XVI.

31 4 0
                                    

Arra mentünk be a nappaliba hogy Kira és Peter a tévén játszanak. Ez alapból teljesen normális is lenne ha Peter nem a plafonon ült volna törökülésben. De ez mind semmi ahoz képest hogy Vanda főzni tanította Víziót a konyhában. Csak azt nem értem hogy ez mért nem lep meg engem.
-Nézünk valami filmet?-néztem Buckyra.
-Benne vagyok-válaszolt úgyhogy bementem a szobámba a laptopomért és visszamentem a nappaliba.
-Mit nézünk?-kérdezte Bucky mikor elindítottam a filmet.
-Karib-tenger kalózai-válaszotam neki majd letettem a laptopot a kávézóasztalra. Teljes volt a nyugalom a házban mindenki elvolt. Amúgy Bucky törörökülésben ült a kanapén én az oldalamon feküdtem a lábán a fejemmel Káosz elöttem Angyal pedig rajtam feküdt. Ez az egész délután tök idilli volt míg Happy vissza nem ért.
-Peter-kiabáltam neki amint meghallottam a lányokat a lépcsőházból és én is felültem. Lesestt neki mért szóltam úgyhogy leült Kira mellé a kanapéra ahogy a normális emberek szokták és folytatta a játékot. Mi is folytattuk a filmet mostmár úgy hogy Angyal Bucky és köztem ült Káosz pedig az ölemben feküdt. Egyre hangosabb lett a zaj a lepcsőházból ami azt jelentette hogy közelednek.
-Te itt laksz?-kérdezte Monica hangosan az ajtó kicsapódásanak kíséretében amitők Káosz frászt kapott.
-Nyugalom nincs semmi baj-próbáltam nyugtatni a kutyát az ölemben-Bucky ne engedd utánam-mutatam Káoszra mikor felálltam mivel folyamatosan vicsorgott.
-Sziasztok, üdv a bázison-köszöntöttem őket kamu mosollyal. Mert nekik muszáj volt elrontaniuk a tökeletes és idilidélutánunkat-Petert ismeritek a lány mellellette Kira. A konyhában Vanda és Vízió őket gondolom ismeritek-mutattam a konyha felé-Bucky és Káosz-néztem hátra.
-Parker mit keres itt?-kerdezte Bella én pedig az említettre néztem hogy mentsen ki. Szerencére vette a lapot.
-Mr Strak kérte hogy legyek itt-folytatta a játékot.
-Pár dolog mielőtt bármit is csinálnánk. Amelyik bosszúálló nincs itt az nem is lesz, Peter végig itt lesz akit zavar a jelenléte az elmehet ja és a vacsorára valoszínüleg spagetti lesz-mondtam el az alap dolgokat
-Menj a pokolba Lexi-kiabált ki Vanda a konyhából.
-Drágám onnan jöttem-kiabáltam neki vissza majd fémes hideget éreztem a kezemen és Bucky odébb húzott.
-Káosz tiszta ideg ne most szócsatázz Vandával kérlek, nem segít-mondta szinte suttogva és megölelt-Nyugodj meg egy kicsit, rendben?-suttogta és elengedett.
-Gyertek-intettem a lányoknak hogy kövessenek. Elindultam a szobam felé és Angyal is utánam futott.
-Itt mi van?-kérdezett rá Monica egy random ajtóra ami mellett elsétáltunk.
-Egy üres és zárt szoba-hallgattam el azt a bizonyos részletet hogy a Fekete Özvegy üres és zárt szobája.
-És ez?-kérdezett rá Tony laborjára.
-Egy kupis labor.
-Itt?-kérdezte egy újabb ajtó mellett elhaladva.
-Peter szobája-válaszoltam neki mivel tudtam hogy az tuti nem fogja érdekelni-Itt vagyunk-nyitottam ki a saját szobaajtómat.
-Ez minimum ketszer akkora mint az en szobám-esett le Oliv álla. Nekem pedig most tűnt fel hogy elöl hagytam a ruhákat és hogy Angyal ágyában van egy csomó késem. Azért ott mivel ott tartja a játékait.
-Hogy bírsz ennyi ablak mellett aludni?-kérdezte Bella.
-Könnyen-sokkal könnyebben mit folyamatos viták között tettem hozzá magamban.

