Becsengetés után azonnal megjelent a tanár az öltöző ajtó előtt hogy menjünk sorakozni mintha már ott várakozott volna előre percek óta.
-Maga ott igen új lány maga mire vár tapsra?-kérdezte a tanár megemelt hangerővel de még éppen nem kiabálva. Amúgy a tanár egy kb velem egymagyas minimum 120 kilós pasi volt már bőven az 60es éveiben.
-Mindenki 5 kör futás az új lánynak 15! Gyerünk futás!-mondta ezt már kiabálva úgy látszik ez a tanár nagyon nem bír engem és nem ismeri a normális emberi hangerőt-A kutya be nem teszi a mocskos mancsát az én termembe! Hord el magad bolhazsák-ordított Angyalra aki megint elkezdett alig halltatóan morogni.
-Angyal feküdj-adtam ki neki a parancsot mikor elfutottam mellette és folytattam tovább a futást.
-Ez már az utolsó?-kérdezte Bella zihálva Dianat mikor elfutottam mellettük
nem értem mért panaszkodik neki csak 5öt kell futnia. Mikor végeztem a köreimmel a tanár csak nézett mivel az osztály egy része még mindig nem végzett mondjuk ők csak setáltak.
-Következő feladat hoz rendeződjegek párba-adta a feladatot és élvezettel hallgatta ahogy a többiek szenvednek a felkeléssel.
-Ethen vagyok-mutatkozott be nekem egy nálam sokkal magasabb szőke srác ausztrál akcentussal.
-Én Lexi vagyok-mutatkoztam be én is neki.
-Tudom leszel velem párba?-kérdezte.
-Amúgy sincs sok választásom-válaszoltam neki.
-Látam mindenki talált magának párt akkor kezdhetjük is. Első feladat falmászás-csapta össze a kezét egy eléggé győztes vigyort villantva rám. Van egy olyan érzésem hogy az a vigyor annak volt köszönhető hogy azt hitte Ethan majd legyőz.
-Cuki vagy de nem eléggé hogy hagyjalak nyerni-suttogta a fülembe Ethan.
-Fogadunk?-kérdeztem mert elégge zavart a feltételezése hogy nyerni fog.
-Mindenképp, ha én nyerek eljössz velem egy randira és a téli bálba-mondta magabiztos mosollyal. De jó érzes lesz letörölni a képéről.
-Állom de ha én nyerek akkor az ebédlőben ebédszünetben minden ottlévő előtt be kell ismerned hogy legyőzött egy lány és soha többet nem nevezel cukinak-szabtam meg az én feltételeimet és ő bólintott. Mindenki felvette a beülőjét és felkészült. A mi duonkból Ethan mászott először én biztosítottam és mértem az időt.
-Akkor találkozunk iskola után a kávézóban-állt meg mellettem hogy szerepet cseréljünk akkora magabiztossággal hogy sokan megirigyelnék.
-Ne csalj az időmmel-mondtam és elindultam fel a falon. Amint felértem megálltam egy pillanatra hogy lenézzek mert amit láttam az mindent megért az ahogy eltűnt a magabiztossága ez lehet hogy gonosz de jó volt nézni.
-Ez lehetetlen-motyogta miközben a stoppert szugerálta mindha az megváltozott volna ettől.
-Akkor találkozunk ebédnél-nyomtam a kezébe a beülőm és leültem a padra ahol a nyerteseknek kellett várakoznia. Miután mindenki végzett a tanár képen még ott volt a gonosz vigyor amiből arra következtetek hogy valami jó durvát tervez ellenem.
-A névsorban mellettük lévővel lesznek egy pár-jelentette be a csapatfelosztásokat. Mivel lövésem sincs hogy van a névsor úgyhogy inkább maradtam ott ahol vagyok.
-Velem leszel amúgy Oliv vagyok-jött oda hozzám egy olyan lány akit ma még nem is nagyon láttam mert nem volt se órán sem az öltözőben.
-Hali hol voltál reggel?-kérdeztem meg.
-Késtem de már mindent tudok-válaszolta sejtelmesen.
-Akkor a feladat egy verseny és a csavar az hogy a talp nem érintheti a földet-jelentette be a következő fordulót boldog arccal. Ez a tanár esküszöm szadista hajlamú.A versenyek elhúzódtak úgyhogy ma nem fejeztük be azokat de a lényeg hogy holnap folytatás és hogy nyerő szériám van. Az öltözőben a lányok tovább folytatták a kitálálós játékot ami kicsit átment barkopába.
-Mi az a téli bál és mikor lesz?-dobtam fel egy új témát mivel ráuntam a tippelgetősdire.
-A téli bál a második legjobb dolog az évben-kezdett bele Bella.
-Azért csak a második mert a legjobb az évzáró parti-vágott közbe Lis. Ha ezek mindig így beszélnek hogy elkezdi az egyik és közbe vág a másik akkor asszem nem leszenek a legjobb barinőim.
-Átveszem-szólalt meg Diana-mert ha az ikrek akarják elmondani nem érnek a végére a bálig pedig az csak 2 hét múlva lesz-közölte tényként.
-Tehát mindig így beszélnek-jegyeztem meg felhangosan.
-A bál lényege az hogy mindenki kiöltözik és szerez egy párt akivel táncol és egy sulis legenda úgy tartja hogy akit megcsókol a partnere a közös tánc végén azok együtt mennek a következő bálra is. De ez honnan jött?-kerdezte olyan tudom hogy ez nem csak úgy kérdezted nézéssel.
-Fogadtam Ethannal-válaszoltam-Amúgy ebédszünetig terjesszétek el hogy Ethan nagy bejelentést fog tenni az ebédlőben-tettem hozzá mielőtt kisétáltam az öltözőből. A folyosóról még hallottam hogy miket kombinálnak. A következő órám rajz. Régen imádtam rajzolni debmár majdnem 7 éve nem rajzoltam. Szupi óra lesz.
-Szia Nat van egy fura ötletem benne vagy?-kérdeztem meg mikor felvette a telefont.
-Igen mi a terv?-kérdezte meg.
-Tudod hol tartja a S.H.I.E.L.D. a HYDRAs cuccokat?-kérdeztem meg tőle.
-Igen de...-kezdte volnad a Nat.
-Köszi gyere értem suli utan hozd Vandát is szia-köszöntem el és raktam le a telefont. Kábé 2 percel azután hogy leraktam Tony küldött egy telefonszámot azzal a szöveggel hogy "Itt az új öribarid száma" amivel hirtelen nem tudtam mire céloz pedig álltalában tudom kire gondol. Ezután nem sokkal jött egy üzenetem a Tony által küldött számról és leesett hogy kire gondolt. Az állt az üzenetben hogy haragszok e még rá. Visszaírtam Buckynak hogy nem de ha még egyszer ilyet csinál akkor tényleg az lesz az élete utolsó rossz döntése. Még üzengettünk egy kicsit és bejött a rajztanár.
YOU ARE READING
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》