XXIX.

27 4 0
                                    

[NAT SZEMSZÖGE]
 
Tony totálisan kiborulva hisztizte le magát a kanapéra. Gondolom a Lexivel való beszélgetése nem ment a legjobban. Steve is pont most jött fel az edzőteremből póló nélkül és leült az egxik fotelba nézni a tévét. Valami szar film ment benne valami random adóról. De mindenki figyelte mivel jobb volt mint azt hallgatni hogy hogy jutott el Peter és Kira a muffin sütéstől addig hogy az utóbbi a pulton ül a másikkal smárolva. Hirtelen mindenki figyelmét magáravonzva megszólalt Lexi telefonja a dohányzóasztalon ahol mindig hagyja. Kira ment be neki szólna a hívásról meg arról hogy mint kiderült itt a bátyja is. Meg valami barinője esszem. Kb 5 perc után jött vissza majd beengedte Lexi pasi verzióját.
-Hali Dia és Britt-köszönt az ajtóban álló
két lánynak-Bocsi Lexi megkért hogy mondjam el nektek hogy épp zuhanyzik-próbálta lerázni őket-És még eltartha egy darabig mivel nincs egyedül-tette hozzá mivel az eleje még nem volt elég. Ekkor jelent meg Bucky is melegítőfelsőben szintén póló nélkül.
-Ha még valaki kijön ide póló nélkül nem
lesz jó vége. Na és Bucky hogy van Lexi?-kérdezte nyájasan Tony.
-Gondolom nem túl jó mivel Vandaval
sminkeket tesztel -válaszolt és látszott rajta hogy tudja mire megy ki a játék és az is hogy leszarja-És ha megbocsátasz lemegyek az edzőterembe-közölte és kikerülte Tonyt.
-És az év legaggódóbb apafigurájának
járó díjat kapja... Dobpergééés... Tony Stark-hülyült Sam amitől mindenki legalább mosolygott.

《Szellem》Where stories live. Discover now