A tegnap este békésebben zárult mint ahogy kezdődött. Mr. Ügynök (Chris/007es) megbékélt velem egy kicsit. A Nyugati boszorkánynak(Jenett Boyd/Szívkiralynő) még mindig nem vagyok szimpatikus de ettől nem lesznek álmatalan éjszakáim. Tegnap miután hazaértem csak lefeküdtem aludni az ágyamba úgy ahogy voltam ruhával csillámmal együtt. Iszonyatosan korán kelt mindenki mivel ki tudja hogy de megszökött valami vadbarom Asgardról. Thor is követte a fél skandináv mitológia kíséretében. Nincs is jobb mint arra ébredni hogy veszélyben a világ megint. Ez alapján eldőlt hogy a töri házim az lesz hogy Stevet lerakom egy kamera elé és had meséljen. Mondtam már hogy utálom a szülinapom? Nem hiszem. Van egy nagyon jó indokom utálni ezt a napot nem érdekes hogy péntekre esik e vagy sem mindig valami katasztrófa van. Például itt a szökött űrfogoly. Olyan érzésem van mintha
Új-Mexikót és New Yorkot berakták volna egy turmixgépbe majd jól összemixelték. Ki rendelt egy nagy pohár gőzölgő katasztrófaturmixot?Lementem az arzenál szobába ahol a többiek már készülődtek.
-Sziasztok-köszöntem és levettem a tegezem a helyéről. A többiekkel ellentétben a szobámban volt a csillivilli szuperrucim úgyhogy az öltözködéssel kb megvoltam csak a maszk és a cipzár felhúzás volt hátra de az ráér még.
-Hali-jött le Bucky is. Most tűnt fel hogy nem is láttam idelent.
-Lexi tudod a szabályt kiskedvenc nem jöhet. Ez az ezer éves robotra is érvényes-célzott Buckyra ezzel.
-Csak két dolog Stark, 1 nem vagyok házikedvenc és 2 minden segítség elkel nektek az alapján amit mondtál. Plusz pedig fémkarom van és kaptam a szuperkatona szérumból-érvelt maga mellett.
-Akkorhát irány Norvégia és küldjük vissza az űrmocskot a dutyiba-szólt közbe Clint helyettem ami szerencse mert ha én állítom le őket akkor annak nem lett volna szép vége. -Boldog születésnapot-dobott felém kicsi ajándékdobozkát.
-Mért kell még jobban vonzanod a balszerencsét?-kérdeztem tőle.
-Nincs semmi rossz a szülinapodban-közölte Nat.
-Nem tudom a szökött asgardi fogoly elégé balszerencse szagú.
-Ez csak egy VÉLETLEN. Az a balszerencse ha egy zongora esik rád az égből-próbált meggyőzni Nat.
-Lányok egyezzünk meg abban hogy balszerencsés véletlen és irány Európa-zárta le a vitánkat Sam és kisétált elsőként a repülő felé.
-Hófehérke szülinapod alkalmából elhozhatod Morgót de Szundi és Szende marad. De elötte tegyél rá szájkosarat-engedte meg Tony hogy Bucky velünk jöjjön aki nem igazán örült az új becenevének.
YOU ARE READING
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》