Sötétedésig filmet néztünk a szobámban lévő tévén. Vacsora után pedig Diának az az ötlete támadt hogy felelsz vagy merszezzünk. Engem teljesen leszavaztak úgyhogy fiúk elrakták a kávézóasztalt és elfoglaltuk a helyét a nappali padlóján.
-Mielőtt elkezdjük a szabály egyszerű vagy felelsz vagy mersz nincs kitérés ha pedig nem akarod megtenni le kell venned valamilyen ruhát-ismertette a szabályokat az egész értelmi szerzője.
-Az nem ért hogy leveszed a fel zoknid majd a másikat-szögezte le Bella.
-Most hogy ez megvolt ki kezd?-kérdezte Dia-Akkor én kezdek. Lexi felelsz vagy mersz?-kérdezett engem.
-Merek-feleltem magabiztosan.
-Akkor valami könnyűt... mondjuk hátraszaltó-levettem a szemüvegem és a kanapléra raktam majd megcsináltam a szaltót. Visszahúztam a szemüvegem és visszaültem.
-Britt felelsz vagy mersz?-kérdezte a velem szemben ülő lányt.
-Felelek.
-Kivel volt az első csókod és mikor?
-Conorral a tavalyi teli bálon-válaszot teljesen nyugodtam.
-Vanda felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Mutatsd be a képességed!-kapta meg a feladatot majd szó nélkül levette a zoknijait.
-Moni felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Mi a legdurvább titkod?
-Sírba viszem-válaszolta és levette a pulcsiját-Bucky felesz vagy mersz?
-Merek.
-Csókolj meg valakit ebben a szobában!-a feladat elhangzása után felállt és kicsit körözött mintha gondolkodna aztán leguggolt elém majd megcsókolt és nekem most tűnt fel hogy nincs rajta a fémkar.
-Bella felelsz vagy mersz?-kerdezte miközben visszaült a helyére.
-Merek.
-Utolsó kép a telefonodon!
-Ez-mutatott körbe egy képet egy kutyás képet-Oliv felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Mutasd meg a legcikibb képed!
-Inkább nem-dobta a zokniját a kupacra-Peter felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Volt már barátnőd?
-Van is-valaszolt én pedig majdnem elröhögtem magam azon hogy mennyire meglepte a többi lányt.
-Tudom a szabályok szerint aki belekerdez vetkőzik de válalom. Hogy hívják?-kerdezte Moni és levette a pólóját. Peter nem válaszolt csak lesmárolta Kirát amitől ha lehetseges még inkább meglepődtek.
-Folytatjuk vagy még nézitek őket pár percig csodálkozva?-kérdezte meg mert annyira lefagytak hogy szinte megallt az idő a szobában.
-Elis felelsz vagy mersz?-folytatta Peter ott ahol tratottunk.
-Merek.
-Akkor szerezd meg azt a  kacsát-mutatott a sípolós játékra amiér Angyal és Káosz épp harcolt.
-Köszi de ezt kihagynám-dobta be a pulcsiját-Kira felelsz vagy mersz?
-Felelek de csak most az egyszer.
-Mióta vagytok együtt?
-Majdnem 2 éve. Akkor Dia felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Hívd fel a legelső exed és mikor felveszi tedd le azzal hogy bocsi téves szám!
-Az egy pszihopata-közölte és levette a zokniját-Lexi felelaz vagy mersz?
-Felelek.
-Ki a két új Bosszúálló?
-Titok-feleltem és levettem a zoknim-Britt felelsz vagy mersz?
-Felekek.
-Melyik daltol ráz ki a hideg?
-Eiffel-65 Blue az baromi para. Vanda felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Van plüss az ágyadban?
-Nincs. Monica felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Smárolj egy párnával!-kapta meg a feladatot amit teljesített is bár inkább nem részletezném.
-Bucky felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Ismeteld meg a merésem!
-Kihagynám-mondta és levette a kabátját-Bella felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Legyél macska 1 körig!
-Miáu Oliv felelsz vagy mersz?-kérdezte miközben úgy csinalt mintha cicamosdana.
-Felelek.
-Kit tennel a szolgáddá és mit csináltatnál vele?
-Mondjuk Elis lenne és megíratnám vele a házim. Mindenki leveszi a zoknit-mondta és levette a pulcsiját. Mégis ki a franc találta ki ezt a játékot és hogy jutott eszebe az az örültség saját kérdezőkörödön belül egy ruháért közölheted hogy mindenki vegyen le valamit.
