Reggel szokás szerint korán keltem bár visszagondolva inkább azért mert Tony mindenképp le akarata nyomni Stevet ivásban. Nem kell mondanom hogy mennyi esélye volt ellene. A részeg Tonyt leszámítva jól indult a reggel edzettem futottam letusoltam és rendbehoztam magam. Ma is egy hasonló szerelés mellett voksoltam mint tegnap fehér farmerkabát azonos színű nadrággal fekete convers és egy szürke póló angyalszárnyakkal a hátán. Én személy szerint viccesnek találom az iróniát. A hajamat a tegnapi fonatban hagytam és feltettem egy kis korrektort meg szájfényt. Igen senki sem inmunis a karikás szemre főleg ha egy részeg poéngyár közelében próbál aludni. Még végső simításnak feltettem a tegnap este kapott nyakláncom ami egy A betűt ábrázol mert A mint Avanger és A mint Alexandra. Még indulás előtt kipakoltam a táskámból minden fegyvert.
-Jó reggelt?-köszöntem vagyis inkább kérdeztem mert senkit sem láttam a konyhában-Péntek hol van mindenki?-kérdeztem meg.
-A legtöbben Rogers kapitány régi barátját fékezik meg Bukarestben. Mr Stark részeg Mr Parkar pedig önt várja Miss Romanoff társaságában a garászban-fejezte be a Pentek. Ezek szerint Tony részegen fetreng nekem pedig van fuvarom.
-Hé kislány van kedved a matekórához?-kérdeztem Angyalt-Mindegy is ma jössz velem suliba-jelentettem ki lefelé menet a liftben.
-Szia Lexi megtisztel hogy lefáradtál-hajolt meg elötem Nat hogy célzását nyomatékosítsa.
-Szivesen de lenne egy kérdésem hogyhogy minket fuvarozol ahelyett hogy lekapcsolnád aki kilyukasztott?
-Pont ezért meg azért mert sorsot húztunk hogy ki marad vigyázni a részegre
-mondta utalva az emeletek egyikén dülöngélő milliárdosra
-Így már minden világos mehetünk?-szólt közbe Peter.
-Felőlem-mondta és beszálltam előre ezt követte Nat Peter es Angyal is.
-Nem Lexi a kutya marad-nézett szigorúan amire én pedig kérlelőn néztem rá-Ez nem fer tegnap is egész hazafelé úton bánatos kiskutya szemekkel bámult rám-maradt még mindig szigorú a tekintete de látszott az enyhülés-Legyen nyertetek jöhet-adta be végül a derekát.
-Hogy lehet hogy mindig te nyersz pedig meg sem szólalsz?-kérdezte meg nem sokkal indulás után.
-Ha elmondanám meg kellene öljelek-mondtam mosolyogva.
-Nem vagy vicces-nevette el magát ő is.Odaérve Nat leparkolt és kiszállt Peter és Angyal.
-Sziasztok én inkább megyek késésben vagyok-köszönt el a srác majd elrohant.
-Szia Nat köszi a fuvart-indultan én is a suli felé Angyallal ag oldalamon.
-Szia neked is de a kutya nem velem jön?-kérdezte.
-Nem. Amúgy tudtad hogy Tony egészen jól tud aláírni részegen is?-tettem fel egy költői kédést.
-Mégis mit irattál vele alá?-akadt ki egy picit.
-Csak azt hogy Angyal segítőkutya és nekem szükségem van rá-rántottam vállata.
-Te hamár itt tartunk Stark válalta hogy a gyámod lesz-mondta és mikor hülyén néztem rá folytatta-Mivel eddig papíron nem léteztél így kell neked egy múltat keszíteni is kellett neked egy gyám is-magyarázta meg.
-Sok szerencsét a csőszködéssel-köszöntem el.
-Meglesz-mondta és elhajtott.
-Oké kislány felkészültél?-kédeztem-Mostmár nincs visszaút-mondtam és beléptünk az ajtón.
-Te nézd azt a csaj Tony Stark fogadott lánya-súgta oda egy srác a haverjának rám mutogatva. Ezek szerint nem csak hülyének de süketnek is hisznek. A folyosón céltudatosan sétáltam végig míg meg nem találtam akit keresek.
-Peter segíts!-támadtam le a kérdéssel nem törődve hogy a haverja engem bámul.
-Szia Lexi-köszönt tök kedvesen.
-Te ez a csaj Stark lánya honnan ismer?-kérdezte a fura haverja.
-Ned ő Lexi a gyakornokoskodás közben ismertem meg-mutatott be a srácnak.
-Szia-intettem kicsit furán érezve magam.
-Szia-köszönt elégé fura mosollyal-Aranyos kutya-nézett Angyalra.
-Angyal köszönj-mondtam erre pitizett és elkezdett integetni.
-Aranyos trükk-jegyezte meg.
-Lexi segítsek valamiben?-kérdezte Peter.
-Csak rossz előérzetem van-mondtam ki és már csörgött is a telefononom.
-Hali apuci-vettem fel Tony hívását.
-Nem most poénkodj másnapos vagyok a többieknek pedig minden segítség kell-mondta olyan hangon hogy hallottam a fejfájását.
-És én mit tehetek?-kérdeztem rá.
-Azt hogy megkeresed Petert és most rögtön kimentek a parkolóba. Happy ott vár a kocsiban rátok-mondta és lerakta.
-Mért nem tévedhet a megérzésem csak egyszer-motyogtam magam elé-Peter kell a gyakornoki segítség Apának.
-Tudja hogy ki vagyok-mondta Peter.
-Várj ő honnan tudja-kérdezte a srác.
-Nem fontos Peter kell a segítségünk Bukarestben-mondtam nyugodtan.
-Mért mi van ott?-kérdezte megint a fura srác.
-Egy majdnem száz éves agymosott fickó-válaszoltam tök természetesen.
-És ehez mi mért kellünk? Ez majdnem száz éves fickó nem valami veszélyes-kérdezte ezúttal Peter.
-Ez viszont az mennünk kell-mondtam és elindultam kifelé.
BINABASA MO ANG
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》