XIII.

31 4 0
                                    

Nagyon fura volt ébresztőre kelni elszoktam tőle mivel itt a bázison sosem volt olyan hogy csendes reggel. Mert ugye ha 4-5 ember halkan beszélget már az is hangos. Kikászálódtam az ágyból és kimentem a nappaliba. Én keltem elösször ezért gyorsan még a többiek előtt megmikróztam a maradék pizzát reggelire magamnak és bevittem a szobámba. Összeszedtem a cuccaimat a sulihoz de ruhát nem bírtam választani. Két szett között vaciláltam.
-Péntek ki van rajtam kívül ébren?-kérdeztem a mestrséges inteligenciát.
-Mr Barns az imént kelt fel-válaszolt. Bucky ébren van úgyhogy átmentem hozzá.
Nem kellett messze mennem mivel a szobája az enyémmel szemben volt a folyosó másik oldalán.
-Jó reggelt nektek-köszönt Bucky mikor beléptem hozzá Angyallal a nyomomban.
-Nektek is-köszöntem én is-Szia Káosz-simogattam meg aztán leültem Bucky ágyára.
-Amúgy mért vagy már ébren?-kérdezte a saját szekrényében kutakodva.
-Én akartam megenni a pizzát-feleltem neki ekkor kivett pár cuccot a szekrényből
és mellém dobálta azokat.
-Lezuhanyzok ha gondolod maradhatsz-mondta és bement a fürdőjébe. Amint becsukta az ajtót a két kutya felugrott az ágyra mellém. Esküszöm tök cukik is lettek volta ha nem nyomnak le és fekszenek rám a fejüket.
-Cukik vagytok-simogattam őket-Óriási vagy tudsz róla?-kérdeztem Káoszt. Aki megnyalta az arcom aztán pedig Angyalt.
-Elkaptak?-jött vissza a szobába Bucky.
-Asszem.
-Káosz gyere-szólt a kutyájára aki azonnal szót fogadott neki. Tényleg jó kijönnek.
-Segítesz?-kérdeztem tőle.
-Miben?-kérdezett vissza és elkezdte felhúzni a nadrágját amit kikészített magának az ágyra.
-Csak döntsd el mit húzzak fel mert nekem nem megy-válaszoltam és felkeltem az ágyról-Gyere-mondtam mikor kiléptem.
-Ezek közül?-kérdezte a kikészített ruhákra mitatva én bólintottam és leültem az íróasztalszékemre-Akkor legyen ez-rakott össze egy harmadik variációt az első kettőből. Tökre illett hozzám a szett amin kicsit meglepődtem.
-Lezuhanyzok ha maradni akarsz az asztalon van még egy szelet pizza-mondtam miközben összeszedtem a ruhákat amiket valasztott. Angyal szokásához híven az utolsó pillanatban bevágott elém az ajtóba-Kimehetsz de csukd be az ajtót és ne menj az ágyra-mondtam Angyalnak mert csurom vizesen bámulta az ajtót. Felöltöztem és kimentem
a fürdőből. Ma egy fekete kantáros szoknya volt rajtam egy vékonyabb fehér pulcsival amin vízszintes fekete csíkok vannak hozzá pedig felvettem a szokásos cipőmet. Kiegészítőnek felhúztam még az A betűs nyakláncom és egy fekete chokert rajta egy kis fordított háromszöggel amit tegnap késő este kaptam Tonytól. Azt mondta még jól jöhet. A nyaklánccal kaptam még egy doboz gyűrűt is amik színben megegyeztek a kicsi háromszöggel. Azokat is felhúztam mert baromi jól néztek ki. A hajamat két oldalt parkettába fontam felvettem a hülye szemüvegem és előszedtem egy fekete sapit is.
-Ez lehetetlen-szólalt meg Bucky aki eddig csendben nézett az ágyról-Nekem az is minimum 5 perc hogy normálisan felfogjam a hajam.
-Gyakorlat teszi a mestert-válaszoltam-Tegnap elfelejtettem de a SHIELD raktárában ezt találtam-ültem mellé és adtam oda neki a dögcéduláját.
-Tartsd meg-rakta a nyakamba-Neked jobban áll-közölte és elmosolyodott.
-Miss Taylor indulnia kell-szólalt meg a mesterséges inteligencia.
-Szia délután találkozunk és köszönöm ezt-emeltem meg egy kicsit a nyakamban a láncot-És neked is szia Káosz-simogattam meg majd felkaptam a táskámat és rohantam le a garázsba Angyallal.
-Jó reggelt Happy. Hali Peter-köszöntem mikor beültem a rám váró kocsiba.
-Neked is Lexi-mosolygott rám Happy a visszapillantóban.
-Gondolom Kira neked már elmondta hogy ő is a bázison fog lakni-mondta Peter
-Igen tegnap este jött és elmondta hogy te vagy az a titokzatos személy akivel már majdnem 2 éve együtt van. Rohadt jó titoktartásban-feleltem neki.
-Ha ez megnyugtat tegnapig nem is tudtam hogy ismer-mondta Peter.
-Mondom baromi jól tart titkot én 10 éves korom óta ismerem mégse mondta meg hogy ki vagy.
-Az mi?-vette észre a Bucky dögcéduláját
a nyakamban.
-Semmi-válaszoltam neki és betettem a láncot a pulcsim alá.
-Akkor nagyon jól áll a "semmi"-mutatott idézőjeleket a kezével amikor azt mondta hogy semmi.

《Szellem》Where stories live. Discover now