XXX.

25 4 0
                                    

[LEXI SZEMSZÖGE]

Végre minden megvolt a bálhoz. Ruha, partner, köröm, haj és smink. Kicsit rövidebb lett a hajam vagy inkább nagyon. Vanda meggyőzött hogy az egyenesen derékig érő hajam legyen csak a lapockámig érő. Ennek következményeként behullámosodott és már egyáltalán nincs benne fehér festés. Épp az edzőterem felé tartok ha nem is ütögethetem a zsákot legalább csinálok pár felülést vagy valami.
-Téged is?-kérdezte Bucky ahogy
meglátott a hajába túrva utalva ezzel az enyémre.
-Jövök neked egy normális futással azt
hiszem-mondtam mellé sétálva.

Egy gyors átöltözés után elindultunk.
Egyébként Bucky felhúzott egy sötétkék kapucnis pulcsit és egy teljesen egyszerű zsebes fekete melegítőt a szokásos kesztyűivel és egy Amerika kapitányos Nike cipővel. A cipőt Stevetől kapta. Aranyos hogy hordja. A saját szettem pedig egy fekete futónadrág egy fekete kapucnis pulcsival ami hátán az van focimez szerüen hogy Devil 66 piros betűkkel a kapucnin pedig van két szintén piros ördögszarv. A kezemről le lett véve a merevítő és most valami baromi szoros kötés van rajta hogy tartsa. A hajamat megint Bucky kötötte fel ugyan úgy mint délelőtt. A két kutya is jött velünk futni. Káosz még élvezi is az új kendőjét világos zöld és tele van színes karácsonyfa dísz mintával nagyon karácsonyi. De neki tetszik. Hát Angyal nem ennyire lelkes a pulcsijával kapcsolatban. De legalább nem fázik. Amgy a pulcsija passzol az enyémhez szintén fekete csak az övén szárnyminta van. Megérkeztünk a parkbaahova indultunk.
-Jó érzés nyugis helyen lenni ennyi sajtó
hülyeség után-feküdtem le a fűbe a kutyák mellé.
-Hát az egyiket te robbantottad ki azzal
hogy fel akartad cseszin Tonyt-feküdt mellénk Bucky is a fűbe-Engem használva-tette hozzá.
-Ezt úgy mondod mintha annyira bánnád-
vágtam vissza.
-Ugye tudod hogy 99 éves vagyok?
-Hát Natashatól tanultam-rámtottam
vállat-Van egy ötletem-néztem rá és felkeltem a fűből.
-Mi a terv?-támaszkodott fel a
könyökével még mindig a földön.
-A plázába. Ha már kaptam egy szabad
évet normális tininek lenni akkor ki is használom. Úgyhogy elmegyek a plázába a TELJESEN ÁTLAGOS pasimmal és NORMÁLIS dolgokat fogunk csinálni-mondtam el az átlagost és a normálist kihangsúlyozva.
-És mit szoktak csinálni az ÁTLAGOS
emberekek ilyenkor?-kérdezte szintén kihangsúlyozva az átlagos szót.
-Nem tudom de légyszi vigyél-néztem rá
bociszemekkel mikor felállt.
-Olyan vagy mint egy kisgyerek-nézett
rám ártatlan kisfiús mosollyal majd berogyasztotta a térdét egy kicsit hogy fel tudjak ugrani a hátára.
-Tudom. Menjünk-ugrottam fel a hátára
majd megpusziltam az arcát.
-Elvileg 2 tömbnyire van egy pláza-keresett rá a telefonján Bucky. Egész jól felzárkózott a XXI. század technológiájával.

-Na és most?-kérdezte Bucky a plázához
érve miután lerakott.
-Elöször is rakd ezt a kutyádra-adtam a
kezébe Káosz pórázát és felraktam Angyalra az övét-Aztán pedig ez-fogtam meg a kezét.
-Eddig tetszik a terv melyik bolttal
kezdjük?-kérdezte ahogy beléptünk az ajtón. Káosz nem volt annyira elragadtatva a tömegtől úgyhogy Bucky és közém sétált. Angyal nyugisan tűrte a tömeget mellettem sétálva bár ez nem meglepő akár egy háborús zónába is követne. Lassan sétáltunk hogy lássuk milyen boltok vannak-Lexi-állt meg hirtelen és lenézett rám csillogó szemekkel-Légyszi kezdjük ott- mutatott egy könyvesboltra.
-Menjünk-indultam el a bolt felé és
kivettem Káosz pórázát a kezéből. Ahogy beléptünk a boltba Bucky azonnal elkezdte nézegetni a könyveket-Oké kutyák 3an maradtunk mit szeretnétek megnézni?-néztem rájuk.
-Szia megsimogathatom őket?-jött oda
hozzánk az eladó csaj.
-Őt nyugodtan-mutattam Angyalra-Őt is
ha megengedi-mutattam Káoszra aki közben a lábam mögé ment-Ő a barátomé.
-Aranyosak-simogatta meg Angyalt és
visszasétált a pultjába úgyhogy gondoltam elindulok arra amerre Bucky eltűnt.
-Szia-integettem neki mikor megtaláltam. A földön ült legalább 40 könyv között és ránézésre csak Fantasy volt-Szia-léptem mellé már amennyire tudtam a könyvektől-Föld Buckynak-lóbáltam meg az arca előtt a kezem.
-Szia-köszönt rám nézve. Ott és akkor a könyvek kötött úgy nézett ki mint egy gyerek az édességboltban. Steveval ellentétben őt nem aggasztják a lehetséges katasztrófák. Még régebben olvastam az aktáját mindig felelősségteljesnek kellett lenni, vigyázni a testvéreire és Stevere. Teljesen felszabadult és fordult a világ most inkább Steve aggódik érte-Ezt nézd meg-adott a kezembe valami fantasy könyvet a kupacból maga mellől ami egész jónak nézett ki úgyhogy beleolvastam.

《Szellem》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora