XXII.

27 4 0
                                    

Amint Tonyék befejezték elvitt a sulihoz.
-Jól nézel ki hagyad-szóltam Angyalra mivel a kendőjét próbálta levenni. Első óra tesi és az az elmebeteg tanár még mindig nem kedvelt meg úgyhogy még jó hogy kihagytam a reggeli futást. Bementem végigsétáltam a folyosón és végre nem én voltam a hét pletykája. A legjobb ebben hogy elmentem a szekrényemig anélkül hogy bárki összesúgott volna a barátaival rólam. A szekrényemnél lepakoltam majd mentem tovább az öltözőbe.
-Kitvel mész a bálba?-támadott le Dia a kérdéssel ahogy mellém került a semmiből. Utálom ha ezt csinálja.
-Jelenleg még a ruhám színét sem döntöttem el-válaszoltam neki.
-Hogy jön a ruha a pasihoz?-kérdezete meg.
-Ha nem tudom milyen ruhám lesz nem tudok pasit válsztani mert mi van ha nem illik a ruhámhoz? Nem kereshetek csak úgy egy újat. A végén még megsértődne-néztem rá olyan "tudood" nézéssel.
-Mért sértődne me... Ja hogy a... Mivan?-reagálta Dia. Hát ezt nem tudom hova tenni. De biztos. Amúgy hazudtam, Vanda tegnap mutatott egy tök jó ruhát és valoszínüleg Bucky fog elkisérni ha kap kimenőt a háziőrizetből.
-Miről maradtam le?-csapódott mellénk Moni mikor lepakoltam a szokásos helyemre és elkezdtem öltözni.
-Csak Lexi véleményéről a pasikról-válaszolt Dia majd folytatták a bál kitárgyalását engem pedig hagytak. Na ez új. Inkább folytatom az öltözést mielőtt rájuk jönne a faggathatnék megint. Miközben kötöttem be a cipőmet kaptam egy üzit aminek az első két sora megjelent az zárt képernyőmön Dia pedig jó szokásához híven felolvasta hangosan.
-Alexa ma érted megyek ha végeztél. Sok mindent kell még...-szerencsére a telefon nem írt ki többet.
-Mielőtt elkezdenétek találgatni leszögezném hogy ezt az üzenetet a bátyám írta és ezzel lezárnám a témát-jelentettem ki. Amúgy az elmúlt héten rengeteg időt töltöttem Ashsal. Röviden az elmúlt 14 évből kettőt Richmondban töltött állami gondozásban miután a szüleink kimúltak utána pedig össze vissza passzolgatták az államokban végül az elmúlt 3 évben az FBInál van. Ahol mellesleg nem nagyon szívlelik a fejesek amiatt hogy a múltját elnyelte a rendszer és amiatt se hogy minden hegét pircingek és tetoválások fedik. Ezenkívül ma azért írt mivel szombaton megbeszéltük hogy ma találkozok nála a barátaival holnap pedig ő az enyémekkel a bulin amit Nat és Vanda szervez ami azt jelenti hogy részvétel nem szó szerint kötelező csak nagyon erősen ajánlott. Ami azt jelenti röviden hogy aki nem megy el az magára vonja a haragjukat amit eddig nem sokan éltek túl. Aki legutóbb megtette az Ultron volt azt pedig mind tudjuk vele mi történt.
-Föld Lexinek-rángatott ki a gondolataimból Moni.
-Bocsi elgondolkoztam-eszméltem fel ténylegesen a bambulásból.
-Nincs tanár-ismételte meg a hanglejtéséből ítélve sokadszorra-Öltözz vissza vagy bemehetsz a fiúk piszkos box meccsére de nem ajánlom-vázolta a lehetőségeimet. Esszem ez a legjobb dolog amit ma hallottam.
-Megőrültél?-kérdezte Britt mert az ajtó felé indultam.
-Mért?-kérdeztem vissza azonnal.
-Mert Moni csak szépített a piszkos box kifejezéssel. Összesen 3 szabály van, a ringből csak akkor távozhatsz ha kiütöttek,
ha bemész egyenlő a jelentkezéssel és az nyer aki utolsónak marad talpon. Röviden összefoglalva inkább ketrecharc csak azért nem így hívják mert azt az iskola nem támogatja viszont a boxolást igen-foglalta össze a dolgokat Britt.
-Hagyjátok menni had alázzák meg a fél suli előtt-kötölte a lányokkal Dia és intett hogy menjek-Csak még valami te tényleg abban akart kimenni?-célzott ezzel a szürke bő shortomra és a világoslila sporttrikómra. Mivel nem igazán izgatott a ruhám már indultam volna kifelé de megszólalt a telóm a padon Dia mellett akinek nagyon jó szokása üzeneteket olvasni és hívásokat felvenni mások telefonján. Ezuttal is felvette és kihangosította.
-Kérted hogy szóljak előre ha megtudom mikor fog támadni. Hát most-közölte ezt gyorsan Kira és már le is rakta a telefont.