Akkor most én kerdezek Elis felelsz vagy mersz?-kerdezte Peter.
-Merek.
-Ordítsd az első szót ami az eszedbe jut most!
-Ezt most kihagynám-közölte és levette a nadrágját-Kira felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Robottáncolj!
-Azt bizos nem-mondta és levette a pólóját. Mostmár eléggé durvan fogynak a ruhák de a fiúk valahogy eddig nagyon megúszták-Durvítsunk a játekon naci le mindenki!-közölte és mindenki teljesitette mert a szabály qz szabály.
-Lexi felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Mutass meg minden képet a telefonodról!
-Tessék-adtam oda Diának a telefonom. Tüzetesen átkutatta de nem talált semmit mondjuk akkor se talált volna semmit ha lett volna rajta-Britt?
-Felelek.
-Ki nez ki a legjobban a szobában?-nem válaszolt csak levette a pólóját pedig engem érdekelt.
-Vanda felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Mi a legnagyobb titkod?
-Majd ha befagy a pokol-válaszolta és levette a pólóját-Moni felesz vagy mersz?
-Felelek.
-Milyen sportot választanál ha profi sportoló lennél?
-Tánc. Bucky felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Vedd le a pólód!
-Nekem jó így-válaszolta és levette a pulcsiját-Bella felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Mitől félsz a legjobban?
-Hogy a végén megszivassatok vele? Még mit nem-közölte és levette a pólóját-Oliv?
-Merek.
-Menj ki és ölelj meg egy fát!
-Majd máskor-mondta miután kinézett és levette a pólóját-Peter felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Énekeld el a kedvenc dalod!
-Majd ha fagy-mondta és levette a pólóját. Mikor azt hittem hogy már semmi nem lepi meg őket szó szerint hallottam ahogy koppant az osztálytársaim álla a padlón.
-Más is észrevette azt?-utalt Elis arra a tényre hogy már egy ideje Bucky bal vállán van a fejem.
-Én is látom-közölte Bella.
-Megés mit?-kérdezte tökéletesen egyszerre Moni és Dia.
-Azt hogy vagy Lexi seggét tapizza vagy el akarja relyteni a kezét. De abból kiindulva hogy tegnap...-kezdte Bella
-Rávette Ethant arra hogy égesse le magát az ebédlőben csak azért mert lecukizta az elsőt ki lehet zárni-fejezte be Elis. Ezek tuti gondolatolvasók-Akkor ezzel le is zárom a játekot. Póló le-közölte és levette a sajátját Dia követte. Buckyra néztem majd Vandára és Peterékre mind bolintottak visszanéztem Buckyra és én is bolintottam és levettem a felsőm.
-Álj-szoltam rá miközben elkezdte levenni a pólóját mert Káosz hirtelen felkapta a fejét és vicsorogni kezdett.
-Káosz elég-szolt a kutyájára aki visszatette a fejét a földre és befejezte a vicsorgást.
-Vedd le a szabály az szabály-közölte Dia. Bucky megint rám nézett én pedig megint bólintottam. A lányoknak most megint leesett az álluk bár most nem tudom hogy ezt a reakciót Bucky kockás hasa vagy a karja hiánya váltotta ki. Mondjuk szerintem mindkettő megérte ezt a reakciót.
-Mi a franc-reagált először Britt-Titeket mért nem lep meg?-nézett Peterre Kirára Vandára és rám.
-Láttam már póló nélkül-felelte Kira.
-Én is-közöltem.
-Mi lett a karoddal?-kérdezte Oliv miután feldolgozta a dolgokat.
-A dühös nácik nagyon motiváltak-valaszolta Bucky-Vicc volt-tette hozzá mert elég értetlen fejet vágtak-Megsérültem egy balesetben és amputálni kellett a karom ennyi-mondta el a sztorit tömören sok fontos részletet kihagyva és felvette a pulcsiját-Nem ejthetnénk a kérdezz feleleket?
-De, ki hol akar aludni?-dobott fel egy új témát Dia.
-Döntsétek el-tettem fel a kezem amolyan én nem szólok bele módon-De az ágyam nem adom-szögeztem le.

《Szellem》Where stories live. Discover now