Bucky kiválasztott 4 könyvet nekem pedig
bejött az amit mutatott úgyhogy miután segítettem neki visszapakolni a többi könyvet elindultunk a kasszához. Majd megszólalt a telefonom.
-Hófehérke hol a francban vagytok már vagy 2 órája?-kezdte Tony azonnal ahogy felvettem a telefont.
-Könyvesboltban-válaszoltam a szokottnál kedvesebben mert az eladó pultjához értünk.
-Ja értem...-kezdte nyugodt szerűen-Mégis mi a frászt kerestek ti a könyvesboltban?
-Könyveket?-kérdeztem vissza értetlenül.
-Köszönjük hogy nálunk vásároltak jöjjenek máskor is-mondta az eladócsaj a szokásos szövegét mosolyogva és intett egyet. Bucky visszaintett és elköszönt helyettem is és a kezemnél fogva kivezetett a boltból.
-Örülök hogy jól szórakoztok de vissza kéne jönnötök mert a tévé és a különböző újságok a Peppert hivogatják hogy nyilatkozzunk a kapcsolatotokkal kapcsolatban aki pedig az én fülemet rágja miatta. Induljatok vissza. Most.
-Meg 2 óra és adok exkluzív interjút is valamelyik újságnak-alkudoztam.
-1 óra és az exkluzív sajtóközleménnyel-dobta be az ajánlatát.
-1 és fél és megeggyeztünk-mondtam a végső ajánlatomat.
-Fair ajánlat 1 és fél óra múlva fel vesz titeket valaki kocsival.
-Akkor találkozunk a bázison-mondta és raktam el a telefont. Egyébként a tornazsákom amiben a cuccaink vannak átkerült Bucky hátár miután belepakolta a könyveket. Káosz most is kettőnk között sétált Angyal pedig kivételesen érdeklődött a körülötte lévő idegenek iránt.
-Most te valassz hova menjünk-nézett rám Bucky.
-Akkor irány a játékbolt-jelentettem ki és elkezdtük keresni azt.Miután letelt az időnk végeztünk is.
Vettünk 5 könyvet egy Amerika kapitány mackót egy viszonylag nagy kb 80cm hosszú plüss cápát és egy kisebb 30cm-est meg egy plüss kacsacsőrűt. Az utolsót Káosz választotta. Utána meg barackos jegesteát ittunk.
-Elvoltatok-állapította meg Nat ahogy beszálltunk a kocsiba a kezemben a nagyobbik cápával.
-Mondjuk de most jönnek a szarságok. Kezdve az interjúkkal.
-Mért kell zakót húznom?-kérdezte Bucky a hátsó ülésen fekve. Konkrétan feküdt a feje alatt a kisebb cápával háton felhúzott térdekkel Káosz fejével és a plüsskapitánynal a mellkasán.
-Azt hittem hogy sokkal komolyabb vagy-közölte Nat Buckyval-Folyton ilyen gyerekes?-kérdezte most tőlem. Bólintottam-A HYDRA nagy és ilyesztő emberi fegyvere egy plüss macival a kezében-nevette le magát-Tőled rettegnek az emberek. Rémisztőnek kéne lenned.
-Bocs hogy kiábrándítalak de nem vagyok túl ilyesztő-közölte mosolyogva-Miért fotóztál le?-kérdezte miután megtettem.
-Mert aranyos vagy-válaszolt helyettem Nat.
YOU ARE READING
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》