helyemre onnan pedig kiszállt utánam.
-Semmi baj kislány csak izgulok-mondtam miközben simigattam-Nem lesz semmi baj és most legyél jó kutya és hallgass szépen Nat utasításaira rendben?-kérdeztem. Amire egy vakkantás volt a válasz.
-Most komolyan soha nem fogom megérteni azt ami köztetek van. Próbálj meg normális lenni. És ha kérdezik nem én hoztalak el-mondta hogy megnyugtasson.
-Értettem délután majd gyere értem nincs itt a mocim-köszöntem el ezután Angyal visszaszállt az autóba és becsuktam az ajtót. Innen már nincs visszaút gondoltam és elintultam az iskola kapu felé. Amint beértem egy ránézésre is hiperaktiv lány fogadott.
-Szia a te vagy az új lány, ugye? A nevem Monica-nyujtotta felém a kezét meg sem várva a válszom.
-Szia igen én vagyok az új a nevem pedig Alexandra de inkább Lexi-válaszoltam és kezetfogtam vele.
-Ki hozott el? Nagyon drágának tűnt az a sportkocsi-kérdezett rá arra amit el akartam kerülni.
-Egy barátom nála lakok egy ideig-válaszoltam kihagyva minél több részletet.
-Értem van valami háziállatod?-folytatta a faggatást.
-Igen egy kutyám-feleltem röviden.
-Milyen fajta? Hogy hívják? Van barátod?-fogytatta a kérdezgetésemet.
-Border Collie a neve Angyal és nincs barátom. Megmutatod merre van az igazgatói?-kérdeztem most én.
-Igen persze. Nagyon szép a szemed-mondta és elindult egy irányba én pedig követtem.
-Köszönöm-mondtam mikor az iroda elé értünk.
-Semmiség ez a dolgom-mondta és elindult vissza amerről jöttünk. Én pedig beléptem az ajtón.
-Jó reggelt Miss...-kezdte az igazgató és belenézett egy aktába az asztalán-Taylor örülök hogy erre az iskolára esett a választása annyi magántanulás után. Szóval itt van az órarendje és a szekrénykulcsa. Tankönyveket a könyvtárban veheti fel-fejezte be és intett hogy mehetek.
-Köszönöm szépen és viszont látásra-mondtam és kiléptem az ajtón. Elindultam visszafelé mert arra láttam a biológia termet ahol az első órám volt. A terembe lépve egy középkorú férfi fogadott kedves mosolyal.
-Kedves diákok ő az új osztálytársatok-mondta az osztálynak-Bemutatkoznál?-fordult felém.
-Igen. A nevem Lexi Taylor és a kedvenc színem a lila-és 4 évesen kinyírtam a szüleimet majd ügynök lettem-fűztem hozzá a véget magamban.
-Köszönöm foglaljon helyet nyugodtan-mondta. Hátrasétáltam és leültem egy lány mellé.
-Szia Dia vagyok üdv itt-üdvözölt kedvesen és hallottam a hangján hogy boldog.
-Örülök hogy megismerhetlek-üdvözöltem én is.
-Képzeld ma eljönnek a bosszúállók személyesen-mesélte kitörő örömmel.
-Az szuper-mutattam hatalmas érdeklődést látszólag.
-Gondolom te már találkoztál velük-mondta még mindig idegesítően boldogan-csak azért mert hallottam pár pletykát-részletezte a kijelentését.
-Milyen pletykák?-kérdeztem. Na jó de most komolyan ilyen pletykák? Egy órája sem járok ide de már pletykálnak? Mégis milyen gyors itt a hírközlés?
-Csak azt hallottam hogy ...öm a szüleid...-kezdte de megakadt.
-Halottak, kimondhatod-szóltam közbe mert láttam hogy nem akar fájó pontra tapintani.
-Igen hogy a Katasztrófában haltak meg-na jó ez kezd érdekelni-és utána Stark vett magához-fejezte be. Tony mint apa? Ez komoly? Az az ember egyedül egy kaktuszt sem tud életben tartani nemhogy egy gyereket.
-Osztály egy kis figyelmet szeretnék kérni-szólalt meg a tanár-gondolom már mind hallottátok hogy ma jönnek a bosszúállók és tartanak egy előadást amit követően aki teheti hazamehet-fejezte be a mondanivalóját amit hangos ujongás követett. Ezután szabadfoglalkozás hirdetett úgyhogy gondoltam feltöröm a suli rendszerét és megnézem mi van az aktámban mert nem akarok több meglepetést.
YOU ARE READING
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》