Fárasztó egy nap volt pedig nagyon korán véget ért a bázison a tárgylóban töltöttem a délutánt mivel azt a házit kaptuk hogy írjunk fogalmazást a kedvenc bosszúállónkról. Tony kb egy órája mindenkit leküldött mellém a tárgylóba mert valamit intézett a hálószobákban.
-Mindenki vegye fel ami az ágyán van és 20 perc múlva a nappaliban-mondta mikor visszajött-Hófehérke remélem tetszik majd a szobád-mondta nekem majd újra kiviharzott. A szobám egyszerűen megtalátlam mivel drága Stark nagyon unatkozott és hideg meleg feliratú post itekkel ragasztotta tele az egesz lakórészt. A szoba összességében szép volt de gondolom Tony jóvoltából kaptam lakótársakat 7 kertitörpét. De ami jobban meglepett az az volt amit az ágyon találtam. Egy egyszerű fehér pántos ruha volt aminek a háta teljesen ki volt vágva. Mivel nem tudtam komolyan gondolja e hogy azt vegyem fel ezért átmentem Vandához.
-Szia. Te is?-kérdezte azonnal ahogy meglátott. Az ő ágyán is egy hasnló ruha volt mint az enyém.
-Igen szerinted ez egy poén?-kérdeztem.
-Szerintem komoly. A Sam az elöbb ordított Tonyval-válaszolta a lány.
-Akkor én szerintem megyek öltözni-mondtam és kiléptem az ajtón.Miután megcsináltam a hajam átöltöztem és kész sminkben ültem a szobában hirtelen ötlettől vezérelve megszólaltam.
-Péntek mit csinálnak a többiek-kérdeztem a mesterséges inteligenciát.
-Mindenki a szobájában készülődik-érkezett azonnal a válasz.
-Hozd a késem-adtam ki a parancsot Angyalnak.
-Zavarok-jött be az ajtón Steve félig betűrt ingben és öltönynadrágban.
-Nem, segíthetek valamiben?-kérdeztem.
-Köszi de nem Tony kért hogy szóljak hogy az előszobában vár-mondta és indult volna kifelé de megtorpant-Mért van a kutya szájában egy tengerészkés?-kérdezett rá.
-Szereti lenyúlni a késeimet-mondtam egy vállrándítás kiséretében-Angyal kérem-mondtam és letette a földre.
-Tudod mit csináljunk úgy mintha nem kerdeztem volna jó?-kérdezte már az ajtóban.
-Jó-feleltem mire távozott. Még gyorsan összepakoltam kivettem egy fekete bőrdzsekit a gardrobból és felhúztam a fekete convers cipőm-Hé kislány ezt hozd kérlek-adtam Angyalnak egy pár fekete magassarkút ezután kezemben a telefonommal kiléptünk a szobából. A nappaliban már voltak egy páran.
-Tony mi lesz ez az egész?-kérdeztem meg azt ami a legjobban érekelt.
-Titok-vágta rá kapásból-Mért van a kutyánál egy pár cipő? Tudod mit nem akarom tudni-helyesbített.
-Akkor legalább azt mond meg jó e ez a cipő vagy sem-faggattam tovább hátha elárul valamit.
-Nem értek a női divathoz kérdezd a lányokat-mondta kapásból. Ezek szerint marad a cipő.
-Angyal vidd a helyére-adtam ki a parancsot. Miután Angyal visszaért beszélgetesbe kezdtünk amíg mindenki el nem készült. Akkor pedig elindultunk kitudja hová.
YOU ARE READING
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》