A nap nagy része azzal telt hogy próbáltam kerülni mindent és mindenkit mert ma összesen háromszor lettem lecsillámozva mivel a tervem csak helyel közzel jött be. Amúgy baromi jól néztem ki az esti csillám még a hajamban van plusz amellé még jött arany,   sötétrózsaszín   és már világos kék  is. Mindjárt vége a történelemnek ahol pont a második világháborúról tanulunk. Eddig szegény tanár minimum 10 dolgot mondott pontatlanul és ha kijavítottam leszidott. Nem azért tudtam kijavítani mert jó vagyok töriből hanem azért mert egész végig Buckyval voltam FaceTime ban aki baromi jól szórakozott a pontatlanságokon.
-Házi feladat egy esszé Amerika kapitányról és elit csapatáról és ne a netről másolt legyen. Menjetek a könyvtárba ott gyűjtsetek információkat-közölte a tanár és becsukta a naplót én pedig elkezdtem nevetni azon amit Bucky írt-Mégis mi olyan vicces Ms Taylor?-kérdezte idegesen mivel már eléggé felhúztam a kijavítgatásokkal.
-Semmi-válaszoltam és már ki is mentett a csengő. Gyors összepakolás után kirohantam a parkolóba ahol Ash már várt rám.
-Sziasztok-köszönt nekem és Angyalnak majd átölelt és megsimogatta őt.
-Szia, légyszi húzzunk el gyorsan. Nem akarok címlapsztorit kapni volt elég a múlt héten-köszöntem majd kérlelőn néztem rá mire beszállt az autóba és ráadta a gyújtást. Munka útán jött értem abból kiindulva hogy a zakója és a nyakkendője a hátsó ülésre volt dobva az inge alja pedig félig kitűrve az ujjai pedig felgyűrve voltak.
-A mai terv az hogy bemutatom a barátaimat fél hat körül akkorra jönnek át addig pedig nálam kitaláljuk mi legyen. Jó így?-kérdezte miután vázolta a tervet.
-Nekem tökéletes. Mondjuk nézhetnénk egy filmet ha van popcornod és fagyid-dobtam fel a mozizást mint ötletet.
-Akkor ezt megbeszéltük-mondta miközben leparkolt-Gyere itt vagyunk-mondta majd kiszállt az autóból. Egy négy emeletes indrustrial stílusú háznál álltunk meg. Baromira jól nézett ki a sok átalakított regi gyárépület között. Ash a legfelsőn lakott ahol az egész szinten csak egy lakás volt-Előre bocsi a rendetlenség miatt -mondta miután kinyitotta a zárat de még nem nyomta le a kilincset. Ahogy kinyitotta az ajtót egy nagyon aranyos kicsi kutyus jött ki a résen-Alexa ő Fahéj az egyik kutyám-nyitotta ki jobban az ajtót hogy be tudjunk menni rajta.
-Az egyik?-kérdeztem miután becsukta utánam az ajtót.
-Igen még van három másik kutyám Anu, Ariel és Tapi. Meg Melody-emelt le a kabáttartó polc tetejéről egy fehér macskát-Kicsit néha úgy érzem magam mint egy őrült macskás néni fordított verziója.
-Ez talán annyira még nem vészes-mondtam nevetve-Egyébként honnan vannak egyien?-kérdeztem miközben beljebb sétáltunk a nappaliba.
-Tapira lehet hogy még emlékszel őt még a születésed előtt találtam hazafelé a suliból. Fahéjt akkor amikor Detroitban laktam úgy 6 éve, Arielt kölyök korában Miamiban a tengerparton 4 éve Melodyt pedig egy menhelyről hoztam el, el akarták altatni.  Anu pedig FBIos mint én ő jelenleg a társammal van az irodában.
-Visszavonom tényleg olyan vagy mint egy őrült macskás néni-közöltem és elkezdtünk mindketten nevetni.

-Visszavonom tényleg olyan vagy mint egy őrült macskás néni-közöltem és elkezdtünk mindketten nevetni

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
《Szellem》حيث تعيش القصص. اكتشف الآن